//er alt godt igen?//

476 14 3
                                    

"Godmorgen sunshine" siger Thor med sin sexede hæse morgenstemme, "godmorgen søde" hvisker jeg og kysser hans kind.
"Skal vi gå ned og tage noget morgenmad" siger Thor sødt og kysser mig på munden, jeg nikker sødt.
"Gud hej D/N! Godt du er tilbage! Vi har sådan savnet dig" siger Ulla og trækker mig ind til et kram, "hej Ulla og Ilm !" Siger jeg i krammet.
Vi sætter os ved bordet sammen med Krista og Karl og selfølgelig Ulla.
Under maden fører Thor blidt sin hånd ned på mit lår, og giver det et blidt klem, "Hey mor man, når du skal ned og handle vil du så ikke købe en pizza med hjem til os?" Spørger Thor fjollet, "jamen Thor  vi spiser jo nu?" Siger Ulla og rynker sit bryn. "Jo... altså... hør jeg har virkelig lyst til pizza mor" siger Thor og laver sadface imens han klapper sig på maven, vi griner alle sammen af Thor kommentar, "jeg skal nok købe noget pizza til dig Thor" siger Ulla efterfulgt at et stort grin.
__
"Er alt så bare godt igen med os to?" Spørger jeg undrende og tager min jakke på, "jo det tænker jeg" siger Thor og smiler sødt til mig, jeg lyner min jakke og giver Thor et hurtigt kys.
"Kom godt hjem smukke" siger Thor og kysser mig en sidste gang inden jeg går hjemad.
På turen hjem flyver en masse tanker igennem mit hovede, "hvad nu hvis Thor" "hvorfor skulle jeg også... osv" jeg ryster tankerne fra mig og åbner døren til vores hus, "hej far jeg er Hjemme!" Råber jeg igennem huset, "hej min skat, du kommer lige til aftensmaden!" Siger min far glad? Waow hvad sker der for ham idag, da jeg kommer ind til spisestuen og skal til at sætte mig ned, ser jeg en kvinde sidde ved siden af min fars plads.
"Hej D/N, jeg er Katrine din fars kæreste, det er dejligt at møde dig!" Siger hun glad, "hej Katrine øhmm Ilm Tror jeg" svarer jeg forvirret. Hvorfor har min far fået en kæreste? Også uden at fortælle mig det?
Aftensmaden går fint, Katrine er rigtig sød og venlig, hun er meget glad på Thors og mine vegne og fortæller at hun endda har gået i klasse med Ulla som ung.
Ja de var endda bedste veninder, men så flyttede de jo vidst og fik børn også stoppede det ligesom der. VENT DE FIK BØRN!
"Vent har du et barn?" Spørger jeg uroligt, "ja, en datter på dig og Thors alder" siger hun stolt og glad, "fedt.." lyver jeg. Jeg har det helt fint med at være enebarn..
____
"Nej mener du det? Hvad hedder hendes datter?" Spørger Thor nysgerrigt da jeg har fortalt alt om det med Katrine, "øhm Emma Abeba, Tror jeg" siger jeg, Thor ansigt fryser fuldstændigt, han går helt i sort.
"D.. det er min gamle fl..flirt" siger Thor nervøst og blankt, "men det kan jo være ligemeget hvis i ikke har noget mere" siger jeg og smiler. "Du har ret" siger Thor og kysser mig på munden.
Nu er jeg faktisk lidt bange? Hvad nu hvis Thor og Emma gøre noget dumt! Nej nu er det mig der er for dum altså!

THE PLAYER-THOR FARLOVWhere stories live. Discover now