~6.Bölüm~

172 20 6
                                    

(şarkıyla okuyun.)

Tini'nin ağzından;

Mutsuz birgüne yine merhaba.Bugün çok mutsuzum.Dünden beri.Jorge'ye bir yandan da mesaj yazmak istiyorum ama bir yandan da mesaj yazmak istemiyorum.
Dün olanlardan sonra ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.Siz bilirmisiniz aşık olduğunuz adam sizle konuşurken "Sevgilim olacak kızı çok mutlu edicem"demesi nasıl mutsuz ve kalbimi veya kalbimizi nasıl paramparça ediyor.
Bunu yaşamayan insan bilemez.Biliyorum Jorge bana aşık değil ama ben ona aşığım.
Yakışıklılığı falan yüzünden değil kalbinden ona aşığım.
Kalbinden derken diyeceksiniz,şimdi ben hemen size açıklama yapıyım...
Çünkü;çok iyi bir kalbi var,konuşmasından anladım.Samimi biri yani yazdığı mesajlara göre ve o çok tatlı beni güldürüyor.
Çok fazla zarar alıyorum.Evet daha 20 yaşında olabilirim ama çok fazla zorlukla uğraşıyorum.
Çok fazla şey yaşadım ama bunları arkadaşlarım ve sevgilim bilmeli....
  SADECE GÜVENDİĞİM SEVGİLİM
Jorge'yle konuşmayı özledim ama mesaj yazmıycam.Kalbimi kıran biri ile konuşmak daha çok kalbimi kırar.
Ama Jorge'ninde bir suçu yok ki benim suçum nerden bilebilirki onu sevdiğimi..
Daha bunları düşünmek istemiyorum..
                         !!!YETER!!! 

Jorge'nin ağzından;

Tini bugün bana hiç mesaj yazmadı.Normalde yazardı birşey mi oldu acaba???
Yanlış birşey mi dedim acaba ya da özel durum mu?
Çok merak ettim şimdi bak...
İnşallah birşey olmamıştır.Lütfen birşey olmamış olsun ona zarar gelmemiş olsun.
Benim yüzümden değildir umarım.Ama ben zaten birşey yapmadım ki.
Of eğer onu üzecek birşey yaptıysam kendimi asla affetmem..ASLA!
Onu özledim.Beni sinir etmesini falan özledim.Güzelim benim.
Birdakika ben ona güzelim mi dedim!Oha ben galiba ona körü körüne aşığım...

     Bu bölümde whatsapp yazışması olmadı.Sadece düşündükleri.Sizce nasıl olmuş..

   VOTE????

YORUM???

Whatsapp'dan SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin