POOL FESTEN

1.1K 11 0
                                    

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦EN MÅNED SENERE💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦Idag Skal jeg til Poolfest med Thor og Anthon i København, jeg glæder mig så sygt meget !Jeg tager min Calvin Klein bikini på og tager en sommer kjole udover, jeg har ikke ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
EN MÅNED SENERE
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
Idag Skal jeg til Poolfest med Thor og Anthon i København, jeg glæder mig så sygt meget !
Jeg tager min Calvin Klein bikini på og tager en sommer kjole udover, jeg har ikke snakket med Thor i en uge, han har haft meget travlt med at indspille deres nye sang POOL hvilket jeg forstår. Jeg glæder mig så meget til at se Thor!
Pludselig bibber min telefon. "Thor Farlov har slået et opslag op på Instagram" jeg skynder mig ind og kigger. Det er et billede af Thor og en pige der sidder på hans skød! Hun kysser ham på kinden og Thor holder om hende!
Han har skrevet til billedet at "Min dejlige" WHAT??? Jeg ringer til Thor med det samme'
(TELEFON SAMTALE)
Thor: Hey smukke.
D/N: TROR DU AT JEG ER DUM ELLER HVAD?
Thor: Hvad?
D/N: DU SKAL IKKE SPILLE DUM! JEG HÅBER AT DU HYGGER DIG MED PIGEN PÅ DIT INSTA BILLEDE.
Thor: D/N? Det er min moster?
D/N: ej undskyld virkelig !
Thor: ik tænk på det skat, men jeg bliver nød til at løbe nu husk JEG ELSKER DIG!
D/N: Ja vi ses snart skat Elsker også dig
(TELEFON SAMTALE SLUT)
Jeg glæder mig så meget, til at se Thor!
Klokken er 13:48 ! Fuck! Skal mødes med Anthon og Thor på banegården om ti minutter.
Jeg løber ned og tager sko på og så løber jeg i mod banegården. Der fem minutter til at toget går, jeg kan se et velkendt flot ansigt det Thor.
Vores blik mødes. Vi løber begge to mod hinanden. Jeg kaster mig i armene på Thor og kysser og omfavner ham.
Pludselig kommer Anthon løbende!
"Hallo bois and girls toget går nu!" Råber Anthon og løber mod toget.
Vi løber alle ind i toget og finder en firmandsplads. Pludselig kommer en pige med flot langt lyst hår gående mod os i toget.
"Hej Tholle mus tak for i går" sagde hun og bed sig i læben.
"Øhm hvad snakker du om Thor havde besøg af sin moster i går så du ikke hans insta" sagde jeg og rullede øjne?
"Hvad fuck snakker du om, pigen på billedet er mig" Snerrer hun. Thor kigger ned i jorden, jeg løber ud på toilettet og græder! Hvordan kunne han gøre det! Der banker på døren.
"D/N luk op det Anthon"
Jeg åbnede stille døren, Anthon lukkede døren efter sig. Jeg sprang i armene på Anthon, "Tak Anthon jeg har virkelig brug for dig lige nu."
Sagde jeg og græd. " Du må hellere få snakket med Thor" hviskede Anthon.
Jeg nikkede og tørrede mine øjne.
Jeg gik ud til Thor. "D/N jeg kan forklarer" Nåede Thor og sige inden jeg afbrød ham.
"Thor, det okay, kan vi ikke bare glemme det?!?" Sagde jeg irriteret!

THE PLAYER-THOR FARLOVWhere stories live. Discover now