6.BÖLÜM:
Luhan'ın Bakış Açısı:
Babam yeni ortaklık imzalamış ve ailecek yemek yiyecekmişiz. Mecburen gidiyorum. Böyle aile yemekleri, ortaklık yemekleri beni sıkıyor. Tam da Sehunla kafa dağıtmaya gidecektik. Hye Mi mevzusu hala bitmedi. Nasıl kurtulacağım ben bu işten. Her neyse restaranta da gelmişim. İçeri girmemle şok olmam bir oldu. Bu Hye Mi. Ne yani benim babamla Hye Mi'nın babası ortak mı oldu? Tanrım eğer babam Hye Miyla sevgili olduğumu duyarsa.... Yandım ben..
Yazarın Bakış Açısı:
Luhan Hye Mi’yi görür görmez olduğu yerde donup kaldı. Hye Mi’nin durumu da farksız değildi. Bay Park’ın (Hye Mi’nin babası) ise şaşkınlığı geçmiş yüzüne geniş bir gülümseme yayılmıştı. Kızının sevgilisi yeni iş ortağının oğluydu. Başka ne isterdi ki. Bay Kim ise ne olduğunu anlayamamıştı.
-“Luhan hadi gel neden dikiliyorsun orda?” demesiyle Luhan masaya doğru hareket etmeye başladı. Ve tek boş yer olan Hye Mi’nin yanına oturdu. Bay Park ise hala pişmiş kelle gibi sırıtıyordu. Luhan’a elini uzatıp:
-“Tanıştığıma memnun oldum delikanlı, umarım kızımı üzmezsin!” dedi yarı tehditkâr bir memnuniyetle. Luhan ise sessizce elini uzatıp evet anlamında kafasını salladı.
-“Siz tanışıyor muydunuz?” dedi Bay Kim.
-“Evet, Luhan kızım Hye Mi’nin sevgilisi.”
Luhan’ın Bakış Açısı:
İşte bittiğim an! Babam Hye Miyle sevgili olduğumu öğrendi. Şimdi ayrılmam imkânsızlaştı.
-“Sehun bittim ben :/ “ diye mesaj attım. Belki o bana fikir verebilir. Kahretsin bu işe hiç girmemeliydim.
-“Çok sevindim bu işe. Demek hem ortağız hem de dünür. Yakında da güzel bir düğün yaparız.” Dedi babam. Düğün mü? Ne düğünü ya.
-“Baba ne düğünü biz daha birbirimizi tam olarak tanımıyoruz bile. Ayrıca daha lisedeyiz.” Dedim. Tabi beni dinlemeyecek o ayrı.
-“Evet, daha erken ama bir nişan yapabiliriz kendi aramızda.” Dedi Bay Park. Kızını bana vermeye ne kadar meraklı bu adam.
-“Nişan işi güzel fikir. Hemen bir şeyler organize edelim, yüzükleri takalım.” Diyerek onayladı Bay Park’ı babam. Hye Mi ise hiç ağzını açmadan dinliyordu.
-“Biz çıkmaya başlayalı henüz bir hafta oldu baba. Bu ne yangından mal kaçırır gibi. Hem belki Hye Mi beni sevmiyor. Sonuçta her çıkan iki insan birbirini seviyor diye bir kural yok. Değil mi Hye mi?” dedim. Hadi evet de Hye Mi. yoksa bu işin içinden çıkamayacağız. Dur bir dakika Hye Mi bana âşık olduğuna göre ya nişanı mantıklı bulursa.
Hye Mi’nin Bakış Açısı:
Babamın işine geldi tabi. Tam kendine göre damat buldu. Sabah ki konuşmayı duymasaydım eğer kesinlikle karşı çıkardım. Nişanmış, düğünmüş…. Alt tarafı bir haftadır çıkıyoruz. Ayrıca bu nişan sırf ortaklıklarını pekiştirmek için. Evet, sabahki konuşmaları duymasaydım şimdi itiraz ederdim. Şöyle bir bakıyorum da Luhan köşeye sıkıştı. Şimdi de benden yardım istiyor. Çok beklersin canım. Seni kendi silahınla vurmaz mıyım ben. Sen daha Hye Mi’yi tanımıyorsun.
-“Biz yeteri kadar birbirimizi tanıyoruz Luhan. Üç yıldır aynı okuldayız. Birbirimizi de deliler gibi seviyoruz. Düğün için çok erken ama nişan olabilir.” Dedim.
-“Ne?” dedi Luhan. Şapşal bu daha başlangıç. İntikamım yeni başlıyor….
Bölüm Sonu….