7. BÖLÜM: Akşama Kadar

15 4 0
                                    

Sarah odasına gitti kızlar yatmıştı onları uyandırdı. Alice uyumamıştı meraktan. Üçü' de pelerinini aldı ve Alex' lerin kapıyı çaldı onlarda hazırdı. Pencerelerden düzen ışık pelerinlerine çarpıyordu  Alice sordu,

Alice: Nereye gidiyoruz .

Sarah: Okulda tek güneş almayan yer Bayan Fox' un eski iksir odasına oraya gidiyoruz.

Onları takip eden bir gölge vardı. Bu gölge Lucius' un tam kendisiydi. Onları sinsice arkalarından takip etti. Bayan Fox' un iksir odasına gelmişlerdi sonunda. İçeri girdiler. Kapının gıcırtısı  koridorlarda yankılanıyordu. İçerisi güneşsiz ve soğuktu tam istedikleri gibiydi. Daire şeklinde oturup ortalarına ise kitabı aldılar. Birden kapı açıldı. İçeri giren Lucius' du. Rüzgar açmıştır deyip geçiştirdiler. Mark koşup kapattı ve odadaki esrarengiz gizem devam etti. Alice önce kitabın şifresini baktı." Hayattan iki damla". O da hiç bir şey bilmiyordu. Bir süre öyle baktılar kitaba. Katy bu şifreyi tekrarlıyordu.

Katy: Hayattan iki damla.  Hayattan iki damla. Hayattan iki damla.

Sarah: Durun galiba buldum. Hayattan iki damla dediği şey Kan' . Hatırlayın salon yolundaki pencerelerde bir kadın çocuğu ölmesin diye ona kanını vererek vampir yapıyordu. Yani bir nevi hayat veriyordu.

Alice: Evet çok zekice .

Alice bileğindeki bir kaç damla kanı yazının altındaki boşluğa damlattı. Herkes dört gözle bakıyordu tâbi Lucius da. Bakışları karanlığı deliyordu.

Alice: Hazır mısınız ?

Alice bir den kitabın kapağını açtı. İçinden dumanlı bir yarasa çıktı ve hemen Katy' nin başına kondu Katy' yi sevmişti galiba. Kitapta her bir gücün nasıl kullanılacağı ve onunla nasıl baş edip kontrolü nasıl sağlayacağı yazıyordu. Alice hemen sayfaları hızlıca çevirip kendi gücünü buldu. Alice' in gücü suydu. Her sihir gibi bununda bir sihirli sözcüğü vardı. Kitapta Alice' in kolundaki işaret olup sihirli sözleri yazıyordu. Alice ayağa kalktı kitaptaki sözleri söyledi.

Alice: Experium du Aqua.

Herkes ona bakıyordu nefeslerini tutsalar nefes almıyordu. Parmaklarını açtı elini aşağı çevirdi. Karşı raftaki iksire odaklanmıştı. Sözleri yeniden söyledi,

Alice: Experium du Aqua.

Parmağının ucundan ince, çelimsiz  küçük bir ışık şişeye çarptı ve yere düştü. Alice ve diğerleri bu kadarına bile çok sevinmişti. Lucius korkusundan oradan kaçmıştı. Rüzgarın açtığını sanıp yine kapattılar.
Onlar sevinirken Alex kendi gücüne baktı. Alevler içindeki adam. Kitaptan sayfayı açtı. Oturduğu yerden elini bir meşale gibi açtı ve o da Alice gibi sihirli sözleri söyledi,

Alex: Agni di Tiodra

Alice' i tebrik ederken Alex' in kıvılcımlar içinde elinin yandığını görünce herkes korkmuştu. Fakat Alex' in eli hiç acımıyordu. O da çok heyecanlanmıştı. Elinden koluna doğru ateş yanmaya devam ediyordu. Jackson su bulmaya çalıştı ama tek bir damla yoktu.

Alice: Experium du Hidra, dedi ve Alex' e kocaman bir su küresi fırlattı. Odanın içinde bir bulut oluştu.

Hepsi birden gülmeye başladı. Daha sonra Katy yerdeki kitaba koştu ama ilk Jackson almıştı. Katy sevgilisi Jackson' a kitap için elini uzattı o da başka bir çaresi olmadığı için vermek zorunda kaldı. Katy' nin ki çok belirsizdi sadece dumandı. Hemen aramaya başladı çok da aramadı. Hemen buldu ama kitapda şeklin yanında çeşitli hayvanlar vardı. Hiç bir şey söylemeden odanın diğer ucundaki köşeye bakarak şu sözleri söyledi,

YIRTICILAR; ARKATRİBUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin