İyi Okumalar...
Esmer adam zile bastı ama kimse açmadı. Dün sorduğunda Steve, ona evde olacağını söylemişti. Şimdi neden açmıyordu? Tony, onun yalan söylediğine inanmak istemiyordu. Neden öyle yapmış olsundu ki? Tony bir kaç kez daha zile bastı ama yine kimse açmadı.
Tony hem meraklanmış hem de sinirlenmişti. Bir kaç dakika sonra kapıyı yumruklamaya başladı ve son bir tekmeyle kapının kilidini kırarak eve girdi. Arkasından kapıyı yavaşça kapattı ama kilidi kırıldığı için tam kapatamamıştı.
Tony, tüm odaları tek tek dolaştı ve Steve'i yatağında buldu. Uyuyor muydu? Yanına biraz daha yaklaşarak "Steve." dedi. Sarışın adamın üstünde tişört yoktu. Tony yorganı açtı ve karşısında çıplak kaslı bedeni buldu. Sadece boxer vardı üzerinde.
Yanakları kıpkırmızı olmuş adamın anlına elini koydu, yanıyordu. Hayatında hiç bu kadar yüksek derecede ateşlenmiş birini görmemişti. Steve havale geçirmeden ona bir şey yapmalıydı. Önce ateşini ölçtü. 41 dereceydi ve yavaş yavaş tırmanıyordu.
Tony hızla Steve'i kucağına aldı ve sarışın adamın kollarını ve bacaklarını kendi bedenine sarıp koşarak merdivenlerden inip onu banyoya götürdü. Omurgasının yamulduğuna adı gibi emindi.
Banyoya vardığında Steve gözlerini yavaşça açıp "Ne oluyor?" dedi. Tony, sarışın adamı yere bırakıp banyonun suyunu açtı.
"Ateşin çok yükselmiş, banyo yapmak zorundasın." Steve, yavaşça ayağa kalktı. "O zaman çık da banyo yapayım."
"Tabi sonrada bayılıp kal burada. Ben sana banyo yaptıracağım." Steve'in gözleri kocaman açıldı. O, Tony'i izlerken esmer adam onun boxerını çıkartmak için yere eğildi. Bir kaç saniye sonra Steve çırılçıplak kalmıştı. Tony onu banyoya soktu.
Steve suyun altına durduğu her saniye işkence gibi geliyordu. Tony eline şampuan döküp ellerini Steve'in saçlarının arasına daldırdı. Steve, kafasını yıkayan adama yaklaşıp onun dudaklarını kendininkilerle örttü.
"Şu an bunun sırası değil, Steve." dedi Tony ciddi bir şekilde. Steve bunu duyunca sırıttı.
"Seni öpmek için bir zaman belirlediğimizi hatırlamıyorum." Tony, Steve'in vücudunu keselerken mavi gözlere kendininkileri yaklaştırıp dudaklarını onunkilerle birleştirdi.
Steve'in odasına çıktıklarında Tony, Steve'in üstünü giydirip onu yatırmıştı.
"Gelsene yanıma." dedi Steve, yatağın boş kısmındaki yorganı kaldırarak. Tony, hiç tereddüt etmeden Steve'in yanına sokuldu. Kaslı kolların kendisini sarmasına izin verirken gözlerini kapattı. Belki de kendisi de hasta olacaktı ama umurunda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A NEW START | STONY
FanfictionBirbirlerini seviyorlardı ve bundan bunca zamandır haberleri yoktu. Neden ikisi de söylemeye korkmuştu bu cümleyi? Altı üstü iki kelimeydi. Neden "Seni Seviyorum" demek bu kadar zordu? ----- Peter garipsemişti. Küçük çocuk babasının yüzüğü neden yer...