Episod 2

31 2 0
                                    

di bilik member ig...

Member ig sedang bersantai... 3 orng main ank patung, 3orng lagi tido, dan 2 orng lagi main chess dengn serius skli. Beberapa minit kemudian unnie mereka iaitu awa masuk ke dlm bilik mereka.. tmpa membuang masa, semua member mereka pergi ke arah unnie nya lalu melontarkan banyak soalan... sampai kan awa tidk sempat hendak menjawab kesemua soalan tersebut.. "unnie,kenapa ayahanda panggil unnie?? "tnya ziema. "Ahh. Tkde pape.. "jawab Awa. "Awa, kenapa ayahanda panggil kau.. ayahanda marah kau ke?? tnya ina. "Wawa,  kenapa sedih. Sharelah dengn kami..."kata farah.... semua melontar bnyak soalan sampaikan naik marah awa."Dhhhh stopp tnya soalan sama.. "marah awa  selaku unnie sulung. Member ig yng banyak melontarkan soalan tdi terus diam.."ayahanda  panggil sbb vampire.Ayahanda  nk kita pergi ke alam manusia supaya vampire tk bunuh kita "terng Awa.Awa   menceritakan hal  ini kepd   adik adiknya itu... selepas mereka thu alasannya,mereka semua setuju ke alam manusia sekiranya kerajaan mereka di serang vampire..

Skipp

Satu pembunuhan di selatan telah membawa mesej bahwa queen vampire telah menyerang kerajaan selatan..hall ini amat dirusing oleh
king dan queen  wolf iaitu yesung dan pasangnnya yoona.
"Oppa, macm mana ni. queen vampire Hyerin sudh menyerang kerajaan ni. Anak anak macm mana oppa??" rusing yoona. "gwenchana, saya sudah arahkan anak anak kita ke alam manusia.. kmu jangn risau. Sekarng kita hanya tunggu masa bila vampire akan menyerang.. "kata yesung sambil memeluk permaisuri kesayangan nya. Yoona hanya mendengar kata suaminya sahaja...

Skipp...

Akhirnya hyerin the queen of vampire telah menyerang kerajaan selatan.. semua tentera  disana mula berubah menjadi wolf putih.. dan berlawan dengn hyerin dan vixx..
Eiyna  yng sedang bermain bersorangn di tman bunga terkejut melihat seorng lelaki menghampirinya.. "nuguhaseyo??? "Tnya eiyna tkut. "Jngn tkut tuanku saya dtng ingin membunuh tuanku sahaja.. so, jangn lari "kata leo lalu bergerak ke arah eiyna.Eiyna mempunyai kuasa teleport membolehkan dia pergi ke mana mana sahaja.. "hahahahahaha.. 😜😜.padam muka.. nk tngkap orng tpi tk dpt. Sedih. Hahah "kata si adik lalu pergi dri situ..  "huh "leo tersenyum sendiri.. "kau dhh kenapa. Gila eh.. nk ubat. Sila mati ya "kata eiyna...
Eiyna berpaling ke brlakang lalu eiyna ternampk seorng telah berada di belakng nya.. "hey princess.. "kata n lalu memengang tekak eiyna... "arrghhhh. "Eiyna  tidak boleh bernyawa....

Bersambung...

#vote and comment
#don't be silent readers

Hopekorang enjoy.Mian part ni pendek..

MY LOVELY FROM SOUTH WOLFWhere stories live. Discover now