Jungkook's pov.
'Musím dojít pro pomoc!' opakoval jsem si v hlavě při vytrvalé chůzi. Kam jsem šel? Nevím. Prostě někam. Říká se, že všechny cesty vedou k lidem. Počkat.....u tohohle stromu jsem už byl! Asi dvakrát. Do háje! Já tady pořád bloudím! No to je jedno. Teď už vím, kudy jít nemám.
Šel jsem pořád dál, několikrát jsem se přerazil o kmen padlého stromu nebo o nějaký kámen. Při jednom nešikovném pádu jsem si odřel koleno a kotník mě neustále omezoval v pohybu.
Stále věřím, že se z toho Jimin dostal a že teď třeba taky jde pro pomoc. Třeba.....doufám. *křup* Aaaaaa.....co to bylo!!? Něco kolem mě chodí, ale já to nevidím! Pomozte mi někdo! Prosím. Mám vážně strach.........
Vážně? Z křoví vyběhlo zase to malé zvířátko, které bylo na tamté mýtině. Doopravdy zase tohle? To se mi snad jenom zdá. Mávl jsem nad tím rukou a šel dál.Odhadoval jsem to na chvíli po poledni, když se mi znovu ozval žaludek a měl jsem úplně vyprahlé rty. Vedro bylo úplně nesnesitelné. Sáhl jsem do kapsy pro jeden bonbon. Fuj! Celý rozteklý. Strčil jsem ho do pusy a převaloval jej na jazyku. Pot ze mě tekl proudem. Odhodil jsem několik triček a nechal si jen dvě a svou košili na hlavě. Lékárnička byla poloprázdná, tak mi nijak nebránila.
Zajímalo by mě, kolik jsem toho už ušel. Nohy mě pálí jako čert a doléhá na mě hrozná únava. Musím to vydržet! Musím ho zachránit.
Zase mě vylekalo nějaké zvíře. Musím si opatřit oheň, nebo tady další noc asi nepřežiji. Ale jak? Prostě jednoduše. Posbíral jsem suché větvičky a našel trochu mechu.(V pralese😂). Pak jsem sebral nějaké dva kamínky a začal jimi mlátit o sebe. A pak mi to došlo....musím škrtat, ne mlátit! V dalších několika okamžicích se mi podařilo rozdělat oheň. Wohohoo, můžete mi říkat bůh ohně! Vzal jsem jedno z triček a obvázal ho kolem nějakého klacku a tím jsem si vyrobil provizorní pochodeň, kterou jsem následně zapálil a zbylý oheň uhasil.
Po mém výkonu s ohněm jsem se vydal dál.Po delší době se začalo stmívat. Rozhodl jsem se, že si někde lehnu a zítra brzy vstanu, abych mohl vyjít, co nejdřív.
Našel jsem krásné místo mezi stromy a tam se také uvelebyl. Začal jsem pomalu usínat, když jsem zaslechl.....-----------------------------------------------------------
Ehm.....další díl je tu😍
Don't kill me pls😂
Určitě se ptáte, proč je ten díl úplně o ničem.....no prostě jsem trochu unavená a část jsem psala včera v busu atd. 😂 Ale nebojte se! Další díly budou lepší !!Děkuju za votes a komentáře 💓💕
Jste vážně zlatíčka 😍😍
Btw. Nemůžu uvěřit, kolik má moje první povídka 'ALWAYS!?!' přečtení a hvězdiček (613 a 196) vážně, vážně, vážně moooc děkuji 😍.#Ramyon