~8.Bölüm~

216 18 9
                                    

(multimedia ki şarkı ile okuyun)

Tini'nin ağzından;

Sabah uyandığım anda Jorge ile bugün buluşacağımız aklıma geldi.Hemen saate baktım.Saat 08.24.
Hemen yataktan kalktım.Dün seçtiğim kombini dolabımdan çıkardım.Yatağıma koydum.(Multimedia)Sonra hemen banyoya gidip rutin işlerimi halletim.Sonra da banyodan çıkıp kombinimi giydim.Saç ve makyajimi yaptım.
Çantamın içine;telefonumu,dudak parlatıcımı,el kremimi,kulaklığımı,powerbank ve parfümümü koydum.
Sonra aşağı indim.Anneme,babama ve abime "Günaydın"dedikten sonra mutfağa gittim...
Bir tabağa mısır gevregi koydum.Üstüne de süt döktüm.Oh miss.Kaşık alıp yemeğe başladım..
Yemeği yedikten sonra Jorge'nin whatsapp'ta açık olmasını bekledim..

Jorge'nin ağzından;

Sabah uyandığım da pardon ben tüm gece heycandan hiç uyumadım ki.Saate baktım.Saat 08.37...
Yataktan kalktım.Banyoya gidip rutin işlerimi halletim.Sonrada kıyafetlerimi giydim...

Sonrada kıyafetlerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jorge'nin giydikleri ⬆)

Sonra aşağı inip kahvaltımı yaptım.Sonra da odama çıktım ve whatsapp'tan Tini'ye mesaj attım...

J:Günaydın Tinicik 😹
T:Günaydın Jorgito 😹
J:Jorgito nedir ya!
T:Bilmem uydurdum.Hem sen madem sana Jorgito dememe kızıyorsan o zaman sen neden bana Tinicik diyorsun?
J:Ters köşe yaptırdın bana yanlış köşedeyim.
T:Köşeleri severim.

Wow Tini bana ters köşe yaptırdı.Hatta o da yetmedi Thug life yaptı.Bu kız harika..

J:Söyleyecek da birşey bulamıyorum.
T:Söylemiyorsun zaten mesajlaştığımıza göre yazışıyoruz.
J:Tini bana laf sokmaktan başka birşey yapmıyorsun.
T:Huyum kurusun.
J:Saat kaçta buluşucaz?
T:13.30'da çıkarız evden.
J:Tamam byby.
T:By Jorgito😹

Tini'nin ağzından;

10 dakika sonra evden çıkıcam Jorge ile buluşmak için ama çok utanıyorum.Bir yerden gitmek istiyorum bir yerden de gitmek istemiyorum.Kararsızım.Ya sakarlığım tutarsa...Evet sakar biriyim hatta çok sakar.Insan düz yolda yürürken bir anda nasıl yeri öper yaa.Tabiki ben...Ayakabılarımı giymeye başladım...

Jorge'nin ağzından;

Kafeye gittim..Tini hâla gelmemişti..
Aradan yarım saat geçti.Tini hâla gelmedi.Ona mesaj yazdım..

J:Tini ben geldim ama sen hâla gelmedin.Iyi misin?

Mesajı göndereli 10 dakika geçti,Tini hâla mesajı görmedi veya whatsapp da çevrim içi olmadı.Tekrar mesaj yazıyım...

J:Tini nerelerdesin seni bekliyorum..

Hâla mesaj yazmıyor.Meraklandım!

Tini'nin ağzından;

Tam ayakabılarımı giydim evden çıkıcaktım ki vazgeçtim..
Vazgeçme nedenim ya ondan utanırsam diye gitmek istemedim.Ama onu görmeyide çok istiyorum.Şimdi beni bekliyordur yazık yha...Neyse ona mesaj yazıyım de beklemesin beni.Off üzüldüm yha.

T:Jorge evden çıkarken merdivenden düştüm.Ayağımı burktum yürüyecek halim yok.Gelemiycem seni beklettiğim için çok özür dilerim.Bir dahakine artık..

Jorge'nin ağzından;

Tini'den mesaj geldi.Mesaj da ayağını burktuğu için gelemeyeceği yazmış.Bende ona geçmiş olsun diyim bari...

J:Geçmiş olsun.Nasıl burktun ayağını yani nasıl düştün merdivenden?
T:Ayağımda topuklu ayakkabı vardı.Bende dengemi sağlayamayıp düştüm.
J:Keşke giymeseydin topuklu ayakkabı.O kadar güzel olmana gerek yoktu..
T:İlk buluşma olduğu için şey yaptım.
J:Ney yaptın?
T:Işte güzel oldum.Ben dış görünüşe bakmam iç güzelliğe bakarım.
T:Bence dış görünüşe de bakılmalı.
J:Ben %60 iç güzelliğe,%40 dış güzelliğe bakarım.
T:Ha anladım.
J:Çok zekisin aferim.
T:IQ yüksek seviyede ondan.
J:Tabi tabi.
T:Sen benle dalga mı geçiyorsun bakiyim!
J:Yeni mi farkettin😹?
T:Of Jorge
J:Buyrun benim?
T:Sus azıcık ellerin yorulsun.
J:😹😹😹😹Neyse Tini çok geçmiş olsun kapatıyorum ben.
T:Saol Jorge by by.
J:By by.

Tini'nin ağzından;

Jorge yalanı yedi.Ama çok üzüldü of kıyamam..
Neyse bende kulaklığımı takıp müzik dinliyim bari.....

Yeni bölüm biraz geç oldu ama.
Sizce nasıl olmuş?

VOTE?

YORUM???

Whatsapp'dan SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin