Di istana....
Permaisuri yoona dan pembantu menjaga eiyna dan eiymah di dalam bilik."eunseol,kamu nampak anakanda beta? "Tanya permaisuri kepada pembantunya."mollayo mama."katanya sepatah. "Kemana mereka pergi. Saya berasa risau kalau mereka di kacau vampire"kata permaisuri yoona.
Vampire pov...
"Hari ini ialah hari terakhir kita untuk dapatkan puteri itu. Kalau korang tak nak mati, buat kerja dengan baik.arraseo? "Arah leo. "Yae"kata ahli vixx yang lain.
Member ig pov...
Ara yang berada di taman bersama nina untuk menguasai kuasa mereka. Vampire menyelinap masuk tanpa ketahuan sesiapa.mereka menyamar sebagai pengawal."cheonha,mama menyuruh cheonha masuk ke istana"kata N tersenyum jahat.
"Baiklah.khaja unnie"kata nina. "Khaja"kata Ara lalu mengikut pengawal tersebut. "Bertindak sekarang "Arah leo. Tiba-tiba vampire menyerang puak wolf di selatan."argghh!!"kedengaran pembantu istana menjerit."unnie,waeyo😯😯"Tanya nina risau."mollayo"kata ara. Pertumpahan darah berlaku. Member exo dari awal di suruh menyorok supaya vampire tidak mengambil mereka.
di takhta wolf...
"cheonha, cheonha, panggil pengawal. "Kenapa? "Tanya yesung risau. "Vampire cheonha😲😲."kata pengawal itu. King yasung berada di sana turut terkejut. "Arahkan anakanda beta duduk dalam istana."kata yesung."baiklah"kata pengawal itu. "Kepada semua pengawal, lindungi istana supaya vampire tidak menceroboh masuk. Puteri-puteri diharap berada di dalam istana"kata pengawal yang mengumumkan titah raja."unnie khaja. "Ajak nina."nae,pengawal khaja"kata Ara.
Pengawal tersebut berpusing lalu ketawa dengan besar. "Aha Aha Aha!!"N ketawa besar. "Vampire..."kata nina dan Ara. Tanpa membuang masa N menggunakan kuasanya untuk menerkam nina dan Ara sehingga pengsan. Beberapa jam berlawan akhirnya vampire mengundurkan diri.
di bilik puteri...
King yesung memasuki bilik anakandanya. "Appa"kata member ig."anakanda semua okey? "Tanya king yesung risau."nae"kata ig. "Appa, mana unnie Ara n nina?"Tanya Anis wa."bwo,mereka tiada di sini? "Tanya yesung. "Nae, dari tadi lagi."kata aqish. King yesung dan queen berasa risau.
"maybe mereka culik mereka untuk membuat tebusan."kata awa.queen berasa risau. "Kami akan selamatkan mereka."kata awa."andwae,appa tak benarkan"kata king yesung. "Jebal appa, kitaorang perlu selamatkan dinda😢😢."kata awa lagi."andwae.Appa kata tak-tak."kata King yesung risau.
"Appa mahu mereka mati! Appa-appa sanggup ke melihat anak appa mati"kata awa untuk memujuk ayahandanya. "Appa nak lihat eiyna sihat tak? "Tanya anis wa."nae,baiklah.Tapi hati-hati tau😟"kata king yesung melepaskan mereka pergi.Mengikut plan mereka, exo member akan follow mereka dari belakang.
Di istana vampire...
"Mama, kami bawakan 2 daripada puteri tersebut."kata hongbin."hahaha bagus, kurung mereka. Kita akan tengok adik beradik mereka tiba"kata queen hyerin."baiklah"kata vixx lalu mengurung Ara n nina dalam penjara..
Ig pov.....
"Unnie serius ke pasal hal ini?"kata afy. "Ya, gwenchana.khaja"kata awa.mereka memasuki ke kawasan vampire. Pengawal vampire menghadap queennya dengan membawa puteri-puteri itu."hahahaha!!,datang pun korang.kenapa!korang risau aku akan bunuh adik korang ke.hahaha..baguslah korang datang.."kata queen hyerin lalu menghampiri puteri itu.. "Awa sudah mengetat gigi bila dengar queen itu ketawa besar.kuasa aisnya hampir keluar."Sebelum tu, aku bagi korang satu peluang untuk buat permintaan."kata vampire jahat itu.
"Aku nak kau bagi penawar, dan lepaskan dinda aku sekarang."kata Awa marah. Adik beradiknya juga sama. Kuasa mereka hampir keluar. "Baiklah, pengawal keluarkan dindanya dan berikan penawar untuk dindanya yang sakit itu."kata queen itu. Vampire itu mengikut arahan lalu melepaskan nina dan Ara dalam keadaan pengsan.
YOU ARE READING
MY LOVELY FROM SOUTH WOLF
Hombres LoboHero *EXO* heroin *IG* Tambahan Hyerin - queen vampire Vixx - anak buah hyerin ~sinopsis~ Member exo dan member ig dari keturunan wolf. Kedua kumpulan ini darah beraja. Tetapi bukan raja yang sama. Member exo dari utara manakala member ig dar...