"D/N jeg skal virkelig snakke med dig.." siger Thor og fugter sine læber. Jeg smiler og nikker stille på hovedet, "jeg..jeg kan ikke sige det" siger han og en tårerene begynder stille at pible ned af hans kinder. "Tholle du kan sige det" siger jeg og nuser hans hånd, han fjerner den hurtigt og kigger alvorligt på mig.
"Jeg føler intet.. jeg.. jeg har ikke de samme følelser for dig mere som du har for mig. Jeg er ked af det.. virkelig det er jeg" siger Thor og kigger stille ned i gulvet, i det øjeblik sprang mit hjerte i en million små stykker, alt var forbi. "D..det er okay du kan ikke gøre for hvad du føler" for jeg fremskaffet, Thor kigger overrasket på mig, "vi kan stadig være venner?" Siger Thor og ligner et stort spørgesmåls tegn. Jeg fugter mine læber og svarer "Det kan vi vel godt." Siger jeg en smule koldt men smilende. Måske er det bedst sådan her?
Thor trækker mig ind til en kramme og kysser min hovedebund, jeg knurrer mig indtil ham.
"Jeg vil altid elske dig" hvisker Thor blidt i mit øre. Jeg vil altid elske dig? Tanken kører rundt i mit hovede, han har lige slået op? Jeg skubber tanken væk og fjerner mig blidt fra Thor, og planter mine læber på hans, bare et sidste kys.
Kysser udvikler sig til et snav, men heller ikke mere. "Vi ses Thor" siger jeg og smiler, Thor smiler og sender mig et luft kys.
Han opfører sig altså lidt mærkeligt, men det må han vel selv om.
Jeg svinger min taske over skulderen og skynder mig hen til Anthon for at fortælle ham nyheden.
__
"Men jeg forstår ikke hvorfor han slog op! Han elsker dig jo Højere end sin familie" siger Anthon og ser meget chokeret ud, tårerene fik igen frit løb. Jeg klemmer mig helt ind til Anthon, han fletter sine fingre ind i mine og kigger mig dybt i øjnene. "Jeg synets at du skal prøve at snakke med til fornuft" siger Anthon og fugter sine læber, jeg ryster blidt på hovedet og bider mig svagt i læben.
Anthon læner sig frem og skal til at kysse min kind, da jeg rykker hovedet og pludselig sidder vi og kysser. Det udvikler sig og af en eller anden grund så nyder jeg det, det føles så rigtigt.
"Det her føles så rigtigt" hvisker jeg og kysser videre, Anthon nikker i kysset og får mig lagt ned i sengen.
"Anthon Thor er her!" Udbryder Asta og åbner døren til værelset, "gem dig!" Siger Anthon forhastet. Jeg skynder mig ind hans skab, hans trøjer dufter af ham...
"Jeg har slået op med D/N, jeg er følelsesløs" siger Thor, som det eneste.
STAI LEGGENDO
THE PLAYER-THOR FARLOV
FanfictionD/N er flytter til Gentofte hvor hun møder sin nye bedste ven som er en player, hun får ret hurtigt følelser for ham? Indeholder: Sex og kærlighed men ikke på den frastødende måde der vil blive nogle enkelte scener for sex er involveret ⭕️✨🏃🏼