Tony, Steve ile konuştuktan bir kaç saat sonra kapısının zil sesini duymuş ve kapıya ilerlemişti.Delikten baktığında Steve ve Sharon'u gördü. Kapıyı açmak istemiyordu ama bunu Steve'in yapmadığına da inanmak istiyordu.
Çelik kapıyı açtığında Steve, Sharon'u içeri itmişti. "Ne yapıyorsun? O kaltağı evimde istemiyorum." dedi, Tony. Sharon'u, Steve'e geri itti.
"Tamam, kapıda konuşuruz o zaman, Tony." Steve kafasını Sharon'a dönüp "Anlat." dedi.
"Neden yapmadığım bir şeyi anlatayım. Her şeyi kurgulayıp benim anlatmamı istiyorsun. Kabul et işte. Sen çektin o fotoğrafları. Benim hiç bir âlâkam yokken beni suçlu gösteriyorsun. Kafayı mı yedin sen?" Sharon sahte surat ifadesiyle Steve'in suratına bakıyordu.
"Steve, senden korkulur." dedi Tony. İkisi de ona döndüler. "Sharon, sen gerçekten fotoğrafları çektin mi çekmedin mi?"
"Çekmedim." dedi Sharon hiç tereddüt etmeden.
Tony sevinmişti, Steve'e mutlulukla baktı. "Tamam, Steve. İnandım sana."
Sharon, şaşkınca Tony'e baktı. "Yalan söylemiyorum ben. Hem yalan söylediğimi nereden çıkardın?" Sinirden kıpkırmızı olmuştu.
"Bir daha yalan söylerken gözlerini kaçırmamaya çalış." dedi, Tony.
***
Steve, Sharon'u evine bıraktıktan sonra Tony'nin ona söylediği gibi üç tane korku filmi alıp Tony'nin evine gitti. Akşam birlikte filmlerin ikisini izledikten sonra Steve saatine baktı. "Ben artık itmeliyim, Tony. Filmler sende kalabilir." dedi.
"Biraz daha kalamaz mısın?"
"Aslında evde tekim ve sayende korkumdan yatağa yatana kadar kalp krizi geçirebilirim. Eğer kabul edersen burada kalabilirim. Yani kalabilir miyim?"
"Bu soruyu sormamışsın gibi davranacağım." Tony yerinden kalkıp yatağı hazırlamaya gitti. Steve oda da yalnız kalmıştı. "Tony, ben korkuyorum." dedi onun duyduğunu umarak ama ses gelmeyince karanlık koridorda ilerleyip Tony'nin yatak odasına girdi. Tony'nin yattığını görünce yatağa ilerleyip yorganın altına girdi.
"Tony, uyuyor musun?"
"Evet."
"Ben de sana bir şey soracaktım ama uyuyormuşsun."
"Hayır, hayır uyumuyorum. Sor, hadi."
"Tamam, soruyorum. Şey, benimle evlenir misin?" Steve, Tony'nin gözlerini kıstığını fark edince utandı. "Sanırım bu yatakta sorulacak bir soru değildi. Hiç de romantik olma-"
"Evet." dedi Tony, onun sözünü keserek ve dudaklarını onunkilere bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A NEW START | STONY
FanfictionBirbirlerini seviyorlardı ve bundan bunca zamandır haberleri yoktu. Neden ikisi de söylemeye korkmuştu bu cümleyi? Altı üstü iki kelimeydi. Neden "Seni Seviyorum" demek bu kadar zordu? ----- Peter garipsemişti. Küçük çocuk babasının yüzüğü neden yer...