Word Count/Szavak Száma: 366
A/N: Felhívnám a figyelmet arra, hogy Kitty nevét Miára változtattam. Azért tettem ezt mivel túlságosan is hasonló volt a kiejtése egy másik névhez.
Még felmerülhetnek ilyen jellegű változások.A válasz két nappal az indulásunk előtt érkezett.
Aminek apám jobban örült, mint eddig bárminek a születésünket leszámítva persze.
Ahogy az várható volt röviddel a válasz megérkezése után magához hívatott.
"Végre, hogy it vagy kislányom." Mondta derűsen.
"Mit óhajtott elmondani nekem édesapám?" Kérdeztem, felkészítve magamat válaszára."Az elkövetkező néhány hónapra vagy akár évekre, ha szerencséd van, itt maradsz a királyi palotában, mint a királyné egyik udvarhölgye." Közölte.
"Természetesen ez csak egy cím, aminél többre vagy hivatott." Mondta apám legyintve egyet, jelezve a cím semmit mondó értékét.
"Értem." Mondtam bólintva egyet. Visszafojtva kételyeimet a dologgal kapcsolatban.
"Majd kijelölnek melléd egy gardedám-féleséget, aki melletted marad, amikor nem a királynéval vagy." Jelentette ki minden bizonnyal azon agyalva ki lenne a megfelelő őrző számomra.
"Megtudhatnám mi apám terve azzal, hogy udvarhölgy leszek?" Tudakozódtam, sejtve, hogy valami nagyobb terv része vagyok.
"Egy ilyen okos lánynak, mint te tisztában kéne lennie az okkal, de értetlenkedésedet az izgatottságodra fogom. Szeretném, hogy minél közelebb kerülj a királyi családhoz." Mondta.
"Van esetleg bármi olyan információ a tervével kapcsolatba, ami hasznos lehet számomra?" Kérdeztem, keresztbe fonva karjaimat mellkasom előtt.
''Jelenleg semmi, azon kívül, hogy légy elővigyázatos azzal kapcsolatban, hogy kiben bízol."
Közelebb jött hozzám, felállva bácsikám íróasztalától, átsétálva a perzsa-szőnyegen.Ösztönzően megfogta a vállamat.
"Bízom benne, hogy azt teszed, ami a legjobb a családunknak."Apám biztosítása után, hogy mindent úgy teszek, ahogyan tanácsolta kimentem a dolgozószobából és elindultam a szobám irányában.
Volt még néhány holmi, amit el kellett csomagolnom az utamra vissza a kastélyba.
Szívem szerint haza mentem volna a családom többi tagjával, de most más feladattal néztem szembe.
Mily örömmel szolgálna, ha sikerülne a terv, amit apám ötölt ki.
Melynek pontos részleteit csak ő tudhatta meg esetleg anyám, de kétlem, hogy beavatta volna egy ilyen tervbe.
Kitenni anyámat ennyi izgatottságnak nem volt túlságosan is jó ötlet.
Így biztos csak annyit mondott neki, hogy udvarhölgy leszek, de a végső célt nem hinném, hogy tudtára adta.
Elérve a szobámat elpakoltam az elől hagyott dolgaimat.
Vajon milyen lesz majd a szobám a palotában?
Egyedül fogok-e benne lakni vagy más udvarhölgyekkel fogok osztozni rajta? Milyen lesz a kilátás, az udvarra fog-e majd nézni?Kérdések tömkelege kavargott a fejemben, melyekre alig vártam, hogy választ kapjak.
"Bejöhetek?" Kérdezte anyám.
"Igen, persze." feleltem a fenyőfa ajtó irányába tekintve.A/N: Mi a véleményetek?
Elkezdtem egy új történetet (angolul lesz.) a címe Falling In Love With A Goddess még ma felteszem azt is ha bárkit érdekelne. Azt megjegyezném, hogy egy vámpíros novella lesz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Azure Necklace [Átírás Alatt/Under Editing]
RomanceThe fantastic cover was made by: -midnightwishes A fantasztikus borítót készítette: -midnightwishes Az élet nem egy leányálom Elise számára,ötödik gyerekként semmi megterhelő feladatnak nem kéne vállaira nehezednie. Sajnos ambíciózus apja másként g...