Word Count/Szavak Száma: 370
"A királynő kint óhajt reggelizni." Közölte, majd várt hátha szükségem van bármire, de én elküldtem. Ezek szerint mégis csak kell az a kalap.
A testhosszú tükör előtt álltam, eligazítottam a kalapomat és ruhámat.
A legközelebbi pavilon felé vettem az irányt. Nem sokan voltak még jelen az asztalnál. Korán van még, néztem a Nap felé.
"Királyném." Köszöntöttem, meghajolva az asszony előtt. Intésére helyet foglaltam, a roskadásig teli asztalnál.
Szokásos helyemet foglaltam el Mrs. Crawford és Mrs. Langford társaságában.
Nem terveztem ilyen nyíltan feltenni a kérdésemet a korábban történt eseménnyel kapcsolatban.
Meg kell várnom a legmegfelelőbb alkalmat, hogy négyszemközt beszéljek gardedámommal.
A reggeli befejeztével tettünk egy sétát a kertben. Majd a templomba mentünk Isten tiszteletre.
Nem maradt sok idő ebédig így a királynő engedélyezett némi szabadfoglalkozást.
Megragadtam az alkalmat és félre vontam Mrs. Crawfordot, a kertek felé vettük az irányt.
"Minden bizonnyal a korábban történt eseményre kíváncsi." Mondta még mielőtt esélyt kaptam volna, hogy megszólaljak. Igazat adva állításának bólintottam egyet.
"Reggel egy roham tört a királyra. Egyelőre a betegségére fogták a dolgot, minthogy az elmúlt időben rosszabbodott."
Tartott némi szünetet még mielőtt folytatta volna.
"De eddig még nem tanúsított ilyesféle rohamot a betegsége alatt. Egyesek azt gyanítják, hogy megmérgezték. Még nem lehet tudni, hogy igaz eme feltevés vagy sem." Megdöbbenve hallgattam.
Mindez a trónörökös érkezése után, persze még egyáltalán nem biztos, hogy méreg hatására tört ki a roham.
"Ha méregről lenne szó...um mit gondol ki lett volna rá képes?" Mrs. Crawford elgondolkozott egy pillanatra még mielőtt válaszolt volna.
"Őszinte leszek önnel, fogalmam sincs. Attól tartok bárki lehetett." Felelt, majd mindketten visszatértünk a kastélyba.
"Kisasszony! Levele érkezett." Rohant felénk egy szőke copfos szolgáló, kezében lebegtetve a levelet.
"Köszönöm." Vettem el tőle. Elbúcsúzva gardedámomtól, visszatértem a szobámba, ahol békében eltudtam olvasni a küldeményt.
Anyámtól jött. Nem volt olyan tárgyilagos, mint amilyet apám küldött volna.
Anyám szerint minden megfelelően alakul Emilyvel és udvarlójával.
Úgy gondolja, hogy ha így folytatódnak a dolgok talán már 6-7 hónap múlva bejelenthetik az eljegyzést, és utána már csak egy év esküvő tervezés vagy kevesebb.
"Ms. Dawson, ezt az ajtaja előtt hagyta valaki." Lépett be a szobámba Berta egy kis csomaggal a kezében.
"Köszönöm." Átvettem tőle a csomagot, majd kiment.
Hevesen dobogó szívvel bontottam ki a csomagot. Egy levélre leltem benne és virág szirmok sokaságára.
Felbontottam a borítékot, szemmemel végig futottam a levelet.
Kedves Ms. Dawson,
A legutóbbi bálon volt kegyem önnel táncolni.
Nagy örömömre szolgálna amennyiben újra láthatnám, ezúttal álarc nélkül.
Ha ön is viszont szeretne látni, találkozzunk ma délután 3-kor a kertben lévő Aphrodite szobornál.Alás szolgája és csodálója,
C.
YOU ARE READING
The Azure Necklace [Átírás Alatt/Under Editing]
RomanceThe fantastic cover was made by: -midnightwishes A fantasztikus borítót készítette: -midnightwishes Az élet nem egy leányálom Elise számára,ötödik gyerekként semmi megterhelő feladatnak nem kéne vállaira nehezednie. Sajnos ambíciózus apja másként g...