"beta nak kmu arah kan tentera tentera untuk bersiap sedia untuk ke selatan... "arah king yasung. "Baik ceona "kata pengawal tersebut...
Skipp!!
Kai dan sehun sedang bemain dengn kuasa masing masing. Lalu sehun ternampak sekumpulan tentera wolf sedang bersiap sedia untuk berperang. "hyungg... kenpa tu "kata sehun sambil menunjuk ke arah tentera wolf .kai yang asyik bermain ke sana sini dengn kuasa teleport nya itu , tidk dengr apa yng dikatakan oleh dindanya.sehun melihat hyungnya bermain dengn kusyuk skali 😑😑"Hyungg!! "panggil sehun geram 😡..kai terkejut lalu menanyakan soalan kepada sehun. "Wae?? "kata kai blur 😅."😑😑..sehun tya hyung ni. Tpi boleh pulak hyung main kuasa hyung . Macm orng bodoh pulak sehun ni sbb cakap sorng sorang "marah sehunn. "Ye ke sehun tnya hyung.. hyung tk dengr lah 😅"kta kai 😅🤣."😨😨😑😑.what!! Hun tnya hyung tdi lah. Tulah main lagi kuasa tu... nanti kuasa tu habis baru padn dengan muka "kata sehun geram. "Kuasa hyung tkkan habis. Hahaha "kata kai.. "what everlah."kata sehun kalah... "hahaha. Hah, tdi nak tnya apa?? "kata kai kepada adik kesayangan nya yg sedng merajuk... "tknak kawann huh.. "kata sehun merajukk. "Hahaha. Alolololo. Dinda hyung ni merajuk ke... alololo meh nk pujuk.. alaa dinda hyung yng cute ni lagi handsome.. jangnlah merajukk "kata kai memujuk sehun "huh.. "sehun memeluk tubuh. "Alololo tk handsome lah merajuk nanti yeojachinggu kmu lari. Nanti sapa susah. Hyung jugak "kata kai memerli dindanya. "What.... tkankk. "kata sehunnn. Kai ketawa berdekah dekah... "😑
tengok tu... kurang asam punya hyung "kata sehun..
Suho dan member exo yng lain ternampak dinda kai yng sedang ketawa berdekah dekah...... manakala sehun marah macm singa. Angin mula bertiup perlahan lahan. Ini pertanda sehun marahhhhh 😡 sampai ke telinga......
"Ni dh kenapa... dinda kai.. kmu dh kenapa?? "tnya suho sebagai abang pertama.. "ni.hah hyung...tadi sehun tnya kai hyung kenapa tentera tu berkumpul. Tpi boleh pulak dia tk dengr sbb asyik teleport sna sni... huh "kata sehun terus terang...."Hehehe. "Kata Kai sambil menggosok tekak belakangnya.
"Ermm. K sekarang dinda sehun nk tnya apa pada dinda kai?? "Tanya suho. "Sehun just tnya kenapa tentera wolf tu "kata sehun sambil tunjuk ke arah tentera wolf. "Ermm. Hyung sendiri tk thu. Apa kata nanti hyung tnya ayahanda...sbb sekarang ayahanda panggil hyung.. "kata suho.. "okk.. ka. "Kata sehun. Lalu bermain kuasanya dengn megacau kai yng sedang bermain dengn burung.. "ok.. baekhyun, jaga dinda kai dan sehun ni.. tkut tkut. Dua orng ni perang. Tk tentu pasal kena marah dengn ayahanda."kata suho lalu pergi dri situ. "Nae hyung. "Kata baekhyun sambil membantu sehun mengacau kai.. 😂.Skipp!!
Di takhta king yasung..
"ayahanda panggil anakanda? "kata suho sopan. "Nae, ayahanda nk korang pergi ke alam manusia. Duduk di sana selama yg mungkin.. "kata king yasung.. "tpi!! kenapa?? "kata suho hairan. "Hari ni ayahanda akan bertolak ke selatan untk membantu hyung kandung ayahanda berperang dengn vampire. "kata king yasung. "Tpi apa kena mengena dengn kmi ayahanda?? "tnya suho hairan. King yasung mencerita kan semua kepada suho. A hingga Z. "Mungkin kmu dan adinda yng lain akan jadi macm princess itu. So, kmu mesti pergi ke alam manusia.. "kata king tersebut. "Kalau macm tu. Baiklah.tpi kmi akan pergi selepas ayahanda balik "kata suho. "Tidk. Kmu pergi dlm minggu ini. "Kata king yasung. "😨.erm baiklah. Tpi ayahanda.Macm mana nk hapuskan vampire? "kata suho. "Ermm itu ayahanda tk pasti. NNti ayahanda tnya hyung ayahanda.kmu dan dinda kmu pergi dahulu "kata king yasung. "Kalau kmi pergi sana, kmi nk duduk kat mana?? "Tnya suho. "Ayahanda dah sediakan rumah macm istana di sana. Di situ ada 2 buah rumh besar ..rumah sebelah tu ayahanda tk pasti siapa sbb ada penjaga. Tpi jangn risau. Rumah kmu jugak ada pengawal wolf yng jaga. "Kata king yasung. "Baik lah "kata suho lalu pergi tinggalkan takhta.
Skipp...
"Nahh ambil hyung "sehun meniup angin kuat ke arah kai sampai kan kai terbang melayang ke bumbung. Baek yng menjaga mereka sedang ketawa berdekah dekah di belakang... "haish... kurang asam punya dinda.. jap ye "kata kai marah. Lalu meneleport ke arah sehun lalu melempar lumpur ke muka sehun.. sehun terkejut "hyung pi ambil mana lumpur ni 😭habis muka dinda. "Kata sehun .."tu, blakang istana "kata kai lalu ketawa 😂😂😂....
Bersambung...
#vote and comment
#don't be silent readersHope korang enjoy!!Mian x best..
YOU ARE READING
MY LOVELY FROM SOUTH WOLF
مستذئبHero *EXO* heroin *IG* Tambahan Hyerin - queen vampire Vixx - anak buah hyerin ~sinopsis~ Member exo dan member ig dari keturunan wolf. Kedua kumpulan ini darah beraja. Tetapi bukan raja yang sama. Member exo dari utara manakala member ig dar...