~21.Bölüm~

89 9 3
                                    

Bu sabaha çok farklı uyandım.Rüyamda onu gördüm.
O gözlerini..Yeşil gözlerini...Kusursuz saçlarını..Pürüzsüz yanaklarını ve pembemsi renk dudaklarını.Hemen bir fotoğrafını açtım ve yüzündeki pürüzsüzlügü seyrettim.Aman tanrım.Bu gülüş tarif edemem..Bugün onunla buluşmalıyım ya da buluşmamalıyım.Tanrım yardım et bana..
Dolaptan bulduğum kırmızı kazağım ve siyah dar bir kot pantlon UGG ayakkabılarımı ayağıma geçirdim..Paris'ten aldığım parfümümü sıktım.Makyaj yapmayı sevmediğim için makyaj yapmadım.Sadece dudaklarımın renginde ruj sürdüm.İşte hazırdım..
Merdivenlerden aşağı hızla indim.Annemin pamuk sesiyle bana:
"Günaydın annecim."demesiyle gülümsedim.Bende karşılık olarak "Günaydın." dedim.
"Hadi herkes sofraya."dedi annem.Babam ve abim çoktan sofraya oturmuş.Yemek yemek diye isyan çıkarmış annem ve ben ise onların bu haline gülüyorduk.Annem isyanları bitirmek için sofraya kurdu.Hepimiz sofraya oturduk ailecek..Babamın "Afiyet Olsun."demesiyle kahvaltıya başladık..Jorge'ye mesaj yazacaktım buluşmak için.Acaba şuan napıyordur?
 

                                💦
Sabah uyandım..
Bugün çok farklı bir sabahtı sanki.Rüyamda Tini'yi gördüm yüzündeki pürüzsüzlügü..Pembe dudaklarını.Açık kahve gözlerini...
Hemen yataktan kalktım.Yüzümü falan yıkadıktan sonra dolabımın kapağını açtım.Beyaz Basic t-short'ümü giydim.Altınada kot pantlonumu giydim.Ayakabı olarak da Cat botlarından giydim.Erkek kokuları genelde güzel olmazdı ama ben kendi kokumu beğeniyorum.
Merdivenlerden aşağı indim.Annemler çoktan işe gitmişti.Kardeşim okuldaydı.Dolaptan mısır gevreği ve çikolatalı süt çıkardım.Farklı tatlar denemeyi seviyordum.Çikolatalı sütü bir kaseye döktüm.Üstüne de gevreklerimi döktüm ve karıştırdım.Yemeye başladım. Vayy harika.Yemeğimi bitirdikten sonra odama çıktım yatağıma uzandım.Telefonumu elime aldım ve Tini'ye mesaj yazdım..
-Seni Seviyorum.
                                 💦
Kahvaltımı bitirdikten sonra odama çıktım. Telefonuma bildirim sesi geldi.Hemen baktım..Yeşilimden..Hemen üstüne basıp mesaji görür görmez ağzım açık kaldı..."Seni Seviyorum"yazmış..."Bende seni seviyorum Gamzelim"
Tini:Neden?Ne oldu da bunu yazdın?
Jorge:Düşman mı kalıcaz hep?
Tini:Hayır.
Jorge:Ee o zaman?
Tini:Seni seviyorum.
Jorge:Seni seviyorum.

İkiside birbirine seni seviyorum yazınca aralarındaki alevlenme artmıştır.

Jorge:Bugün buluşalım mı?Sana birşey demem gerek.
Tini:Tabi olur.Saat kaçta?
Jorge:Öğlen 2'de ............. Cafe'de.
Tini:Olur.
Jorge:Görüşürüz.
Tini:Görüşürüz.

Jorge Ve Tini buluşcakları saate kadar evde meraktan dört dönüyordur.
Buluşcakları saat gelir ve ikiside evden çıkar.Kafeye doğru yol alırlar.Jorge Tini'den önce kafeye gelir ve Tini'yi beklemeye başlar.Yaklaşık 5 dakika sonra Tini kafeye girer ve göz göze gelirler.Ikiside birbirine aşık olduklarını anlamıştır.Hemen Tini masaya yaklaşır.Jorge'ye yanaktan öpüşerek selamlaşırlar.Jorge Tini'nin sandalyesini çeker ve Tini sandalyeye oturur.Jorge de kendi sandalyesine oturur..İkiside derince birbirine bakıyordur.Jorge sessizliği bitirmek için..
Jorge:Görmeyeli birbirimizi çok oldu.
Tini:Evet kesinlikle çok oldu.
Jorge:Görmeyeli nasılsın?
Tini:Iyiyim sen?
Jorge:Bende iyiyim.
Tini:Hayatın nasıl gidiyor?
Jorge:Güzel klasik yani senin?
Tini:Seninkinden farkı yok.*der gülerek*
Jorge:Gülünce çok güzelsin.

Tini utanarak başını yere eğer.Jorge utandığını anlar ve hemen lafını toparlar.

Jorge:Sana birşey vermem gerek.
Tini:Nedir?

Jorge; Tini'yeye papatya dolu bir çiçek buketi uzatır.Tini gülümseyerek..

Tini:Benim için mi?
Jorge:Kesinlikle.

Tini gülümseyerek çiçekleri alır ve koklar.Jorge Tini'yi izliyordur.

Jorge:Beğendin mi?
Tini:Evet çok.
Jorge:Beğenmene çok sevindim.
Tini:Papatyalara bayılırım.
Jorge:Gerçekten mi?
Tini:Gerçekten.
Jorge:Tini sana birşey demem gerek.
Tini:Tabi de.
Jorge:Benimle çıkarmısın?
Tini:Jorge ben..............

Sizce Tini ne cevap verecek?
Uzun bir aradan sonra yeni bir bölüm.

Vote?
Yorum?





Whatsapp'dan SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin