(multimedia'daki şarkı ile birlikte okuyun...)
Tini'nin ağzından;
2-3 saat sonra Mechi ile birlikte moda dergileri hakkında konuştuktan sonra Mechi kendi evine gitti,bende uyudum.
Sabah uyandığımda banyoda rutin işlerimi hallettikden sonra aşağı annemlerin yanına kahvaltıya indim...T:Günaydın sevgili ailem.
T.Baba:Günaydın kızım.
T.Anne:Günaydın kızım.
T.Abi:Günaydın uykucu.Abimin ismi Francisco ama biz Fran diyoruz.Annemin ismi Mariana.Babamın ismi Alejandra.Beni çok seviyorlar.Abim dj.
*kahvaltı etmeye başlarlar*
T.Anne:Kızım biz 2-3 gün evde olmuycaz.
T:Neden?
T.Baba:İşlerimiz var Londra'ya gidip gelicez.Abin de bizle gelicek Dj'lik yapması gerek orda.
T:Yes ev bana kalıyor.
T.Abi:Ne haltlar yiycen evde? *der gülerek*
T:Tabiki hiç birşey fran ne yiyebilirim?
T.Abi:Bilmem artık orasını.
T:Ya baba şuna birşey söyle.
T.Baba:Fran,Tini laf yarışına girmeyin güzelce kahvaltınızı edin.
T.Anne:Hadi çocuklar.
T, T.Abi:Offf.*Aynı anda söylemişlerdir*
T,T.Abi:Ya beni taklid etmesene!
T,T.Abi:Ya etme diyorum!
T,T.Abi:Offff!!!.*derler ve ikiside kahvaltılarına dönerler ve Annesi ve Babası onların bu haline güler.Yemeği yedikten sonra*
T:Ellerinize sağlık.Ben doydum Afiyet olsun.
Diyerek sofradan kalktım ve televizyonun karşısındaki koltuga geçip yayıldım ve televizyinu açıp kanalları karıştırmaya başladım.1000 tane kanal var nerdeyse ama hiç birşey yok..
Bir kere daha bakıyım belki bulurum diye.The Walking Deat varmış televizyon da onu izlemeye başladım.Yeni başlamış.Daha kim oynuyor onu gösteriyor..(Ben sevmiyorum ama The Walking Deat buraya neden yazdığımı bilmiyorum snjsjsjsjssjjssj)..
Film başladıktan 20 dakika sonra telefonumu elime alıp marketi aradım aburcuburlar sipariş etcektim.Marketin numarasını tuşladım...Çalıyor,Çalıyor ve açtı...T:Alo iyi günler.
Çalışan:Iyi günler ne istemiştiniz?
T:Ben bir paket peynirli,bir paket acılı,bir paket baharatlı cips istiyorum.Birde cola,çikolata ve un kurabiyesi..
Çalışan:Peki 10 dakikaya getiriyoruz Tini Hanım...*der ve telefonu kapatır**Ya ünlü olmanın bu yolu süper hemen seni tanıyorlar birsey isteyince hemen getiriyoruz diyorlar neyse filmi izlemeye devam ettim bayılıyorum bu filme...
10 dakika sonra kapı çaldı.Koşarak kapıya gittim ve kapıyı açtım siparişlerim gelmişti aldım ve parasını ödedim sonrada mutfağa gidip tabaklara yerleştirdim ve tepsiye koyup televizyonun karşısında ki yerimi aldım ve izlemeye devam ettim.
2 saat sonra film bitti.Televizyonu kapattım ve aburcuburları koyduğum tabakları mutfağa götürdüm ve içi hâla dolu olanları dolaptan aldığım bir kapa koydum kapağını kapatıp dolaba koydum.Sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim..(burdaki gibi giyinir)
Telefonumu elime aldım ve whatsapp'a girdim.Jorge'ye mesaj yazmaya başladım...
T:Selam Jorge...
J:Selam.
T:Nasılsın?
J:İyiyim sen?
T:Teşekkür ederim bende iyiyim.
J:Napıyorsun?
T:Hiç birşey sen?
J:Don't cry for me şarkını dinliyorum...
T:Yaaa sevdin mi peki?
J:Çok sevdim.Harika bir şarkı.
T:Teşekkür ederim.Jorge'nin ağzından;
Gerçekten de Tini'nin şarkıları harika bu sırada telefonum çalıyor arayan Mechi..
J:Efendim Mechi?
M:Naber kanka?
J:Iyi sen?
M:Bende iyiyim bugün 2 saat sonra sahilde her zaman bizimkilerle gittiğimiz yere gel.
J:Niye?
M:Gel işte..
J:Peki tamam görüşürüz.
M:Görüşürüz.. *der ve telefonu kapatır*Tini'nin ağzından;
Telefonum çalıyor arayan kişiye baktım.Mechi arıyor..
T:Efendim Mechi?
M:2 saat sonra sahilde senle hep gittiğimiz yere gel..
T:Neden?
M:Ya gel ışte.
T:Peki tamam görüşürüz..
M:Görüşürüz *der ve telefonu kapatır*Jorge'nin ağzından;
2 saat sonra Mechi çağırdı acaba neden neyse Tini ile konuşmaya devam ediyim.J:Teşekkür etmene gerek yok.Doğrular için teşekkür etme.
T:Olsun ben yine de ettim.
J:Ama etmene gerek yok.
T:Ama ettim.
J:Uyuz.
T:Gıcık.
J:Teşekkür ederim.
T:Ne demek her zaman.Tini'nin ağzından;
Jorge ile tatlı atışmamız beni kahkaya boğdu.Komik çocuk ya.
J:Benim 2 saat sonra çıkmam gerek arkadaşım çağırdı da.
T:Aynen benimde denk gelmiş.*1 saat geçer*
J:Tini benim kapamam gerek sonra ben gelince konuşuruz..
T:Aynen benimde.Görüşürüz.
J:Görüşürüz.Jorge ile konuştuktan yarım saat sonra evden çıktım ve Mechi'nin dediği yere geldim ve beklemeye başladım.
Jorge'nin ağzından;
Tini ile konuştuktan 45 dakika sonra Mechi'in dedigi yere geldim ve bir kız vardı ve yanına gittim yüzüne bakmamla....
J:Tini!
T:Jorge...EVET SIZCE NASIL OLDU?
ICIME SINMEYEN BIR BÖLÜM DAHA.VOTE??
YORUM???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whatsapp'dan Sevgilim
RomanceWhatsapp'tan tanışan ama önceden birbirini tanıyıp haberleri olmayan 2 gencin aşk hikayesi..Hoşlantı sonrası Nefret sonrası Aşk...