vampire pov...
"Leo shi, berapa lama kita nak tunggu princess ni keluar ha.dh lah eiyna kita tk pernah Nampak di sekolah..."kata ravi. "Ermmm, apa kata kita culik salah seorng dri mereka. Pastu buat tebusan... "kata leo. "Okey.. pastu kita nk bertindak bila. Kalau tk bertindak sekarng nanti queen marah kau "kata n. "Ermm, kita mula esok.. "kata leo. "Aq harp plan ni menjadi "kata ken..
Skipp!!
Member ig langsung tidk thu apa status namjachinggu mereka.
Hanya member exo sahaja thu mereka adalah putri tetapi member exo tidk thu status sebenar mereka..
"Oppa!!"panggil afy lalu memeluk lengn kanan chanyeol. "Ohh, kmu dtng dari mana?? "tnya chanyeol lalu mengusutkan rambut afy. "Ahhh.. oppa!! jangn kusutkan rambut fav afy "kata afy marah. "Hahaha. Naee.. dah jom kita masuk kelas "kata chanyeol lalu menarik tngan afy.
"jangn tarik kuat sangt"kata afy lalu tersenyum...Skipp!!
Kai yng asyik melihat tempat duduk eiyna lalu membuat muka sedih ☹..
"Kai shi... waegerae"tnya aqish.. "ohh.. aniyo "kata kai lalu memberi senyuman kepada aqish. "Aqishh, waegerae?? "Tnya baekhyun tiba tiba sahaja muncul di sebelah yeojacinggunya . "Ohh oppa.. aqishh just tnya kai kenapa "kata aqish.."kai okeylah.. "kata kai.. "kmi thu kmu rindu eiynakan?? "tnya ara.. "ohh... ermmmm "kata kai.. "alaa kai.. nanti eiyna datang sini lagi.. kita kena tunggu dia sembuh sepenuhnya. "Kata nina. "Tpi... "kata kai.. "gwenchana.. kalau ada apa apa berita, saya akan berithu kmu "kata awa..kai hanya memberi senyuman kepada awa..Skipp!!
"oppa, jom teman ziema ke library?? "ajak ziema."khaja "kata d.o. d.o terus menarik tngn yeojachinggu nya.
Skipp!!
Di perpustakaan..
Keadaan sunyi sepi.. ziema dan d.o study dengn serius skali..
Vampire pov.."Leo, tu kawan eiyna.. apa kata kita culik dia "cadang ravi. "Okey jugak. Kalau dia masuk cari buku lain, kau terus culik dia "kata leo. "Yae "kata ravi.
Ziema sudah habis study,terus bangun dri tempat duduknya untk memilih buku lain . "Oppa, ziema pergi letak buku kejap ye.pastu nak cari buku lain "kata ziema.D.o hanya mengangguk kepala sahaja. Ziema terus berjalan memasuki rak rak yng memenuhi buku. "ravi."kata leo memberi arahan pada ravi.. ravi mengangguk kepalanya lalu membuat tugasannya.Skip!!
Ziema mencari buku yng sesuai untk dibaca.. tetiba muncul seseorng yng tidk kenalinya di tepinya.. "nuguhaseyo??"tnya ziema."annyeong.. "kata ravi lalu menghampiri ziema. "Kenapa ni? "kata ziema lalu mengundur sdikit demi sedikit ke belakang.Ravi tersenyum jht lalu bertindak menutup mulut ziema."ahhh...tolonggg... ahhh.. oppa... "kata ziema dlm ketakutan... "shutt "kata ravi.”lepass bodoh”kata ziema lalu menyiku perut ravi.tetiba ravi mengadu kesakitan lalu melepas kan ziema.tanpa membuang masaa eiymah terus pergi ke arah d.o yng khusyuk membaca buku berkisah my lovely south wolf..(macm cerita yng chingu author buat je..:author)(yeke.macm tk je.dah jangn kacau d.o nk baca buku. best ni dan author cepatlah sambung story ni:kata d.o)(yelah d.o oppa:author)”oppa!oppa!”panggil ziema dlm ketakutan..”waeyo!!dah kenapa ni..kenapa berpeluh semacam ni??”tnya d.o hairann.”adaa adaa orng nk kidnap ziema tadi..oppa jom balik kelas ziema tkut”kata ziema lalu menarik tngn d.o.”yelahh..tunggu oppa simpan buku ni dulu ok”kata d.o.”nae..palli...okk”kata ziema dlm ketakutan.”yee..chakaman”kata d.o lalu bangun dri tempat duduknya.ziema mengintai ke kiri dan ke kanan tkut tkut orng tdi menghampirinya lagi..
Skip!!
Vampire pov...
“ravi..apa kau buat..kenapa tk menjadi plan ni”kata leo marah.”dia kuat sangtlah..sakit perut aq dia siku...nasib tk bengkak..”kata ravi..”adohh kau ni..tk boleh harap langsung.dhlh,kita guna plan b pula.”kata leo marah lalu pergi dri situ.” Nae”kta ravi.
Di kelas 5us..
Ziema menceritakan semua apa yng berlaku pada dia sebentar tdi kepada member ig..”sekarang kmu okey kan??”tnya awa.”nae,ziema syak,dorng tu vampire”kata ziema.”haishh,tkkanlah..vampire tkkan dpt cari kita ..seolman”kata nis wa.”kalau mereka bukan vampire , pastu mereka siapa..hantu..tkkanlah..ni terjadi jugak pada aqish dan ara tau..nasib ada baekhyun dan sehun masa tu..kalau tk dh lama kmi berdua tkde di sini..’kata ara ..”betul tu”kata baekhyun..”japp,kitaorng masih tk fhm.kenapa mereka nak sangt kidnap korang??”tnya suho..”haahh..ermmm kitaorng tk thu kenapa”tipu nina.”ohh..okey”kata suho percaya..
Bersambung..
#vote and comment
#don't be silent readersHope korang enjoy!!Mian ff ni nk habis dah chingu saya kata.
YOU ARE READING
MY LOVELY FROM SOUTH WOLF
WerewolfHero *EXO* heroin *IG* Tambahan Hyerin - queen vampire Vixx - anak buah hyerin ~sinopsis~ Member exo dan member ig dari keturunan wolf. Kedua kumpulan ini darah beraja. Tetapi bukan raja yang sama. Member exo dari utara manakala member ig dar...