Episod 15

21 3 0
                                    

"eiyna,please bangunn"kata aqish..lay Nampak keadaan eiyna sangt lemah.."bagi saya rawat dia"kata lay pada member ig..lay menghampiri eiyna lalu mengubatinya..beberapa minit lepas tuu.."eiyna hanya lemah sedikit sahaja..mungkin,sekejap lagi dia bangun..kmu semua kena bawanya ke bilik sakit"kata lay.."ottoke??"kata nina."ermm sebenarnya,saya pakar bab ini.itu saya thu"kata lay."wow,awk lebih pandai dri saya"kata nina.lay mampu tersenyum .

Skip!!

Member ig membawa eiyna ke bilik sakit.."ermm siapa nk jaga eiyna di sini?"tnya ara."ermmm,biar ninalah.kalau ada apa apa terjadi senang nk rawat dia"kata nina."ok.kalau ada apa apa, bagi thu k"kata awa.member ig beredar dri bilik sakit."ahh(menghembus nafas lega) ,dinda dinda buat unnie semua risau tau.."kata nina lalu membetulkan kedudukan eiyna.tetiba sesuatu melintas dlm fikiran nina."aq rasa lay guna sesuatu tdi.."kata nina pelik.

Throwback..

"bagi saya rawat dia"kata lay.lay menghampiri eiyna lalu lay menyentuh kepala eiyna..tetiba aura berwarna biru memenuhi tngnnya yng menyentuh kepala eiyna.beberapa minit selepas itu."eiyna hanya lemah sedikit sahaja.mungkin sekejap lagi dia bangun.kmu semua kena bawanya ke bilik sakit"kata lay.

Endthrowback.

"ermmm tkkanlah lay tu ada kuasa macm aq kot...aq mesti cari kebenaran"kata nina..tetiba suara seseorng memangilnya dengn lemah."unnie.."panggil eiyna.."ohh..eiyna,neon gwenchana??"tnya nina..
"unnie,eiiynna nnammpakk vvampire..ddioorang beerada ddisini.."kata eiyna lemah."bwo??vampire..solman..diorng tk mungkin jumpa kita punya.mungkin khayalan kmu"kata nina."anniyoo..eiyyna naammpakk diaa..diaa tegurr eiyna..naamma diaa k...ke...ken..."kata eiyna.."ken..jinja..nanti unnie kenal pasti dia..dah,sekarang kmu rehat"kata nina..beberapa minit kemudian,jihyong dtng ke bilik sakit."jeonha."kta jihyong."jihyong ,kmu tolong jaga dia tau.saya ingin balik ke kelas..kalau ada apa apa terjadi,berithu saya"kata nina."nae,jeonha."jihyong tuduk hormat pada nina.

Skip!!

Vampire pov...

"leo,nampaknya kita dah jumpa princess pertama.."kata ravin .."tkpe..kita tngkap eiyna dulu untuk buat tebusan..mesti puteri yng lain akan dtng..sekarang kita kenaa ada plan"kata leo."nae"kata vixx.

Skip!!

Member exo pov...

"hyung,perlu ke kita berithu hal sebenar pada mereka??"tnya lay."waeyo?"tya xiumin.."lay risau,tkut mereka tertanya kenapa lay boleh thu semua pasal perubatan..satu lagi mesti dorng Nampak aura biru lay tdi"kata lay risau."kan,aq tenngok nina macm perasan je tdi"kata suho
"kita tengok keadaan "kata chen."okey"kata lay

Skip!!

Keesokan harinya..

Eiyna sedng membaca buku di mejanya"eiyna,kmu tk boleh keluar dri kelas tau..klau nk keluar,berithu unnie.nanti kmi teman kmu..kalau tkde unnie,ajaklah kai ke"kata tihah."nae"kata eiyna."eiyna bukan budk budk"katanya lagi."thulah.tpi kmi risau keadaan kmu..haah satu lagi,kalau kmu Nampak apa apa yng membuat kmu tkut,lari je ok.atau kmu guna kuasa kmu"kata anis wa."yelah..dahh jangn kacau eiyna nk baca buku ni"kta eiyna.member ig mampu tersenyum tengok keadaan eiyna happy..

Skip!!

Selepas sekolah tmat..

"ermm korang"kata xiumin."bondaeyo"tnya awa"sebenarnya,kmi nk ajak korng jalan jalan tengok seoul..mesti korng tk kenal lagi tempat nikan?"kata kai."seoul??nak pergi..unnie,jomlah pergi.."kata eiyna.."eiyna,kmu tu sakit..mana boleh pergi"kata awa."ala unnie..jomlah.kejap je"kata Ziema"tpi.."tiba tiba kata kata awa dipotong."unnie jomlah"kata eiyna dan ziema sambil buat aegyo..member ig yng lain mampu ketawa karena dindanya.."haishh,yelahh..tpi eiyna..kmu kena berjaga jaga tau.."kata awa."yae"kataa eiyna..eiyna dan ziema bertepuk tangn sesamaa mereka kerana happy..
"so kyeopta"kata kai di dlm hti apabila meliht eiyna senyum.. "kita balik dulu..nanti jumpa di kawasan rumah kita je"kata suho.."ehh,kawasan rumah kita??"tnya anis wa hairn.."nanti kmu semua thu.."kata chanyeol."okey .jumpa kul berapa??"tny afy."pukul 5"kata lay."okey"kata member ig..

Skip!!

vampire pov...

"nampaknya,diorng nk pergi melawat seoul.."kata ravi."kita akan ikut dorng ..lepas tu kita culik eiyna.."kata leo.."leo,kenapa kita tak terus je tangkap princess tu semua"tnya n."kita tk pasti tu unnie mereka atau tidk.."kata leo.."jangn bertidk sesuka hati..fhm"kata leo lagi.."betul tu..lagi pon diorng tu pakai mask..kita tk kenal mereka siapa.kita just kenal eiyna"kata ken.."sekarang kita plan dulu"kata leo ..

Bersambung...

#COMMENT AND VOTE
#DON'T BE SILENT READERS

Hope korang enjoy ff yang chingu saya buat.


MY LOVELY FROM SOUTH WOLFWhere stories live. Discover now