Pe patul meu era o cutie. Am spus ca era ceva imposibil deoarece avea gauri. Roz cu o pamblica albastra.
Am mers sa o deschid. O deschideam cu o teama foarte mare. Putea fi o bomba de la Mihai acolo. Stiti ca de obicei ce e impachetat frumos poate ascunde un dezatru. Deschideam usor usor.
"Șmecher!!!" Inauntru era un catelus foarte micut alb cu pete maro. Era minunat. Mai era un bilet :
"Hey scumpo,poimaine este 22 martie si stim ca ti-am promis ca vom fi acasa de ziua ta dar ne pare rau. Boala marusii Fiffy se agraveaza. Stim cat de mult iti doresti un catelus asa ca Melissa ti l-a cumparat din partea noastra. Ne pare rau. Bucura-te de frumoasa varsta de 17 ani!!! Ne pare rau inca odata
Mama si tata"
@-@
Da adv e ca abia acum faceam 17 ani. Eram cea mai mare din grupul meu.
@-@
Dupa ce am terminat de citit biletul am inceput sa plang. Aveam atat de multe probleme si parintii mei nu erau cu mine. Am avut si inca am mult pe cap inat am uitat de propria mea aniversare.
Am avut noroc. Bella (asa o botezasem pe catelusa) latra atat de dulce incat imi uncea inima cu miere. Am luat-o in brate si in acel moment am vazut ceata in fata ochilor apoi...apoi m-am trezit in parc. O plimbam pe Bella cand apare Mihai si imi zice "la multi ani" apoi scoate cutitul si am luat-o pe Bella vrand sa fugim dar in spatele nostru era scorpia de Elena. Mihai a vrut sa faca ceva dar m-am trezit la realitate.
"Offf dupa ce ca aveam viziuni cu prietenii mei acum trebuia sa mai apari si tu ca fix de un caine stau eu acum"
Bella pleca apul si nu mai datea din coaa.
"Ooo Bella nu te suparat te iubesc"
Bella se inveselii. Doamne eram nebuna virbeam cu un caine dar totusi imi dateam seama ca ma intelegea.
SEARA
Era ciudat in aceea seara Karry nu mai dormea la mine pentru ca avea musafiri. Si e ciudat ca in seara aceea nu avusesem niciun vis. Era posibil ca mihai sa ma fi lasat in pace???
Noapte aceea a fost foarte linistiata am dormit a un puisor. Dimineata am mancat m-am imbracat in colantii mei stil blugi un tricou rosu si o pereche de converse.
Am fugit sa prind autobuzul!
Ajunsa la scoala mi-am vazut iubitea vorbind la telefon. M-am indereptat spre el sa il sarut dar acesta se fereste.
E:-Stii ca te-am iertat!!! Nu trebuie sa faci dastea!
El nu imi raspundea.
E:-Aloo. Cristian ma poti auzii?
Nici un raspuns. Continua sa vorbeasa la telefon asa ca am plecat. I-m vazut pe Dinicu Andreescu Karry Andreea Andrei rares si Irina intr-un colt vorbind.
Ma duc la ei.
E:-Hey guys...ghiciti ce??? Am primit un catelus de ziua mea!!!
I:-Si te-am intrebat noi?
K:-Asa e!!! Nu ti se pare ca esti cam egoista.
Andrei:-Pfff ce copil!!!
Andreea:-Frate nu e egoista lasati-o e doar foarte laudaroasa.
E:-Dar eu...
D:-Da doar eu eu eu ...atat stii sa zici.
Andreescu:-Te-ai blocat pe "eu"?
R:-Hai sterge-o ca nu avem chef de tine!!!
E:-Dar am avut iar un vis...
I:-Nu ne pasa. Hai pa!!
Si incep cu totii sa rada. Am plecat plangand. Cristian ma evita prietenii ma evitau intr-un fel foarte urat. Ma simteam ca o fantoma.
La ore nimeni imafara de profesori nu vorbea cu mine. In pauze stateam singura. Chiar si Maria cea mai de treaba fata ma evitat. Nu stiam ce sa mai fac.
ACASA
Am terminat temele si m-am trantit in pat mangaind-o pe Bella.
Seara am adormit si am viasat ca de obicei. Visasem un atatc sangeros de la Mihai apoi eu moarta si mihai imi spunea "uite-ti cadoul!!! La multi ani"
Ma speriasem.
~*~
Fiind iubita lui Cristian ma temeam pentru ca acesta nu teusise sa iasa din mafie.
~*~
La ora 00:00 m-am trezit pentru ca Bella incepuse sa latre si am auzit un zgomot. M-am ridicat usor si in momentul in care am aprins lampa am inceput sa tip. La mine in camera se afla....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
STIU CA IERI A FOST MIERCURI DAR NU AM AVUT TIMP SA POSTEZ. IMI PARE RAU DACA E PREA SCURT
Lasati comentarii plz. Si votati.
~imbratisari si pupoci dulci~
KAMU SEDANG MEMBACA
Just you&me forever
Fiksi Remaja❤️❤️❤️❤️ Ade e o tipa timida care e indragostita de Cristian,un baiat pervers si tupeist. Impreuna cu anturajul ei, Ade reuseste sa devina mai increzatoare si sa aibe parte de iubire...