SANDHEDEN

1.1K 11 0
                                    

Jeg løber hen til Thor, og giver ham en kæmpe krammer, jeg er skræmt hahah

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jeg løber hen til Thor, og giver ham en kæmpe krammer, jeg er skræmt hahah.
"D/N folk kan se os" hvisker Thor.
"Helt ærligt Thor, jeg er ligeglad jeg elsker dig!"
Siger jeg højt så folk vender sig om og kigger på os. "D/N jeg elsker også mere, ALLE SAMMEN DET HER ER MIN DEJLIGE KÆRETSE D/N" Råber Thor og griner. Folk griner, jeg griner, Thor griner alt er bare godt! Anthon og Emma kommer gående i mod os, fuck nej.
"Øhm D/N hvad lavede du egenligt ude på badeværelset?" Spørger Anthon. Jeg kigger over på Thor, som Nikker.
"Jeg var sammen med Thor, og ja vi er sådan kærester og øhm og så skulle vi ligesom til at du ved ja, det som i gjorde, men så bankede du på og vi ville ikke fortælle det, så vi blev enige om at jeg skulle gemme mig i.," mere nåede jeg ikke og sige før Anthon afbryd mig.
"Wow Wow Wow er i kærester ?" Spørger Anthon og kigger lidt skuffet på os.
"Ja er du ikke glad på vores vegne" Sige jeg og giver Anthon en krammer. "Øhh jo eller jo det er jeg vel." Svarer Anthon og klør sig i nakken,
(ANTHONS SYNSVINKEL)
Forfanden altså! D/N er så skøn! Men hun er blevet kærester med Thor??
Altså jeg har jo noget med Emma, og hun er virkelig sød, men der er noget specialt over
D/N hun er sgu bedre en Rihanna!
(NORMAL SYNSVINKEL)
Jeg kan se at Anthon er ked af det.
"Hey Er du okay?" Spørger jeg Anthon trækker ham ind til en krammer.
"Jeg har det fint" hvisker Anthon.
Jeg trækker mig fra Anthon, "Husk nu at sig vis der er noget" Siger jeg og smiler.
Anthon nikker, jeg får øje på Thor og går hurtigt hen til ham.
"Tholle mus" hvisker jeg forførende i hans øre.
Thor tager min hånd og tager mig med ind på hans værelse. Jeg kaster ham ned i sengen og begynder at snave med ham.
Vi begynder at rører ved hinanden,
"Thor vi må nok se at komme ned til fik fest" hvisker jeg.
"Amen D/N!" Brokker Thor Sig.
Jeg fjerner mig fra Thor og trækker min kjole ned, jeg kigger over på Thor som har den sygeste Boner. "Jahhaahaahahah" jeg kan simpelthen ikke lade vær med at grine.
"Det ik sjovt!" Siger Thor irriteret.
"Jeg gør lige noget ved det her" siger Thor, hvis i forstår. Da jeg går ud fra Værelset låser Thor døren, jeg lytter stille og kan hører at han siger
"D/N ohh D/N D/N" Siger Thor og stønner og sådan bliver han ved. Hahahahahahahhaah.
For at irretere ham banker jeg på døren og siger "Du kaldte skatter" Siger jeg frækt,
"Fuck!" Hører jeg Thor hviske, "øhm ikke noget har fundet ud af det" Siger Thor.
Thor kommer ud, og tager om mig.
"Ej ad Thor, vask lige dine hænder før du rører ved mig " Siger jeg og tager Thor væk fra mig.
Thor griner.

THE PLAYER-THOR FARLOVTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang