Steve kıyafetlerini giydikten sonra kostümünü çantasına koydu. Çantasını yanına alıp odadan çıktı. Tony, hazırlanmıştı ve yerde oturmuş Peter ile ilgileniyordu. Bloklardan bir şehir yapmış, Kaptan Amerika ve Demir Adam ile oynuyorlardı.
"Hadi Tony, gitmeliyiz."
Tony arkasını dönüp koltuğun arkasında dikilen Steve'e baktı. "Tamam. Ben hazırım." Esmer adam Peter'ı anlından öptükten sonra ayağa kalkıp sarışın adamın yanına gitti.
"Steve, emin misin? Bak hâlâ başkasını bulabiliriz."
Steve, Tony'i yanağından öptü. "Tony, gözlerimle gördüm. Artık değişmiş, iyi bir insan olmuş."
"Peter'a bakabilecek kadar mı?"
Steve, Tony'i kendine çekti ve kahverengi saçlarını koklayarak, "Eğer 'evet' dersem endişen geçecek mi?" dedi.
"Hayır."
Sarışın adamın tebessümü tüm yüzüne yayıldı. "Birazdan gelir herhalde."
"Gelmezse başka birini bu-" Tony'nin cümlesini kapının zili kesmişti. Steve, kapıya ilerleyip delikten baktı. Sarışın kadını görünce arkasını dönüp Tony'e baktı ve sırıttı. Steve kapıyı açınca sarışın kadın göründü.
"Hoş geldin, Sharon." Steve eliyle içeri girmesini işaret etti. Tony arkasını dönüp, "Peter, biz akşama görevden geliriz. Sen, Sharon teyzenin sözünden çıkma ve yaramazlık yapma tamam mı?" dedi. Peter "Tamam" anlamında kafasını aşağı-yukarı salladı.
Steve ve Tony gittikten sonra Sharon, yatak odasına ilerledi ama arkasından gelen çocuk sesiyle durdu. "Sharon teyze, oraya girmeyin. Orası babalarımın özel odaları, bana aileden olmayan biri onların veya benim odama giremeyeceğini söylediler."
"Bak çocuk, ben senin teyzen falan değilim ve hangi odaya gireceğimi bacak kadar bir çocuğa sormayacağım."
"Ama-" Peter cümlesini bitiremeden sarışın kadın yatak odasına girmişti. Peter kadını takip edip yatak odasına ilerledi ve açık kapının arkasına saklandı. Kafasının yarısını odaya uzatarak etrafa baktı. Sharon bilgisayarın önüne oturmuş bir şeyler yapıyordu.
Peter, kadının yanlış bir şey yapmadığını düşünerek yeniden salona gitti. Bir kaç dakika boyunca kendi kendine oynadıktan sonra sıkıldığını fark etti. Eline birer Kaptan Amerika ve Demir Adam figürü aldıktan sonra yatak odasına gitti.
Sarışın kadının oturduğu sandalyeye yaklaşarak, "Şey, Sharon teyze. Ben sıkıldım, benimle oyun oynar mısınız?" dedi.
Sharon, gözlerini kumral çocuğa çevirdi. "Kör müsün? İşim var."
Peter bu kaba cevabı duyunca hafifçe kaşlarını çattı. "Ama ben sıkıldım."
"Umurumda bile değilsin, velet." dedi sarışın kadın.
"Neden?"
"Bak çocuk, ben Steve babanla evlenince sende Tony'yle istediğin kadar oynarsın. Tamam mı?"
"Ama o benim babam ve onlar birbiriyle evliler."
"Şu anlık."
Peter kadının dediklerinden bir şey anlamamıştı. Tek anladığı şey bu kadının oynamaya niyeti olmadığıydı. Peter yeniden salona ilerledi ve koltuğa oturup eline aldığı kumandayla televizyonu açtı. O sırada yatak odasından gelen sesi duydu. "Hey, çocuk. Bana bir su getir."
Peter bu kadının neden bu kadar kaba olduğunu anlamamıştı ama kendisini köle gibi hissetmişti. "Tamam, Sharon teyze."
Mutfağa gidip ağırlığından dolayı zor tuttuğu sürahiyle, dolaba tırmanarak aldığı bir bardağa su doldurdu ve yatak odasına gidip sarışın kadına verdi. Peter kadından bir teşekkür beklemişti ama kadın bir şey söylememişti.
Sharon suyu içtikten sonra bardağı kumral çocuğa uzattı. Peter, bardağı aldıktan sonra, "Sen, Steve babama aşıksın mısın?"
Kadın çocuğa dönerek, "Sana ne bundan, velet?"
Peter bir cevap vermek istemedi. "Ben biraz acıktım da. Bana bir şeyler yapar mısın?"
Kadın "uf"ladıktan sonra yeniden çocuğa döndü ve kumral çocuğun yakasından tutup kendine çekti. "Bak çocuk, ben senin bakıcın falan değilim. Sana hiçbir şey yapmayacağım veya seninle ilgilenmeyeceğim ama bundan babalarına bahsetmeyeceksin yoksa kötü şeyler olur. Tamam mı?"
Peter masumca kafasını "evet" anlamında salladı. Kadın, yakasını bırakınca hemen mutfağa gidip bardağı yerine koydu ve salona gidip hem oyuncaklarıyla oynayarak hem de televizyon izledi. Saatlerce başka hiçbir şey yapmadan salonda oturdu.
Steve anahtarını çevirip kapıyı açtı ve ilk duyduğu şey "ŞLAP" sesi oldu. Sesin nereden geldiğini bulmasına gerek kalmadan karşısında Peter'a tokat atan kadını gördü. Hemen ikisinin yanına koşup kadını itti ve Peter'ı kucağına aldı. Tony de arkasından koşmuştu ama o Sharon'un yanına gitmişti. Kadının sarı saçlarından tutmuş çekiyordu.
Peter onları görmemek için kafasını Steve'in göğsüne gömmüştü. Steve sağ eliyle çocuğun kafasını okşadıktan sonra Tony'nin bileğinden tutup kendine çekti. Steve, Tony'i kendine çekince Sharon'un saçı Steve'e doğru çekilmişti. Sharon yere devrildi. Steve, Peter'ı Tony'nin kucağına verdikten sonra sarışın kadına doğru ilerledi.
Yere eğilip kadının kalkmasını istermiş gibi ona elini uzattı. Sharon, Steve'in elinden tutup kalkmaya çalışırken Steve sarışın kadına bir tekme attı ve kadın yeniden yere devrildi.
Sharon'u evden gönderdikten sonra Tony bilgisayarının başına geçti ve açılmış bir sürü uygulamayı gördü. Kadın Steve ve kendisiyle ilgili olan özel her şeyi karıştırmıştı. Muhtemelen bunlar sayesinde ikisinin arasını açmayı planlıyordu ama başaramamıştı. Gözleri yorgunluktan kapanmaya başlayınca bilgisayarı kapatıp Steve ve Peter'ın yanına yattı. İkisi sarılarak uyumuşlardı. Kendisi de gözlerini kapatıp uykuya daldı.
Umarım beğenmişsinizdir ve Sharon yüzünden sizi sinir ettiğim için özür dilerim :D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A NEW START | STONY
FanfictionBirbirlerini seviyorlardı ve bundan bunca zamandır haberleri yoktu. Neden ikisi de söylemeye korkmuştu bu cümleyi? Altı üstü iki kelimeydi. Neden "Seni Seviyorum" demek bu kadar zordu? ----- Peter garipsemişti. Küçük çocuk babasının yüzüğü neden yer...