Bir sabah derse girmemize on dakika vardı. Her gün ders zili çalmadan yirmi dakika önce gelen Gür o gün gelmedi.Ders zili çaldığında gelir belki dedik.Gelmedi.
Derse başladık. Öğretmen derse çok üzgün bir şekilde girdi.Sanırım o da öğrendi durumu. Yüzü epey bir düşüktü.
O gün islenen derslerden hic zevk alamadım. Matematikten bile.
Eve gitmek icin sabırsızlanıyordum.Gurden,
annesinden haber almayı da çok istiyordum. Ama öyle bir sansim yoktu.Aslında vardı.Bi saniye.Evet evet vardı. Gurden,annesinden haber alabilirim.Okulun bi sosyal sitesinde velilerin telefon numaraları kayıtlıydı. Elbette Gür'ün ailesinin de.
Eve gidip annemın telefonunu aşırsam çok iyi olacaktı.
Nice zahmetle bu zorlu günü de bitirdik.Evlere dağıldık.Hemen mutfağa annemin yanina kostum.Genelde mutfakta beş çayı icin nefis ekler yapar.
Vee annem mutfakta yoktu.Gelmesi en az yarim saat alır. Çünkü markete gitti mi almadığı ürün olmaz.Ona göre herşeyin eksiksiz mutfağında olması lazım.Herneyse annemi bekliycem.Beklemek zorundayım.Tuvalete gidip elime yüzüme bir su vurdum.Dişlerimi de fircaladim.(Örnek davranış ;))
Sonunda kapı çaldı ve annem geldi.Surati asıktı.
-İyi misin anne.
-Geldin mi kızım?
-Bir saat oldu.Yine markete gittin değil mi?
-Hayır. Gürün annesinin yanina gittik sınıftaki bir kaç veliyle.
Şaşırdım. Hem de cok. Boyle birşey olacağını sınıfta kimse söylemedi. Son anda birşeyler değişmiş olamaz.
Aklımdaki soru işaretlerini silebilirim.
-Durumu nasılmış anne?Gür de orada miydi?
Herşeyi ama herşeyi sormak istiyodum.Ama annem öyle suskundu ki
-Buğlem Gür de çok kötü oldu.
Eyvah!
-Nasıl yani?O o öldü mü?Öldü mü anne?
Gözlerimden istem dışı yaslar akıyordu. Simdi nasıl üzgündür Gür.Onu gormeliyim.
-Anne oraya gitmeliyiz.Gürü görmem lazim.
Annem şaşkındı tabi.Gurden ne kadar çok nefret ettiigimi en iyi o bilir.
Ama biz onunla artik düşman değiliz ki.Bana son söyledikleri aramızdaki bütün yasanan olayları sildi.
Beni oraya götür anne...(Selam canlar *_* yazım ve noktalama hatalarıyla dolu bir hikaye olduğunu biliyorum.En kısa zamanda hepsini duzelticem.
Bölümler hakkında aklınıza takılan şeyler olursa lütfen yorumda belirtiniz.
Buyumemiz icin vote gerekli :( Ve son zamanlarda hic yıldız parlataniniz yok =\Bakalım Gür ve Buglemi neler bekliyor?)