HVAD ER VI?

793 11 0
                                    

(EN UGE SENERE)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(EN UGE SENERE)

Thor og jeg er blevet vildt gode venner og måske lidt mere, jeg skal være sammen med ham i aften. Pludselig lyser min telefon op, det er Thor der har skrevet .
(BESKED SAMTALE)

Thor: Hej søde, kan ikke vente til at vi skal være sammen i aften, og vi er alene hjemme😍
D/N: Kan virkelig heller ikke vente og lyder lækkertzz 😍💏
Thor: du er så dejlig! 😍👫💏
D/N: vi ses om en time dejlige 💏💏
Thor: kan ikke vente søde😍😍😍😍
(BESKED SAMTALE SLUT)

Thor og jeg, overdriver altid med de emojis hahah. Jeg tager mine sko og jakke på.
"Vi ses mor elsker dig" råber jeg.
Jeg kan høre at min mor råber et eller andet, men jeg høre ikke hvad så jeg beslutter mig for at gå mod thors hus. Thor bor kun fem minutter væk fra mig så det er ikke så galt.
Jeg banker forsigtigt på døren, døren bliver åbnet af hans mor. "Hej er Thor hjemme?" Spørger jeg. "Hej D/N Thor er oppe på værelset , du kan bare gå derop" siger Ulla og smiler. Jeg tager mine sko og jakke af. Jeg løber op på Thors værelse og åbner døren.
"D/N Hej søde!" Siger Thor og giver mig en krammer. "Hej dejlige" hvisker jeg i hans øre.
Thor omfavner mig. "Thor jeg bliver nød til at spørge, hvad er vi?" Spørger jeg. "Indtil videre er vi vel flirts ?" Svarer han. Jeg nikker og kysser Thors kind. "Det har jeg savnet fra drømmen" Hvisker Thor og giver et støn fra sig. "Skal vi se en film?" Spørger jeg og nuser Thors kind. "Det kan vi godt, må jeg så vælge?" Spørger Thor. Jeg nikker. Thor finder sin MacBook frem og finder en film.
Det er selfølgelig en gyser om jeg gider?!?
Ulla råber pludselig nede fra køkkenet.
"Jeg smutter nu unger, så i kommer til at være alene hjemme, hyg jer" råbte Ulla. Vi hørte døren smække. Thor stoppede pludselig filmen , og kiggede skiftevis på mine øjne og min mund. Før jeg vidste af det var Thors læber mod mine. Jeg åbnede blidt munden og kyssede udviklede sig til et heftigt snav. "Thor., jeg skal lige på toilettet" lyver jeg. Thor nikker og fjerner sig, jeg løber ud på toilettet og låser døren. Jeg kigger mig ind i spejlet og siger stille til mig selv. "Hvad har du gang i? Er du forelsket i ham" siger jeg til mit spejlbillede.
Jeg går ud fra badeværelset og går ind til Thor.

THE PLAYER-THOR FARLOVWhere stories live. Discover now