Idag skal vi hjem, ja lad os bare sige at det har været en ferie med oppe og nedture.
Thor og jeg er ved at pakke resten, vi skal køre mod lufthavnen om 5 minutter så vi skynder os at lyne kufferterne.
"Godmorgen unger, kommer i med ned?" Spørger min far, vi nikker og går ned i bilen som skal køre os til lufthavnen.
På vejen sætter vi sangen "kissing strangers" og Thor og jeg skråler løs og prøver så godt som vi nu kan at danse i minibussen. Min telefon vibrere og jeg opdager at jeg er blevet tagget i en video af min mor? Jeg skynder mig ind og ser Thor og jeg ligne sådan nogle idioter haaha! Thor er også tagget og da han opdager han det, så liker han det og flækker af grin!
" så er vi her" siger mor og far grinene, og bare så i ved det så det nok bedst at lade vær' med at råbe på en flyvetur. Thor og jeg griner.
Thor fletter sine fingre ind i mine og nuser min hånd, vi får Checket ind og alt det der.
Vi går ind i flyet og finder vores pladser, Thor og jeg har fået en plads helt op foran og mor og far bagerst?? Thor tager min hånd igen og kysser den, jeg kysser Thor på munden og det udvikler sig til et snav men heller ikke mere? Altså vi er jo ligesom i et fly??
Thor og jeg sidder faktisk bare og kysser i flyveturen på de der 5 timer ahah! Jeg kan bare ikke holde mig fra ham! Overhovedet!
"D/N der er noget jeg skal fortælle dig" siger Thor da vi kommer ud i lufthavnen, "jeg skal på ferie i 4 uger til Belgien" siger Thor lavt.
"Men du... Thor har du ikke glemt noget" siger jeg med tårer i øjenene, " nej ?"
"Thor Vi har årsdag om en uge og der er du i Belgien .." hvisker jeg med tårer i øjenene.
"Undskyld" siger Thor og det jo ikke hans skyld at han skal besøge sin familie, "det er helt okay Thor, vi laver bare noget når du kommer hjem" siger jeg og smiler.
En SMS popper op på min telefon, den er fra Anthon. Anthon og jeg er blevet meget gode venner her på det sidste!Jeg glæder mig vildt meget! Det er langt tid siden at jeg har set Anthon, OG NEJ! Vi er er bare venner!
"Hvad skal du lave resten af dagen?" Spørger Thor, "jeg skal sove sammen med Anthon, hvad med dig dejlige " siger jeg og kysser ham.
Han er okay med Anthon når det er hans bedste ven og han kender ham..
" Hyggeligt! Jeg skal hjem og pakke og så rejser jeg imorgen" siger han fra en glad til en trist stemme. " Hey Thor, det går! En måned? Pff det kan vi sagtens klare os to mod verden! Vi skyper hver aften og du fortæller mig om hvad i har lavet" siger jeg opmuntrende , Thor griner og kysser mig..
Vi sætter Thor af ved hans hus og kører ellers bare hjem. Jeg skynder mig op og tager et bad og derefter pakker en taske og smutter over til Anthon.
___
Jeg banker glad på døren, og der går ikke langtid før den bliver åbent, "Hej!"
Siger Anthon og krammer mig.
Vi går op på hans værelse og ser nogle film, ja rigtigt vennehygge! Anthon laver et griner Ansigt og jeg flækker af grin! Da klokken bliver 00:00 beslutter vi os for at gå i seng, jeg har bare min pyjamas på og futter hahah! Jeg vågner klokken 05:00 "THOR! ANTHON VI SKAL OP JEG VIL SIGE FARVEL TIL THOR! VI SKAL NÅ DEN NÆSTE BUS TIL LUFTHAVNEN HAN FLYVER OM EN TIME!" Siger jeg.
Anthon og jeg springer i tøjet og hopper på bussen, vi løber ind på lufthavnen!
Jeg leder og til sidst finder vi ham,
"THOR!" Råber jeg, vores øjne mødes og vi løber mod hinanden med Anthon i hælende hahah! Jeg omfavner Thor, " du troede da ikke at jeg ville lade dig rejse uden at sige farvel?" Siger jeg forpustet, Thor kysser mig og siger farvel til Anthon. Jeg begynder at græde når han ruller op af trappen!
ESTÁS LEYENDO
THE PLAYER-THOR FARLOV
FanficD/N er flytter til Gentofte hvor hun møder sin nye bedste ven som er en player, hun får ret hurtigt følelser for ham? Indeholder: Sex og kærlighed men ikke på den frastødende måde der vil blive nogle enkelte scener for sex er involveret ⭕️✨🏃🏼