YAZARIN AĞZINDAN
Genç kızın yıllar sonra duyduğu ses onu tekrar 17 yaşına götürüştü. Seneler öncesi gibi genç kızın karşısında sert ve umursamaz duruyordu kırkına basamak dayıyan adam. Belli etmemeye çalışsada o da çok şaşırmıştı seneler önce nefret dolu bir tavırla kapıyı yüzüne çarpmak istercesine çarpıp giden kızını görünce kızım demek istedi bir an kızım deyip öpüp koklamak her gece sadece o uyuyunca yaptığı gibi saçlarını okşayıp canım kızım demek çünkü anca o zaman cesaret ediyordu ona kızım demeye. Kemal bey düşüncelerinden kurtulmak istercesine kafasını sallayıp zihninin en karanlık yerine yollayıp
'' sadece Efken sen geleceksin sanıyordum bu genç arkadaş kim ? '' diye sordu canından çok sevdiği kızını tanımasına rağmen .
Genç kız kalbinin ve aklının oyun oynadığını düşünerek üç dört defa gözlerini açıp açıp kapattı lanet olsun diye geçirdi içinden neden diye sordu Allahım neden beni böyle ucubeymiş gibi hissettiriyorsun hangi suçumun bir cezası bu.
Babasının onu tanımamasını bile unutmaya hazırdı tek kelime tek kelimeyle geçmişe zincir vurabilirdi Eslem. İçten bir kızım kelimesi Esleme o gücü verebilirdi. Eslem buna inanıyor buna tutunmak istiyordu çünkü kendisinin sandığı kadar nefret etmiyordu edemiyordu geçmişinin katilinden bunun için bir kez daha nefret etti kendinden çünkü tek yapabildiği şeydi onun başkalarından nefret edemese bile kendinden nefret etmesi ama bunu sadece kendi biliyor hatta belki o bile bilmiyordur bunu...
Eslemle Kemal arasındaki uzun ve sessiz bakışma genç çocuğu epeyce meraklandırmıştı Eslem hakkında bilmediği çok şey olduğunu bir kez daha kesinleştirdi zihninde.
Eslem kendiyle verdiği iç çatışmadan çıkıp saf öfkeyle Kemal Beyin üstüne yürüyüp senden ömrünün sonuna kadar nefret edecek biri diye haykırdı adamın yüzüne karşı ''
Kemal Bey işte -benim kızım- diye geçirdi içinden haklıydı Eslem tam onun kızıydı sert görünmek zorunda kalan ama iğne batsa ağlayacak kabiliyete sahip, sevdikleri için onlardan uzak duran kendinin kalkanı sadece sert görünmek olduğunu sanan baba kız.
Kemal Bey düşündüğün aksi bir cevap vererek sizle ne tür bir ilgim olabilir küçük hanım , Efken beni çoluk çocukla muhatap ettiğinin farkında mısın hemen şunu dışarı çıkar haddinden fazla bile kaldı burada diye sert bir şekilde genç çocuğu uyardı gözleri hala kızına bakarak.
Efken tam lafa girecekken babasından bir kez daha nefret etme şansı bulan Eslem genç çocuktan önce davranarak'' hiç bir yere gitmiyorum ve senin nasıl bir aşağılık bir adam olduğunu burada ki insanlara göstermek için...
dedi etrafı göstererek üç tane siyah giyimli adamın emir vermesini bekleyen bir edayla yanlarında duran adamları ve Efken'i göstererek.
....burada kalacağım. ''
olaya müdahale etme zamanının geldiğini düşünen genç çocuk '' Kemal Bey Eslem benim kız arkadaşım '' dedi genç kızın babası olduğunu bilmeyerek ve bir gün nedensizce bu dileğinin gerçek olmasını dileyerek ve devam etti genç çocuk buraya da sizin çağırdığınız zaman yanımda olduğu için ve iş ortaklarımı görmek istediği için geldi fakat tahminimin dışında şeyler yaşandı siz ikiz dedi genç çocuk genç kızla babasını göstererek siz birbirinizi tanıyorsunuz ama bunu belli etmemeye çalışıyorsunuz fakat birbirinizi tanıdığınızı yüzünüzdeki öfke belli ediyor. '
böyle cevap beklemeyen Kemal Bey sinirden her şeyi yıkıp dökecek duruma geldiğini hissetti ama hiç bir şey yapamadı ve bu onu daha da korkunç görünen bir duruma soktu çünkü şuan eğer mümkün olsaydı her yerinden ateş çıkabilirdi. Eslem ise sanki böyle bir şey varmış gibi hiç bir tepki vermeyip şaşkınlığını içinde yaşamaya karar verdi zira buradan çıkınca bunun hesabını Efken'e sormayı hatırlattı kendine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİYE KARIŞAN SİYAH
Teen FictionBeklersin bazen sadece beklersin ama niye, kimi, neden beklediğini bilmeden. Mesela bir uçurumun kenarındayken bir kurtarıcı el ya da seni geri döndürecek bir kelime beklersin. Veyahut tam hayatına son vermeye karar vermişken tekrar seni hayata bağl...