Mesajul

126 3 0
                                    

Tocmai ajunsesem la scoala. Da cu o intarziere de 10 minute.

Aveam romana. Pffff nu era asa de interesant sa stim despre Mihai Eminescu.

Eram atent la profa.... Bine recunosc ii studiam tinuta pentru ca avea un tricou galben,o fusta verde si o curea roz. Da era cam demodta si nu stia sa se imbrace prea bine. Dar pe ea totul arata bine

Deodata primesc un mesaj.

"Hmmmmm Cristian. Asta iar vrea sa ma toace pe creier cu intrebarile lui tampite" gandeam eu. Peste 2 minute primesc alt mesaj. Era tot de la el .

Offf doamne copilu e stresant. Deblochez telefonul pentru e vedea mesajul si citesc :

"Vrei sa stai cu mine?" In timp ce eu citeam mesajul el se ascundea sub banca.

E:"Nu nu vreau ca nu am chef sa ma paruiesc cu Elena si in plus e evident ca te-a provocat cineva"

C:" Nu Ade eu chiar te iubesc si vreau sa fiu cu tine"

Nu i-am mai raspuns...... Clopotelul ala idiot suna in sfarsit si anunta pauza. Cristian vine la mine.

C:- Ce zici?

E:-Nu stiu. Adica imi e frica ca tu sigur iti vei bate joc

Atunci el ma cuprinde in brate si ma saruta lung. Buzele lui ma faceau sa imi doresc ca acel maoment fascinant sa nu se termine pentru ca visam la el de cand eram topita dupa Cristian.

Dap evident ca ceva trebuia sa strice momentul. Elena a aparut de zici ca a iesit de sub pamant

"@"

Voi prescurta Elena cu "Ee"

"@"

Ee:-Cristian ce crezi ca faci tu aici cu ratata asta pe care nu dai 2 lei?

C:- Eu pe Ade o iubesc din tot sufletul meu

Si isi infige mana in parul ei

C:- Daca o mai faci odata ratata sau in orice alt fel ma jur pe ce vrei tu ca nu o sa mai ai extensii in cap.

Ee:-E parul meu natural!!

Atunci apare si karyy si Andrei care spun in cor:

K&A:-Sa ii zici asta lu' Mutu

K:- hai pa si pussy bitch!!!

Elena pleca dar nu inainte sa ma loveasca cu cotul in stomac.

C:- Hai ca eu ma duc sa fumez o tigara.

Ma ia in brate si mA saruta scurt.

K:- Deci sa inteleg ca ai un boyfriend nou?

E:-Cam asa ceva. Nu pot sa cred...Cristian a lasat-o pe Elena pentru mine. Oficial mi s-a implinit visul!!!!!! Yay!!!

Am intrat la urmatoarea ora. Aveam matematica cu doamna Filip Maria. Restul zilei trecuse ca un gand pentru mine. Toate orele le petreceam uitandu-ma la Cristian si el la mine iar in pauze stateam sub un capac si faceam.... Hmmm diverse chestii.

Abia asteptam sa ajung acasa si sa imi pun starea pe facebook "intr-o relatie" eram cea mai fericita

Just you&me foreverМесто, где живут истории. Откройте их для себя