Episod 7

27 3 0
                                    

baekhyun yng berada di belakang ketawa berdekah dekah "wuaaa.baek hyung gelakkan sehunn..appa ..."kata sehun lalu menangis.."tulah kacau lagi hyung.padan dengn muka .."kai ketawa dengn terbahak bahak...suho baru sahaja keluar dri takhta king yasung lalu ternampak dinda sehun menangis..beliau terus ke arah sehun kerana risau.. "ni dh kenapa ni..muka penuh dengn lumpur???"tnya suho hairan..ada juga rasa kelakar tetapi di tahan.."kai hyung yng buat"kata sehun laluu berpeluk tubuh ."kaii knp buat dinda sehun begitu??"tnya suho.."sehun kacau kai dulu.dia guna kuasa dia tiup kai sampai melambung ke atas bumbung.."kata kai lalu berpeluk tubuh juga.."haishh korang ni...dah lah.jom masuk..hyung ada benda nk beritahu kmu semua."kata suho lalu berjalan msuk ke dlm istna..

skip!!

Di dalm bilik beradu putra...

Putra putra telah berkumpul di sana..”hyung panggil dinda semua kenapa??”tnya lay hairan.”hyung panggil kmu semua sbb nak berithu yng kita semua akan pergi ke alam manusia untuk selama yng mungkin”kata suho terus terang..’tpi kenapa??”tnya d.o..suho menceritakan semua kepada member exo .”ayahanda  suruh kita pergi kerana risau kalau kita jadi macm putri putri itu.so,dengrlah cakap hyung ..kita pergi sana k.pasal tempat tinggal jangn risau..semua dah ada..”kata suho terus terang..”ermm..baiklah”kta member exo serentak...”nanti hyung akan cakp bila kita akan pergi”kta suho lalu pergi dri situ..

Skip!!!

Di selatan...

“kmu semua tolong pergi dri sini sekarang”arah king yesung..”tpi ayahanda,keadaan dinda eiyna belum stabil..kami tidk boleh pergi begitu sahaja”kata nina risau kan keadaan dindanya bertambah terukk.
Queen vampire iaitu hyerin telah memasuki kawasan istana...dia mencari puteri puteri itu.tetapi tidak jumpa.dia juga telah menyerng beberapa pembantu istana dan pengawal .”di mana puteri puteri itu haah!!”kata hyerin marah kepada seorang pembantu istana .”diiiddiii ddlllmm bbiilliikkk”kata pembantu itu terus terang..tiba tiba dia melihat dayang iu memegang segelas air..”air ini utk beta kh??”tnya hyerin.”tiidakkk..ini untk puteri”kata pembantu itu.”ohh..berikan pada beta..biarkan beta bawakan”kata hyerin lalu tersenyum jht.”tidakk”kata pembantu itu..tmpa membuang masa,hyerin terus membunuh pembantu itu...

Skipp!!

Hyerin menyamar menjadi pembantu istana..dan dia membawa segelas air ke bilik puteri .dlm air itu dia meletakkan sumpahan..siapa yng minum air itu ,terus terang orng itu akan mati apabila badannya terlalu lemah.

Skip!!

Di bilik beradu puteri..

“tuanku”kata pembantu istana itu lalu memberikan air itu kepada permaisuri yoona..yoona mengambil lalu berikan kepada eiyna untuk minum..hyerin yng menyamar menjadi pembantu istana tersenyum puas..tiha yng Nampak kedaan itu terus menyuruh dinda eiyna berhenti minum air tu..”jangn habiskan air itu”kata tiha ragu ragu..air itu sudah separuh diminum..”kenapa dinda tiha??tanya ara..”dinda rasa air itu tidk selamat”kata tiha..tiba tiba...eiyna batuk dengn kuat sampaikan terkeluar darahh..”wae wae wae???”tnya king yesung risauu....”hahahahahahahahaha..”tibaa tiba sahaja pembantu itu mengilai macm org gila...semua terkejut kerana hyerin berada didlm bilik itu...

Bersambung...

#vote and comment
#don't be silent readers

Hope korang enjoy!!Mian x best..Mian part ni pendek skit.

MY LOVELY FROM SOUTH WOLFWhere stories live. Discover now