"Thor har du set mine stilletter?" Råber jeg forhastet igennem lejligheden, "her" svarer Thor hurtigt og kaster mine sko på sengen.
"Hvor langtid er der til at vi skal gå?" Spørger jeg og kysser ham hurtigt på munden, "øhm vi skal faktisk gå nu hvis vi skal nå det".
Jeg tager mine stilletter på og Thor og jeg begynder at gå mod festen.
"Du ser forresten røv fræk ud" kommer det fra Thor imens han blidt bider sig i læben, et svagt grin forlader mine læber, "du er heller ikk værst" gengælder jeg grinende.
Thor smiler og fletter sine fingre ind i mine.
____
"D/N JEG HAR SÅDAN SAAAAAAAVNET DIG!" Råber en MEGET fuld Anthon og kommer væltende imod mig, "årh haha i lige måde Anth" siger jeg og griner let.
Anthon klasker mig i røven og går hen til Matilde, han er helt væk Hahaha Matilde giver mig et ordenligt dræberblik.
Jeg skynder mig ud på dansegulvet hvor jeg mødes med Thor, vi gnider os langsomt op af hinanden. Thors hænder lander forsigtigt på min hofter imens han blidt kysser min hals i den intense dans. "Jeg har lyst til dig" hvisker han blidt og giver min hofte et klem, før han lader hans hånd falde ned på min numse.
"Ikke nu Thor" hvisker jeg blidt tilbage, Thor giver min Balle et klem før han slipper og før jeg ved af det er han ude af syne.
Jeg går op til baren for at tage noget at drikke, "eyyy D/N!" Siger Anthon med armen om Matilde imens han kigger frækt på mig.
Jeg smiler let, "du skide lækker" siger Han foran Matilde, hendes blik ændre sig til eg dræber blik som hun sender til mig.
"Jeg tror at du er lidt for fuld Anthon" siger jeg og går.
___
Thor er væk! Nej vent der er han, jeg skynder mig hen til ham. Og til min store overraskelse står han og snaver med Matilde, "FUCK DIG THOR! OG FUCK DIG MATILDE! DIN FUCKING LUDER ÆRLIGT!" Råber jeg vredt og lader tårerene få frit løb, "vent! Jeg kan forklare" høre jeg Thor sige imens Matilde griner ondt og flabet.
"Du skal bare lade mig fucking være?!? Du er et fucking svin! Og at give dig en chance til, var mit livs største fejltagelse!" Råber jeg fornærmet, " du er vist heller ikke bedre selv! Når du ligger og snaver med Anthon!" Råber Thor tilbage, "vi havde slået op!" Råber jeg forsvarende tilbage.
Thor kigger vredt på mig og tager igen armen om Matilde, "vil du med hjem til os?" Siger han frækt og kækt, Matilde nikker tydeligt så jeg kan se det, og går koldt forbi mig.
YOU ARE READING
THE PLAYER-THOR FARLOV
FanfictionD/N er flytter til Gentofte hvor hun møder sin nye bedste ven som er en player, hun får ret hurtigt følelser for ham? Indeholder: Sex og kærlighed men ikke på den frastødende måde der vil blive nogle enkelte scener for sex er involveret ⭕️✨🏃🏼