Thor kysser min kind, "skal vi ikke gå hjem til mig og putte?" Hvisker han trygt og blidt i mit øre. Jeg nikker forsigtigt og tørre de sidste tårer væk fra min kind, Thor tager min hånd og vi maser os igennem menneskemængden.
....
Thor ligger sin dyne over os, han har kun en så vi plejer bare at dele, "Jeg er lykkelig" Hvisker jeg og Thor høre det og siger "jeg er lykkeligst" og kysser min hals. Jeg rejser mig og tager mit tøj af og det samme gør Thor, det er jo for varmt at sove i tøj når der er 24 grader udenfor.
Thor nuser mit lår og så går der ikke langtid før vi falder i søvn.
Jeg vågner ved lyden af en sexet hæs morgenstemme "Godmorgen, har du sovet godt søde" siger Thor og nuser mit lår, "fantastisk" hvisker jeg og kigger ham i øjenene. "D/N jeg har tænkt på noget.." siger Thor pludseligt, jeg smiler ,
"Vil du være min kæreste?" Spørger han ?!??
"Thor selfølgelig!" Siger jeg og overfalder ham med et kæmpe kys, Thor holder om mig, han har rigtigt godt fast. Jeg har lyst til at blive Lige her, i Thors arme forevigt, pludselig bliver døren åbnet "Godmorgen Thor.. og D/N ?" Sagde Ulla lidt forvirret. Jeg skyndte mig at trække mig fra Thor, "Mor, D/N og jeg er kommet sammen" Siger Thor lidt nervøst. "Ej hvor skønt! Jeg kunne hellere ikke have en bedre svigerdatter" Siger Ulla stolt og smiler.
"Nå unger der er morgenmad kommer i ned" Siger hun og går ud af emnet, Thor og jeg nikker. Vi går ned, Ulla har lavet pandekager, OM HUN ER EN GOD SVIGERMOR.. JA DET TROR JEG SÅ NOK LIGE haha. I mens vi sidder og spiser, mærker jeg en hånd på mit lår, Det er Thors.. pludselig fører han den længere op, "Thor din mor er her" Hvisker jeg,
"Hun kan ikke se under bordet" Hvisker han og bider sig i læben. "Tak for mad Ulla" siger jeg og går ud af emnet. Thor og jeg går op på værelset. Jeg tager fat om Thor og skubber ham ned i sengen, vi snaver groft. Jeg trækker hans bukser og underbukser ned og giver ham et blowjob, jeg magter bare ikke sex klokken 08:00 om morgenen. Jeg kan se at han nyder det, jeg stopper lige før han kommer.
"Så må du selv klare resten" Hvisker jeg og kysser ham.
KAMU SEDANG MEMBACA
THE PLAYER-THOR FARLOV
Fiksi PenggemarD/N er flytter til Gentofte hvor hun møder sin nye bedste ven som er en player, hun får ret hurtigt følelser for ham? Indeholder: Sex og kærlighed men ikke på den frastødende måde der vil blive nogle enkelte scener for sex er involveret ⭕️✨🏃🏼