İyi Okumalar...
"Senden nefret ediyorum." Kapı açıldığı anda Steve bunları söylemişti karşısındaki sarışın kadına.
"Ne oluyor Steve?" diye sordu, Sharon şaşkınca. Steve, ona aldırmadan içeri daldı. "Sana izin verdiğimi hatırlamıyorum?!"
"Konuşmalıyız." dedi Steve, kısaca.
"Ya, öyle mi? Geçen sefer de ben istemiştim konuşmayı ama sen beni kapı dışarı etmiştin. Hatırlıyorsun değil mi?" Sharon alayla konuşmaya devam etti. "Ne konuşacakmışız peki?"
İkisi de salona geçip karşılıklı olarak birer koltuğa oturdular. Steve konuşmaya başladı. "Nasıl ve neden yaptığını anlat hemen."
"Neyi?" dedi Sharon bilmiyormuş gibi yaparak. Biraz daha gerçekçi görünmek için, karşısındaki adamı anlamamış gibi gözlerini kıstı.
"Sence ben aptal mıyım?"
"Evet."
"Evet bence de aptalım çünkü senin gibi biriyle çıkıyorum. Dökül şimdi. Neden bizim fotoğrafımızı çektin?"
"Bak be-"
"Söyle dedim." Steve'in gür sesi tüm evi doldurmuştu. Masmavi gözler bir anda koyulaşmış ve laciverte dönmüştü.
"Çünkü benimle değil onunla yatıyordun."
"Bu iyi bir sebep değil."
"Seni kıskandım." dedi kısık sesle.
"Efendim?" dedi Steve. Duyamamıştı.
"Seni o piçten kıskandım, tamam mı?"
"Ona sakın öyle deme."
"Neden?"
"Çünkü o senin isminle anılmayı hak etmiyor." Sharon bir kaç saniye bekledi ve devam etti. "Nasıl içeri girdin? Fotoğrafların dolabımın içinden çekildiği çok belli."
"Camını açık unutmuşsun." Steve, derin bir iç çekti ve gözlerini kapattı. "Steve, iyi misin?" dedi Sharon.
"Kes sesini!" diyerek tersledi, Steve. Biraz sakinleştikten sonra tekrar konuştu. "Şimdi, söyle bana. Fotoğrafları sen mi çektin?"
"Evet."
"Evet, demeyeceksin. Evet fotoğrafları ben çektim diyeceksin."
"Nede-"
"Söyle şunu kaltak kadın."
"Fotoğrafları ben çektim."
"Sen kimsin?"
"Sharon, Sharon Carter'ım."
Steve yavaşça koltuktan kalktı ve çıkışa doğru ilerledi. Tam kapının kolunu aşağı indirecekken arkasındaki sesi duydu.
"Bana kızgın mısın, hayatım?"
"Hayır." diye cevap verdi, Steve ve devam etti. "Sadece seni öldürmek istiyorum." Bunu duyduktan sonra Sharon bir daha ağzını açmadı. Steve tam kapıyı kapatacakken yenden açtı ve "Ben senin sevgilin falan değilim bundan sonra" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A NEW START | STONY
FanfictionBirbirlerini seviyorlardı ve bundan bunca zamandır haberleri yoktu. Neden ikisi de söylemeye korkmuştu bu cümleyi? Altı üstü iki kelimeydi. Neden "Seni Seviyorum" demek bu kadar zordu? ----- Peter garipsemişti. Küçük çocuk babasının yüzüğü neden yer...