1.BÖLÜM: Arkatribus

184 7 1
                                    

Turner' lar orta dünyanın sesiz, sakin ve tenha bir sokağında sıradan olmayan insanların arasında yaşarlardı. Sıradandan kastım, bu mahalle; vampirler, büyücüler, kurt adamlarla doluydu. Turner' lar onlardan biriydi sadece Mrs. ve Mr. Turner' ların tek bir kızları vardı. Adı da Sarah' dı. Siyah uzun saçlı, beyaz tenli, uzun boylu, her erkeğin isteyebileceği bir vampir adayıydı. Mr. ve Mrs. Turner' lar vampir oldukları için çok zor bir ihtimalle Sarah doğmuştu. Bu yüzden Mr. Turner sanki kızını pamuklu kapalı bir kutuda büyütmüş gibi davranırdı. Kızına çok hoşgörülü davranan Mr. Turner normalde dışarıdan bakınca sert ve acımasız bir hali vardı. Komşu çocukları ondan hep korkardı. Sarah' nın amcası olan Carlos Turner' ın iki çocuğu vardı. Erkek olanın adı Alex' di. Çapkın, neşeli, yerine göre davranmasını bilen, umutsuzca davranan bir tipti. Alex' in kız kardeşi Alice ise uzun kızıl saçlı  eğlenceli, şirin mi şirin , minyon bir genç kızdı ve bir sevgilisi vardı. Adı Mark olan bu adam genelde hep mutsuzdu , her zaman somuturdu , sarışın bir tipi vardı. Alice' le birbirlerini tamamlıyorlardı resmen. Sarah' nın hiç kardeşi olmadığı için kuzenlerini çok severdi. Grubun son üyeleri olan Katy ve sevgilisi Jackson' dı. Katy genellikle Jackson' la takılmayı seven, cool , hayata nefret edercesine bakan sarışın bir kızdı. Jackson kısa saçlı, kaslı, iri yarı bir insandı dışarıdan bakıldığında kaba duran ama aynı zamanda espriden anlayan bir kişiliği vardı.

Bugün Sarah' nın doğum günüydü. Daha 18 yaşına yeni girmiş Sarah doğum gününden başka, okulların kapanmasına da seviniyordu. Arkadaşlarını da çağıran Sarah' lar o gece çok eğlenmişti. Gecenin sonunda bir film açıp izlemeye başladılar. Derin sessizliği Alice' in sorusu böldü;

Alice: Okullar bittiğine göre Arkatribus' a gidiyor muyuz ?

Diğerleri Arkatribus hakkında bir şeyler duymuşlardı ama hiç derinine inmemişlerdi.

Sarah: Babamdan duyduğuma göre orası bir okulmuş galiba. Ebeveynlerinden biri vampir olan oraya gidip iyi bir vampir oluyormuş. Babamla her defasında bu konuyu açtığımda konuyu değiştirir.

Katy: Bu okula nasıl gidilir. Böyle bir okul dünyada olsaydı duyardık, dedi umursamazca.

Mark: Katy' e katılıyorum. Böyle saçma konularla uğraşmayın, dedi ve konu o gece kapandı.

Mr. Turner çocukların Arcatribus hakkındaki konuşmalarını dinliyordu ve böyle bir yer vardı. Mrs.Turner bay Turner' ın yanına gelerek;

Mrs Turner: Üzülme kızımız ve diğerleri eninde sonunda oraya gitcek.

Mr. Turner: O zaman bende gitmemesi için her şeyi yapacağım.

Mrs.Turner: Neden kızımızın o okula gitmesini istemiyorsun tıpkı bizim gibi.

Mr. Turner: Orada sadece vampirler yok. Kurtlar, büyücüler hepsi orda. Sarah' ı oraya tehlikeye göndermek gibi olur, dedi. Konu onun için orda bitmiş oldu.

Sarah o gece Alice' i yatıya davet etmek için elinden geleni yaptı. Onunla Arcatribus hakkında konuşacaktı. İstediği oldu ve o gece Sarah Arkatribus hakkında bir rüya gördü. Sandığından farklı olan bu okul insancıl arkadaşlarla dolu gibiydi. Öğretmenleri ilk günden onu sevmişlerdi. Ders çıkışı yemekhanede ayağı kayan Sarah' ı bir genç tuttu. Çocuğun yüzünü göremeden uyandı. Alex pencereden giren bir taşı onun kafasına isabet ettirmişti. Sarah ağzında sarkan salyalarıyla ayakta tekrar uyumaya başladı. Bir darbeyi de annesi vurup cırtlak bir sesle "Sarah" diye bağırdı. Bayan Turner Alex' i içeri alıp ne yiyip yemeyeceğini sordu. Bu konuşma merdivendeki devasa patırtıda davet oldu. Alex koşup merdivene baktı Alice ve Sarah merdivenden yuvarlanmışlardı. Alex' ı görür görmez banyoya gittiler ve Alex' de onları bekledi. Sarah' ların işi bitince Katy' leri çağırıp  parkta bir ağacın altına oturdular.

YIRTICILAR; ARKATRİBUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin