VIGTIGT: LÆS INFO I BUNDEN.
Togturen er stille.
"København Hovedbanegård" Sagde Damen i højtalerne, Vi rejste os og gik mod udgangen, Thor tog min hånd og gav den et klem.
"D/N det var ikke okay det jeg gjorde, jeg var fuld og jeg sagde at jeg ville have dig! Men så kom den her pige hen og sagde at hun var dig og jeg var så fuld at jeg ikke så klart" sukkede Thor og undgik mit blik.
"Thor kig på mig!" Sagde jeg. Thor kigge op i mine brune øjne, jeg kyssede ham og hviskede blidt og trygt i hans øre " Thor jeg elsker dig og det er okay" hviskede jeg og bed hans øreflip.
"Jeg elsker også dig" sagde Thor.
Anthon hostede som tegn til at vi måske skulle se at tage til den pool fest.
Thor, Anthon og jeg gik og snakkede om alt muligt, der gik ikke lang tid før vi var ved festen. Anthon åbnede sådan en høj lukkede port og da vi kom ind stod alle bare og dansede og drak ved en KÆMPE! Pool.
(SE BILLEDE AF POOL)Jeg fik øje på Thor som havde et par lange sorte bukser på og en hoodie (staves)
Jeg løb hen og skubbede Thor i vandet, "DET FÅR DU BETALT" råber Thor og griner.
Pludselig mærker jeg to hænder på min ryg og PLASK så røg jeg i, jeg vendte mig om og der stod Anthon og grinte. "FUCK DIG ANTHON" sagde jeg vredt. Jeg gik op ad vandet og mod udgangen. "D/N vent du gjorde det jo selv ved Thor" sagde Anthon. "MEN!! HAR DU OVERHOVEDET LAGT MÆRKE TIL MINE CHANEL SKO JEG HÅBER AT DU HAR 7000kr TIL ET PAR NYE" råber jeg.
"FUCK! Undskyld D/N det så jeg altså ikke" Udbryd Anthon.
"D/N ER DU OKAY???" Siger Thor og kommer løbende imod mig.
"SERIØST HOLD JER FRA MIG! ANTHON ØDELÆGGER MINE SKO TIL 7000 KR OG DU VAR MIG UTRO!" Råber jeg af Thor.
Jeg løber alt hvad jeg kan. Thor og Anthon råber i baggrunden men jeg løber bare.
🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵
Jeg er kommet hjem, pludselig banker det på døren, jeg går ned og åbner. "D/N vi må snakke..." Siger Thor trist. Jeg nikker, vi går op på mit værelse og ligger os i sengen.
"Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det" Siger han.
"Du kan sige det til mig skat" siger jeg.
"Jeg..jeg.. jeg har ikke følelser for dig mere, jeg tror at jeg er forelsket i en anden.," siger Thor pludselig.
Jeg stivner helt! Hvad hvordan?? Tænker jeg.
Jeg bryder helt sammen i gråd.
"Betyder det så at du slår op" græder jeg.
"Desværre men jeg har det bare ikke på samme måde.. men vi kan være venner" Siger Thor.
"Thor jeg syntes at du skal gå nu" Siger jeg og peger mod døren. Thor nikker forståeligt og tager hjem. (WHAAAAAAT?!? HAR THOR IKKE FØLELSER FOR D/N MERE? ELLER ER HAN BARE BANGE FOR AT FORTÆLLE HENDE SANDHEDEN. JA I HØRTE DET "SANDHEDEN" GLÆD JER TIL NÆSTE AFSNIT SOM KOMMER IMORGEN"
YOU ARE READING
THE PLAYER-THOR FARLOV
FanfictionD/N er flytter til Gentofte hvor hun møder sin nye bedste ven som er en player, hun får ret hurtigt følelser for ham? Indeholder: Sex og kærlighed men ikke på den frastødende måde der vil blive nogle enkelte scener for sex er involveret ⭕️✨🏃🏼