//2 måneder senere//
"D/N kom lige her ned" råber min mor, mine forældres skænderi er blevet værre...
jeg går ned i køkkenet og sættet mig overfor dem, "hør.. efter lidt snakken frem og tilbage har vi besluttet at far og jeg skal skilles.. og det betyder også at vi skal flytte... tilbage til Sæby" siger min mor med tårer i øjnene.
"DET KAN I IKKE MENE! JEG KAN IKKE REJSE FRA THOR OG ANTHON OG ALLE MINE VENNER! MOR! HAR JEG IKKE ET VALG KAN JEG IKKE BO HOS FAR!" Råber jeg vredt, "DET STÅR IKKE TIL DISKOSION VI FLYTTER IMORGEN " råber min mor tilbage. Jeg løber hen til Thor og braser ind og løber op på hans værelse.
"THOR VI FLYTTER TIL SÆBY! DE ER BLEVET SKILDT" skriger jeg, Thor løber hen og omfavner mig. "Hvornår skal i flytte " siger Thor i gråd, "i..i.. imorgen" hulker jeg.
Thors greb om mig bliver stærkere," er det så..slut?" Hvisker jeg.
"ALDRIG! HUSK NU OS TO MOD VERDEN! VI KLARER DEN VI MÅ BARE VÆRE STÆRKE OG HOLDE KONTAKTEN" råber Thor grædene. "Os to mod verden" hvisker jeg i Thors øre. Min telefon ringet og det min mor..
Efter at have snakket med hende i 5 minutter ligger jeg på, "Vi skal allerede kører i aften.. flyttebilen har hentet mine ting" hvisker jeg grædene i Thors skuldre.
"Det hele skal nok gå, vi må besøge hinanden!" Siger Thor.
"Jeg må gå nu.." siger jeg og krammer ham.
Vi står i 10 minutter og holder hinanden fast, vi snaver imens tårerne glider ned af vores kinde.
"Farvel Thor, os to mod verden" siger jeg og går.. Thor vinker grædene i døren.
Da jeg kommer Hjem, sætter jeg mig direkte ud i bilen.
________
Køreturen var lang, men vi klarede den..
jeg græd under hele turen, tanken om at være væk fra Thor gør så ondt! En tårer glider ned af min kind, "mor jeg vil ikke bo her.. jeg vil bo hos far" siger jeg trist. "Hør D/N jeg ved godt at du savner Thor og Anthon" mere når min mor ikke at sige før jeg afbryder "JEG FIK IKKE SAGT FARVEL TIL ANTHON" råber jeg.
"Rolig D/N, hør nu på mig! Jeg er din mor!
Du har et valg! Du kan vælge om du vil bo hos far eller mig" siger mor trist.
"JEG VÆLGER FAR" siger jeg, min mor græder stille "du kan rejse imorgen " siger min mor koldt til mig.
VOUS LISEZ
THE PLAYER-THOR FARLOV
FanfictionD/N er flytter til Gentofte hvor hun møder sin nye bedste ven som er en player, hun får ret hurtigt følelser for ham? Indeholder: Sex og kærlighed men ikke på den frastødende måde der vil blive nogle enkelte scener for sex er involveret ⭕️✨🏃🏼