Bu bölüm yeni bölümü hızlı yazmamdaki en büyük sebebim olan @TheSecondSherlock 'a ithaf edilmiştir. Leto Lovato karakteri @Dans_Eden_Porsuk 'tur.
İyi Okumalar...
Sarışın adam bir gün içinde ilk defa bu kadar çok aynaya bakmıştı. Hâlâ kendinin kötü göründüğünü düşünüyordu. Denemediği bir kaç kıyafeti daha kalmıştı ama kıyafet seçmek ona göre bir şey değildi.
Bu parti onun için özeldi. Pek güzel bir parti olacağını sanmıyordu ama yinede sevdiği adamı etkileyebileceğini düşünüyordu. İçinde ki küçücük bir umut ışığını saklamayı başarmıştı. Sonuçta Tony her kime aşık olmuş olsa da onun saçını başını yolacaktı.
Son kez bir gömlek daha denedi. Mavi düz bir gömlekti, altına da bir kot pantolon geçirip yeniden aynaya baktı. Artık sıkılmıştı, zaten onu beğenen görünüşünden değil kendisi gibi olmasından beğenmeliydi. Yatağının üstündeki kıyafetleri katlamadan dolaba yığdı. Son olarak gömleğinin yakasını düzeltti ve masanın üstünden motorunun anahtarını alıp alt kata indi.
***
Tony henüz Steve'e kime aşık olduğunu söylemek için birini bulamamıştı. Kimi söyleyecekti ona? Nasıl bir isim uyduracaktı? Bunu partide görecekti. Odasından çıkıp evin çıkışına yöneldi ve siyah arabasına bindi. Son kez kol saatine baktı. Tam zamanında gidiyordu.
***
Herkes grup grup ayrılmış birbirleriyle sohbet ediyorlardı. Bucky Steve'e bir şeyler anlatıyordu ama mavi gözler Tony'nin üzerinden ayrılmıyordu.
"Steve, sana bi şey sorabilir miyim?" Steve gözlerini Bucky'e çevirerek, "Tabi." dedi.
"Ben bir kızla randevu ayarladım ama ne yapacağım hakkında hiç bir bo-"
"Diline dikkat et!"
"Hiç bir şey bilmiyorum. Bana yardım eder misin?"
"Tabi ki dostum, buna çok sevindim. Peki ne zaman bu randevu?"
"İki gün sonra."
"Tamam ama ismi ne bu kızın?"
"Leto, Leto Lovato"
"Güzel isimmiş ama soy adı yanlış sanki."
"Hayır, yanlış değil."
"Bayağı da yanlış işte. Leto Barnes olmalıydı o."
"Haklısın sanırım." Steve masasının üstünden içkisini alıp kafaya dikti.
***
Saat gece 3 olduğunda herkesin kafası güzeldi. Tony, Steve ile birlikte yanlız kalmak için bir odaya gidiyordu. Ellerinde içkilerle merdivenlerden inerken sürekli düşekalıyorlardı. Steve sağ kolunu Tony'nin omzuna atmıştı sol elinde ise içkisini taşıyordu. Aşağı inip bir odaya girdiler. Burası Tony'nin Avengers kulesindeki özel odasıydı. Hepsinin bir odası vardı. Birlikte yatağa oturdular.
Steve tam da sarhoş birinin hareketleriyle sordu. "Tony, birini sevdiğini söylemiştin. Kimdi o?"
"Ben öyle bir şey söylemedim. Birine aşık oldum dedim."
"Her neyse işte. Söyle hadi kimdi o?"
"Tabi ki sendin, Yüzbaşı. Başka kim olabilir ki?"
Steve bu iki cümleden sonra Tony'nin dudaklarını kendi dudakları ile örttü.
Dikkat! Bölümün bu (eğik yazılı) kısmı sert bir dile sahiptir. Cinsel bölümlerden hoşlanmayanların atlaması tavsiye edilir. Atlayan kişiler hikayede eksiklik yaşamayacaklardır.
Sarışın adam Tony'i yatağa yatırıp üste çıktı. Esmer adamın beyaz tişörtünü yırtarcasına çıkarttı. Tony ellerinden destek alarak doğruldu ve Steve'in dudaklarıyla kendisininkileri birleştirdi. Sonra kaslı adamın mavi gömleğinin düğmelerini hızlıca açarken, boynuna kondurulan dudakları fark etti. Steve yavaşça diliyle izler bırakarak Tony'nin meme uçlarına ulaştı. Tony yeniden yatağa yattı.
Steve sağ eliyle esmer adamın erkekliğini avuçladı sonra da avuçladığı yerin hemen üstündeki düğmeyi açtı. Tony'nin pantolonunu çıkartıp kendisininkine geçti. Şimdi ikisi de boxerları ile kalmışlardı. Steve bir eli ile Tony'nin erkekliğin avuçlarken ağzı ile de esmer adamın meme uçlarını emmeye başladı. Sonra diliyle yeniden aşağı inmeye başladı.
Az önce avuçladığı erkekliğe geldiğinde Tony'nin boxerını da çıkartıp onu çırılçıplak yaptı. Eliyle çıplak erkekliğini okşarken devreye ağzını soktu. Gözlerini Tony'e çevirdiğinde onun ilk defa kıpkırmızı olduğunu gördü. Boşalmasına izin vermeden kendi boxerını da çıkarttı. Yarı sertleşmiş erkekliğini esmer adamın içine itmeden önce onun kulağına eğildi.
"Seni Seviyorum."
Tek söylediği bu olmuştu. Sonra Tony'nin üzerinden kakıp bacaklarından tuttu. Bacaklarını kendi omuzlarına koyduktan sonra kendini yataktaki adamın içine itti.
Tony'nin inlemeleri odayı doldururken Steve boşalmak için dişlerini sıkıyordu. İkisi de kıpkırmızı olmuştu. Steve daha da hızlanmaya başlarken Tony'nin erkekliğini eliyle okşamaya başladı. İkisi de boşalmak üzereydiler. Tony durmadan inliyordu ve Steve kendini zorlarken elini durmadan Tony'nin erkekliğinde aşağı yukarı gezdiriyordu.
Yarım dakika boyunca çığlıklar attıktan sonra ikisi de boşaldı. Tony, Steve'in spermlerinin sıcaklığını içinde hissediyordu. Steve boşaldıktan sonra Tony'nin yanına yığıldı. Kafasını sağa çevirip Tony'nin kafasını elleriyle tuttu ve onu kendine çekip dudaklarını birleştirdi. Sonra ikisi de birbirinden ayrılıp gözlerini kapattılar ve yarım saatlik bir uykuya daldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A NEW START | STONY
FanfictionBirbirlerini seviyorlardı ve bundan bunca zamandır haberleri yoktu. Neden ikisi de söylemeye korkmuştu bu cümleyi? Altı üstü iki kelimeydi. Neden "Seni Seviyorum" demek bu kadar zordu? ----- Peter garipsemişti. Küçük çocuk babasının yüzüğü neden yer...