~13.Bölüm~

119 16 19
                                    

Jorge'nin ağzından;

Duyduğum şey üzerine yaşadığım şokun haddi hesabı yok.
Tini ile ben çocukluk arkadaşıymışız.Hiç de inanmadım eğer çocukluk arkadaşı olsaydık hatırlardım.
Çünkü violetta 6-7 sene önce çekildi ve 1 sene önce film olarak çektik.Hatırlardım.
Şuan Tini karşımda cevap bekliyor ve bende cevap olarak..

J:Sana inanmıyorum.Çünkü seni hatırlardım.Yalan söyleme.
T:A..ama bana neden yalancı diyorsun ben doğruları söyledim..
J:Yalancısın.*der ve masadan kalkar*Benimle yakınlaşıp benimle birlikte olucaktın dimi?
T:Ne hayır saçmalama.Ben öyle kızlardan değilim?
J:Yalan soyleyenlerden nefret ederim..*der ve gider*

Tini'nin ağzından;

Tuttuğum tüm göz yaşlarımı bıraktım.Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken düşündüm bende..
Beni nasıl öyle kızlardan sandı hâla aklım almıyor.Bana yalancı dedi.

*Bu sırada garson hesabı getirir*

G:Buyrun hesap.
T:*parayı ödedikten sonra kalkıp hemen ordan uzaklaştım ve eve gittim babam annem ve Fran'nın dediklerini hiç dinlemeyerek odama koştum kapıyı kilitledim ve yatağa oturdum dizlerimi kendime çektim kafamı eğdim ve ağlamaya devam ettim.*

Bana nasıl onları dedi hâla aklım almıyor.Nasıl bu kadar kötü biri olabilirdi.Nasıl!!!
Bu kadar katı yürekli olamaz o öyle biri değil.Öyle değildi değişti değişti!!!
Ona söylemekle hata ettim.Onunla hiç konuşmamam gerekti.
Neden Whatsapp'tan tanıştığın biri ile samimi oluyorsun Ah Tini Ah kendi kendine oluyor bu göz yaşları.O seni sevmemiş baksana sana neler dedi!!
Şimdi kime bu göz yaşları kendine kendi kendini üzüyorsun neden boş ümitlere kapılıyorsun.Ah Aptal kız Aptal!!!
Kendimden nefret ediyorum.Bundan sonra asla Jorge ile bir iletişim içinde olmayıcam bana dediği şeylere bak.
Bundan sonra herkes kendi hayatına.
O kendi yoluna ben ise......ışte bunu bilmiyorum ben hangi yola iki yol var ikisidr kapakı,karanlık ve soğuk napıcam şimdi ben..
Bunları düşünürken uyuya kalmışım.

Jorge'nin ağzından;

Tini her dediğimi hak etti bundan sonra hayatımda Tini diye biri olmıycak.Şimdi naparsa yapsın umrumda değil.
Herkes kendi yoluna.Zaten sırf benimle birlikte olup zenginliğine zenginlik katmak için uğraşacaktı..
Böyle seviyesizler işte.Hepsi acınacak durumda.Zavallılar.Hata bende neden Whatsapp'tan bir kızla bu kadat samimi oluyorsun ki.
Bundan sonra ne halt yerse yesin hiçte umrumda değil artık hayatımı yaşıycam hayatımda ki tüm gereksizleri teker teker gönderiyorum ve huzura yaklaşıyorum.
Şuan Tini gitti ya huzuruma huzur eklendi be.

*Bu sırada eve gider.32 diş sırıtıyordur mutluluktan.*

Kurtuldum.
Bugün kendimi dünyanın en mutlusu ilan ediyorum..
Şimdi gidip Tini'yi her yerden engelliyim.

*odasına çıkar ve Tüm sosyal medya hesaplarından Tini'yi engeller ve üstünü değiştirip yatağa uzanır..*

Huzurlu bir uyku seni bekliyor Jorge.Dünyanın en güzel uykusu seni bekliyor..

*der ve gözlerini kapatır.Mutlulukla uyuya kalır..*

Eveeet yeni bölüm....

Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi.
10 dakika da yazdım sizce nasıl????

Beğeni??

Yorum??

Whatsapp'dan SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin