Ceva nu se leaga...hm.Dubioss

130 7 6
                                    

"Țrrrrr" clopotelul incepe sa ma iubeasca....

Incepuse ora de matematica care a trecut ca gandul. Nu faceam altceva decat sa aruncam cu hartii si avioane prin clasa. Ba eram la 1cm distanta si me trimeteam mesaje. De obicei nu se intampla asa. Nici macar Cristian nu avea tupeu sa scoata telefonul pentru ca daca il vedea profa i-l arunaca pe geam. Dar in ziua aceea profesoara lipsea pentru ca era bolnava iar noi stateam cu o suplinitoare de 80 de ani care era can chioara. Isi uitase si ochelarii

Vorbesc foarte serios. Clopotelul incepea sa ma iubeasca. Acesta suna pentru a anunta pauZa. Urmatoarea ora aveam dirigentie.

C:-Deci pana la urma ce facem???

K:-Am zis ca vom incepe de maine sa cercetam fiecare pas al Elenei care ne poate duce mai aproape de distribuitorul de droguri.

E:-Da nu e perioculos???

C:-Daca a afla cine este persoana asta insemna ca pot sa te iubesc linistit atunci ma voi risca...

A,K,I&R:-Vai cat de dragut!!!

In acel moment am inrosit toata. Nu credeam,ca,Cristian care era un dur avea curajul sa recunoasca in fata unei fete ca o iubeste. Oare chiar eram eu cea care l-a vrajit??? Oare chiar eram speciala??? Nu cred. Cine stie de ce spusese Cristian asta. I s-o fi urcat tutunul la creier :))).

"Țrrrrr" hai frate ma lasi??? Credeam ca incepem sa fim prieteni. Se pare ca nu poti lungii pauza...

Ora de dirigentie incepuse. Duriga intara in clasa. Stam vreo 10 minute si usa se deschide brusc. Un baiat inalt si misterios intra in clasa purtand o gluga neagra pe cap.

Diriga:-Se pare ca tit sosesc colegi noi!! Tu trebuie sa fii mihai.

Atunci acel baiat si-a dat gluga jos. Oooo Doamne. Avea ochii albastrii ca cerul si un par blond ca razele soarelui. Nu eram indragostita de el. Ma rog cel putin eu si karry nu eram dar celelalte fete se vedea ca dunt topite. Pana si Elena se uita la el cu o fata ciudat.

Mihai:-Da eu sunt!!! Pot sa iau loc?

Diriga:-Hmmm.... Desigur fa-te comod.

E:-Hmmm. Cam dubios e copilul asta. Nu ti se pare??? Soptesc eu spre karry.

K:-Ca tot ai adus vorba... E cam ciudat!!

Atunci Mihai ne arunca o privire de "ce dracu susotiti.. Nu realizati ca va aut"

D:-I-a uite ma... Tipului cel nou i-a picat cu tronc Ade si Karry!!! Spune dinicu catre celalalt Mihai

~*~

Pe primul mihai care a aparut in carte (cel amuzant) il voi trece de acum andreescu si in dialog il voi scrie 2M

~*~

2M:-Adevarat bha... I-a uite cum le priveste!!

M:-știti ca nu sunt surd da???

"Ce fite pe copilul asta. Ceva nu era in ordine cu el si putaeam simtii asta"

Ora se termina si imediat Cristian ne chema pe totii sub stejarul cel batran din curtea scolii.

C:-Nu vi se pare ac acest Mihai e cam ciudat??? Adica asa cum si-a facut el intrarea!!!

R:-Nu imi miroase bine!!!

I:-Mie una sincera sa fiu chiar imi da fiori.

Atunci Irina il lua in brata pe Andrei si il saruta lung.

Karryna se uita dezamagita.

E:-Ma rog vom afla noi. Acum am de rezolvat ceva cu, Cristian.

Il trag pe Cristian intr-o parte si cu gandul de a chiuli de la ultime 2 ore mergem sa ne plimbam prin parc...

E:-Cristi, tu mai tii legatura cu fostul tau coleg Eddy???

C:-Da de ce??

E:-Pai karryna il iubeste enorm de mult si ar vrea sa fie cu el. Speram sa ma poti ajuta sa ii cuplez.

C:-De aia karry e asa de trista cand ne vede pe noi ca ne imbratisam si ne sarutam.

E:-Geniule!!! Normal ca de asta. Deci zii ma ajuti?

C:-Va fii cam greu. Dar pentru tine o fac!!! Incep sa incerc de maine si iti promit ca vii face tot ce pot si daca imi iese planul la cre m-am gandit vor fii cuplati in 3 zile.

E:-Ce plan???

C:-Ii secret!!!

E:-Off Doamne!!

C:-Hai ca stiu ca ma iubesti!!!

E:-Aham... Cum zici tu.

Si atunci dam nas in nas cu...

Just you&me foreverМесто, где живут истории. Откройте их для себя