Birazdan güneş doğacaktı. Sarah merdivenlerden inip mutlu bir şekilde odasına gidiyordu. Koridorlarda ki sessizliğe topuklu ayakkabılarının sesi ile adeta dans eder gibiydi odasına girdiğinde herkes tabutundaydı. O da tabutun kapağını açıp içine girdi. Mutlu ve huzurluydu gözlerini kapattı çok yorulmuştu. Birden aklına Markos kitabı geldi. Onu ne yapıp edip aradan çıkartmalıydı. Pek fazla önemsemedi. Akşam olmuştu bir değişiklik yapıp erkenden kalkıp aşağı indi kimse yoktu . Bu yüzden babasının odasına gitti. Kapıyı çalıp içeri girdi. Babası uyanmıştı masada bir şeyler yazıyordu.
Sarah : Merhaba baba
Bay Turner: Sana da
Sarah: Ne yazıyorsun .
Bay Turner: Önemli bir şey değil derslerle ilgili. Asıl sana sormalı hele ki dünden sonra.
Sarah: Evet demek istediğini anladım. Sayende annene söyliyecektim ki bir baktım biri benden önce söylemiş. Acaba kim.
Bay Turner: Burda bir kinaye seziyorum.
Sarah: Değil mi ben de öyle zannetmiştim.
Bay Turner: Sana biraz kan vereyim.
Kapıdan sesler gelmeye başlamıştı. Öğretmenler yemek salonundaydı. Herkes Sarah' ya bakarak gülümsüyordu tabi Sarah' da onlara. Yemek başlamıştı. Sarah Alex' i arıyordu aradığınıda buldu.
Sarah: Alex Markos kitabını ne yapıcağız ?
Alex: Aradığını buldun mu ?
Sarah: Hayır
Alex: O zaman hala bizde kalacak demektir.
Sarah: Gerçekten çok açık oldu sağol.
Alex: O zaman yemekten sonra bayan Peterson' a soralım.
Sarah: İyi tamam o zaman yemekten sonra.
Sarah ve Alex bütün salonun gitmesini bekledi. Bayan Peterson' ın yanında bir kaç öğrenci vardı. Onların gitmesini beklediler. Onları beklerken bay Blade gelmişti.
Bay Blade: Çocuklar burada tek başınıza ne yapıyorsunuz. Bütün salon derslere girdi.
Hadi artık sizde dersler.Alex( gülerek ) : Tâbi Bay Blade bizde şimdi gidiyorduk.
Sarah hiç bir şey söylemeden sınıfın yolunu tuttu. Bay Blade onlardan önce davranıp gitmişti. Sarah göz ucuyla bayan Peterson' a bakıyordu işi bitmişti öğrencileriyle. Sarah ve Alex bilerek yavaş yürümeye başladı. Sonunda bayan Peterson' nın yakaladılar ve sınıfına kadar sohbet ettiler.
Sarah: Bayan Peterson vermiş olduğunuz ödev için kütüphanede bazı kitaplara baktık ve verdiğiniz ödev için ideal olan bir kitap bulduk adı da Markos Kitabı: Vampir Güçleri.
Bayan Peterson adeta o anda kalp krizi geçirir gibiydi. Sustu konuşmadı adeta göğsüne kocaman bir taş oturtulmuş gibiydi kızardı ve kekeleyerek konuşmaya başladı.
Bayan Peterson: O kitap nerde şimdi.
Sarah: Kütüphanede bayan Peterson. Kitap şifreli olduğu için açamadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIRTICILAR; ARKATRİBUS
Fantasy01.09.2018 Mert Taranoğlu YIRTICILAR; Arkatribus Okyanus gibi hislerim Sert olur bazen, sert üflerim Serin olur bazen, serinletirim Büyük, çok büyük severim Yalnız kalırım, bazen ıssız olur Karanlıkta kalır, düşlerim. Hislerim büyüktür bir o kadar...