Tini'nin ağzından;
Can sıkıntısından telefonuma bakıyordum.Aslında bakmıyordum,ekranı yukarı aşağı kaydırıp duruyordum..
Bir anda telefonuma whatsapp'dan mesaj gelmişti.Hemen açıp baktım.Tanımadığım numara +3455...
Tanımadığım numara olduğu icin profil fotoğrafına bakacaktım.Belki tanıyorumdur da telefon numarasını kaydetmemişimdir diye.Her neyse profil fotoğrafını açıp baktım. (multimedia da var)
Cüş oha meteor çok yakışıklı acaba bu yakışıklının ismi ne acaba neyse gönderdiği mesaja bakiyim artık diyip mesajı açtım..
Mesajlaşma:
X:Merhaba.
T:Merhaba.
X:Nasılsın?
T:Iyi sen?
X:Bende iyiyim teşekkürler.
T:Siz kimsiniz?
X:A...Doğru kendimi tanıştırmadım ben Jorge...Jorge Blanco ya senin ismin ne?
T:Ben Martina...Martina Stoessel arkadaşlarım bana Tini der...
Jorge:Memnun oldum Tini...ismin çok güzelmiş.
T:Bende memnun oldum senin ismin de çok güzelmiş.Sen benim numaramı nasıl buldun?
Jorge:Tesadüfen numaralar yazıyordum.Senin numaramı yazmışım.Bende telefonuma kaydettim.Bu arada çok güzelmişsin.
T:"Numaralar yazıyordum"derken;yoksa sen sapıkmısın.Hemen engelliyorum seni!!
Jorge:Yoo yo dur STOP!!!
T:Ne var sapık?
Jorge:Bak ben sapık değilim eğlencesine yapıyordum ama senin fotoğrafını görünce mesaj yazdım hemen.
T:Doğru söylüyorsun dimi?
Jorge:Evet yemin ederim.
T:Iyi ok by.
J:By.İsmi Jorge'ymiş demek.İsmi harika.Profil fotoğrafına hiç durmadan bakıyordum.Acaba sevgilisi varmı sorsam mı? "Saçmalama Tini daha tanışalı 1 saat bile olmadı"....
Işte kötü iç sesim.Neyse onunla konuşsammı acaba diye düşünüp duruyordum ama düşüncelerimin arasından uyuya kalarak kurtulmuşum.Jorge'nin ağzından;
Tini çok güzel kızmış.Profil fotoğrafını ss alarak telefonuma kaydettim.Kahverengi gözler nasıl olurda bir insanda okyanus gibi durur.Çok güzel gülümsemesi var..
Acaba uyuyormudur ona mesaj yazmak istiyorum..
Uyuyormudur-uyumuyormudur diye düşünürken uyuya kalmışım..(Multimedia Jorge)
Biraz kısa oldu ama Sizce nasıl. hikaye devamını getirmelimiyim...Vote??
Yorum???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whatsapp'dan Sevgilim
RomanceWhatsapp'tan tanışan ama önceden birbirini tanıyıp haberleri olmayan 2 gencin aşk hikayesi..Hoşlantı sonrası Nefret sonrası Aşk...