//Os to mod verden//

680 9 1
                                    

Så det idag, at Thor flytter..
"D/N skynd dig her ned skat!" Råber min mor nede fra køkkenet, jeg går grædene derned.
"Hvad!" Siger jeg udmattet i gråd, "Hør..jeg har snakket med Ulla og vi har aftalt at du kan tage med derned i en måned eller to" siger min mor glad.
"SERIØST! JEG ELSKER DIG!" Skriger jeg af glæde, jeg løber op og pakker alle mine ting!!
______
Jeg er på vej hjem til Thor, han ved ikke noget om at jeg skal med i nogle måneder!
Okay så det nu, min fingerspids støder mod dørklokken og lyden går igennem huset.
"D/N hvad laver du her, jeg kan altså ikke holde til at se dig! Det er så hårdt" Hulker Thor da han ser mig, "Thollemus! Din mor har snakket med min mor og jeg skal med i nogle måneder" siger jeg og krammer ham.
Thor holder mig tæt, og presser mig op af væggen. Han hvisker mig blidt og forførende i øret " der er en time til vi skal køre" imens han presser mig helt op af væggen, jeg kan mærke hans sixpack.
Jeg bider mig i læben...
"Jeg har lyst til dig D/N" Hvisker han igen,
"Tholle.." hvisker jeg. Altså vi kan jo ikke nu!
"Jeg elsker når du kalder mig det!" Siger han ivrigt, Ulla redder mig heldigvis ved at hun åbner døren til bryggerset. "D/N Hej! Er du klar ?" Spørger hun venlig, jeg kigger lettet på hende. "Helt klar!" Siger jeg glad og smiler til hende, men så går hun selfølgelig igen.. Tak Ulla! Tusind tak! "KOLON"!!
Thor fører sin hånd ind under min bluse og jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke tændte på det. Thor giver tegn til at jeg skal gå med ham, og sjovt nok går jeg med ham. Vi går ind på hans værelse, jeg når lige at gå ind før Thor tager fat om hofterne på mig.
Han begynder forsigtigt at kysse min hals, jeg prøver virkelig at holde det inde... men det kan jeg ik.. et KÆMPE støn ryger ud fra min mundvig.
Thor får et slesk smil på læben og kaster mig nærmest ned i sengen, men jeg stopper ham uanset hvor meget jeg har lyst.
"Thor! Vi kan ik nu" siger jeg og får skubbet ham væk, "vi har ikke dyrket sex i to uger!" Siger Thor hårdt. "Når vi ankommer til hotellet lover jeg dig det" siger jeg selvom jeg egenligt ikke har lyst..

THE PLAYER-THOR FARLOVWhere stories live. Discover now