Ertesi gün yine okul .Sevmiştim sınıfımı ,hem de çok. Üstelik sınıftan birisi komsumuzun kızıydı. Çok iyi anlaşırdık mahallede. Anlasmadigim kişi pek yoktu.Hemen hemen herkesle diyalog kurmaya çalıştım. Bir kişi hariç...
Tuhafima gidiyordu. Çünkü ne zaman ders başlasa gözlerini hep üzerimde hissederdim.Aramizda hicbir konuşma geçmemişti ta ki o ana kadar...
Okuma bayramı geldi çattı.Herkezde bir heyecan. Ben babamla bir gün öncesinden giyeceğim kıyafeti almıştım. O zamanların modası askılı kot tulum.Çok güzel bir kutlama yapacaktık. Herşey dört dörtlüktü. Öğretmenim birçok şey icin beni görevlendirmişti. Bu yüzden sınıfta bir kaç kişi çok kiskaniyordu beni.Ama onlara karşı hep iyi oldum.Yemekler,piyesler,müzikler...
Hepsi hazırdı. Ben ilk piyeste rol almıştım .Güzelce oynadik ,fakat ben çok heyecanliydim.Arkami döndüm vee rezalet!Yeni aldığım kot tuluma bilin bakalım kim ne döktü? Of lanet olası heryerim battı. Peki ,ama neden? Neden boyle birşey yaptı?
-Biraz yavaş olsana .Ne diye bana çarpıp ustumü batiriyorsun!
Ukala ve alayci bir tavırla;
-Böyle daha güzel oldun,dedi .Ve ardından bir kahakaha tufanı koptu sınıfın içinde. Onun arkadaşları,beni öğretmenimden kiskananlar ,ve daha birçok veli.Ağlıyordum,ellerimi yüzümde buluşturup. Koridora kadar koştum. Kendimi oradan ne kadar uzaklastirirsam o kadar iyi olur diye düşündüm. Merdivenlerden aşağı doğru yürüdüm ve sonunda bahcedeyim. Daha teneffüs zili çalmadığı icin kimse dışarda yoktu.Oturdum bir banka .Düşündüm bu kadar küstah biri olabilir mi diye.Derken babam ve annemi hatta arkalarından da öğretmenimin geldiğini gördüm. Annem göz yaşlarımı sildi.Babam da binevi teselli etmeye çalıştı. Öğretmenim de kusup gidemezsin prenses dedi.Ve içten bir gülüş attı bana. Sınıfa gitmek istemediğimi söyledim babama.
Öğretmenim biraz üzülmüş olsa da eve gitmek istiyordum . Babam beni böyle görünce beni biraz daha uzmemek icin öğretmenime "Eve gitsek sizin icin bir sakıncası olur mu?" diye sordu. Öğretmenim de istemeye istemeye beni mutlu etmek için kabul etti.
Eve geldik. Ben ustumu çıkarıp dolabimdaki pembe pijamalarimi giydim.Uyumak ,derin bir uykuya dalmak istiyordum.Göz kapaklarımın agirlastigini hissettim. Kendimi derin ve tatlı uykunun kollarına bıraktım...