A királynő új udvarhölgye 1/2

59 7 0
                                    

A/N: Elise ebben a részben ezt a ruhát viseli.
Word Count/Szavak Száma: 380

Egy nap telt el a válasz megérkezése után, és még csak a csomagjaimat küldtük előre, hogy előkészítsék a szobámat, amiben minthogy megtudtam egyedül leszek. A szoba a többi udvarhölggyel együtt a királynő szárnyához közel fog elhelyezkedni.

El sem tudom hinni, hogy a palotában fogok élni ezentúl, amíg férjhez nem megyek persze.

"Elise, csak szólni szerettem volna, hogy mi mindjárt útnak indulunk." Szólt Emily az ajtóból. Hátra fordulva megláttam, hogy gesztenyebarna haját elegáns kontyba rendezte, babarózsaszín fodros ruhát viselt, nyakában egy rózsakvarc lánc.

"Nem úgy volt, hogy még egy napig maradtok?" Kérdeztem, felvonva egyik szemöldökömet.
"De, csak hát a papának elintéznivalói akadtak a birtokon." Felelt, játszadozva nyakláncával, ami most, hogy így jobban megnéztem nem tűnt ismerősnek.

Nem tudtam megférkőzni kíváncsiságomat.
"Kitől kaptad azt a nyakláncot?" Böktem ki, megigazítva krémszínű ruhámat a derekamnál.
"Jasontól szerelme zálogaként." Felelt derűsen, egy ábrándozó vigyorral az eddigi szomorkás ábrázata helyett.
"Nincs túl korán ahhoz....." Mormogtam az orrom alatt, nem akarva elnyerni nővérem nem tetszését pont most.

"Nekem most mennem kell, megmondom a mamának és a többieknek, hogy hiányolni fogod őket és, hogy jó utat kívánsz." Mondta kisétálva a szobából. Már vagy egy perc telt el mire utána szóltam.
"Várj! Veled tartok." Kiáltottam de már biztos voltam benne, hogy nem hallotta.
Kénytelen voltam futásnak eredni, hogy utolérjem.

"Elise?" Nézett rám kérdően apám, aki éppen készült bemenni a hintóba, fél lábbal a lépcsőn állt.
"Csak elszerettem volna köszönni önöktől és jó utat kívánni."
Mondtam visszafordulva a házba, hisz nekem is indulnom kellett hamarosan, nem volt okom tovább maradni bácsikámnál, a kelleténél, most, hogy a családom visszatér haza.

A szobám ablakából néztem, ahogyan elhajtanak a hintókkal.
"A hintó előállt kisasszony, és lenne itt egy üzenet, amit az apja küldött." Jelentette ki egy cseléd, felém nyújtva a levelet.
"Köszönöm. Máris megyek." Mondtam kivéve kezéből a lapot körül tekintve a szobán hátha kihagytam valamit az utazóládáimból, de nem láttam semmit a holmim közül.

A lovas kocsiban ülve elolvastam apám üzenetét, amiben leírta gardedámom nevét, ami Mrs. Beatrice Crawford volt. Továbbá ismét óva intett, hogy ne bízzak senkiben csak is kizárólag gardedámomba és még vele is legyek óvatos.

A levél gondos félbehajtása és el tétele után, azon tűnődtem milyen lesz az életem a palotában. A királynő állítólag elég kegyes, de kétlem, hogy a többi udvari nemes túlságosan is kedves lenne egy újonccal.

 A királynő állítólag elég kegyes, de kétlem, hogy a többi udvari nemes túlságosan is kedves lenne egy újonccal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A/N: Remélem tetszett ez a rész. :) Már egy ideje nem tettem fel ehhez a történethez új részt, egy kedves barátom viszont emlékeztetett, hogy jó lenne ha ezt is folytatnám.

The Azure Necklace [Átírás Alatt/Under Editing]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora