Veda

19 4 2
                                    

Annemle beraber yola çıktık hemen.Gürün bu kötü zamanlarında yanında olmalıyım. Biz dostuz.

Hastane çok uzakda değildi. Yirmi dakikada  orda olduk.Üçüncü kattaydı herhalde odaları. Kim vardı yanlarında? Gürü orda bulabilir miyim?
Derken yüzünü ellerine gömen ve yerde masumca oturan ...

O o Gür.Allahım nasıl da üzgün.

-Gür, dedim ağlamaklı bir ses tonuyla.Bana baktı ve aniden sarıldık.

-Buglem, geldin.
-Hic gitmemistim ki.Merak etme.Ben hic bırakmam seni.
-Annem de öyle diyordu.Ama bak, gitti.Babam gibi o da gitti.Simdi yapayalnızım.Kimsesiz,garip biriyim artik.
-Sakın öyle söyleme. Annen su an cenettedir.Bundan eminim. Kimsesiz değilsin ayrıca. Ben varım,dedim ve anında sarilmayi bırakıp bana baktı.

Ağladığımı  gördü. Gözümden akan bir damla yaşı elleriyle sildi.
-Ağlama. Sakın,dedi ve biraz duraksadı.
-Buğlem, biz dosttuk dimi?
-Evet.Neden sordun şimdi?
-Beni hic unutma olur mu?Belki ilerde bir gün tekrar...
-Ne? Ne diyorsun sen Gür?
-Gidicem diyorum Buğlem.Bu şehirde kalamam artık. Bu sehir bana önce babamı sonra da annemi kaybettirdi.Senle dost olursam,yani seni de seversem...
-Sus Gür bu kadar saçma konusmani su an içinde bulunduğun duruma sayıyorum.
Sakın gidicem felan deme.Hem nereye gidiceksin ki?

-Yurtdışına.Orda amcam var.Haber verdi.Yarin beni almaya geliyormuş.
-Ama ama Gür,derken annem geldi yanımıza ve Güre nerde mutlu oluyorsan ve nerde geleceğini belirlersen orda olman senin için daha iyi. Kimsesizim dedin bak amcangil varmış iste yurtdışında. Onlarin sana çok iyi bakacaklarindan adim kadar eminim.

Bağırmak,haykirmak istiyordum.Ama susmaktan başka bisey yapamiyordum.

Gürün ağzından:
Hayatımda aldığım en zor karardı benim için.
Annem...Onun yerini kimse doldurmayacak biliyorum. O benim meleğim,herseyimdi...

Buglem.Onun çok güzel bir kalbi var.Çok saf ve çok temiz.Kalbinin güzelliği yüzüne de vurmuş.

Onu ömrüm boyunca unutmayacağım.
Keşke ona o kadar kotu davranmasaydim bunca yıl.
Seni asla unutmuyacagim ebedi dostum.
Umarım ilerde bir gün yollarımız tekrardan kesişir. Ve bu sefer ayrılmak zorunda kalmayız.
Seni çok özleyeceğim Güzel Kız...

(Veee yine bir bölümle yeni bir bölümle karsinizdayim. Çok üzdü bu bölüm bea :'(

Kısa olmasına bakmayın. Bunlar daha giriş.Gelişmeler yakında.

E hadi ne bekliyorsun parlat su yıldızı.

Öpuyorum  siziiii :*   *_* )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir çok kez Öldüm (Yazılıyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin