Ajunsesem la timp la scoala. Ba chiar be mai ramasesera 10 minute inainte sa inceapa ora. Timp in care Cristian se apropie de mine
C:-Hey iubita...mai esti suparata?
E:-Sa mor eu de nu ai un tupeu fantastic. O arzi cu toate curvele pe la colt de strada si apoi mai ai curajul sa ma strigi "iubita"???
C:-Ok eram beat atunci! Nu stiam ce fac?
E:- Mai bine zii ca nu ii puteai rezusta sau ca ti se urcase tutunul la cap sau si mai bine...Zii ca te-ai drogat si nu stiai ce ai facut!!!
C:-Tu chiar vrei sa stii adevarul?
E:-Daca ai si tupeu sa il spui da vreau.
C:-Atunci trebuie sa chiulesti cu mine de la Engleza.
E:- Du-te lent si vino tare,pentru mine n-ai valoare!!! Nu voi chiuli nici moarta cu tine.
C:- Te implor!!!
Si face fata aceea de catelus plouat careia eu nu ii pot rezista.
C:- Bine,uite nu chiulim...inarziem 50 de minute
E:-Asta inseamna toata ora geniule.
C:- Bine inarziem 10 minute.
E:-offfff nu...
C:- E atunci nu imi dai de ales.
Ma i-a in brate si ma scoate afara in parcul scolii
E:-Nu pot sa cred ca ai facut asta. Acum scuipa tot daca tot sunt aici.
C:- Ok eu te iubesc enorm de mult. Si stii ca eu fumez. Cu mine mai feaza si Claudiu si Anthonyo si mai multi dar foar noi 3 suntem "romani" restul sunt tigani. Si daca eu nu fac ce vor ei,adica sa fac un fel de trafic dar nu de droguri ci de tigari, ma fac sa sufer si nu batandu-ma ci facandule rau persoanelor la care tin cu adevarat.si printre ele te aflii mai predus de toate Tu.
E:- Ok deci faci trafic... Dar tot nu imi explic ce faceai cu Elena
C:-Pai Elena e cea care ne da droguri. Nu stiu de unde le are dar eu nu ma droghez ca eu nu am treaba cu drogurile. Eu doar fumez. Dar tiganii care se si drogheaza pentru drogurile alea fac orice. Asa ca Elena le-a spus sa imi ordone mie sa fiu cu ea daca vor droguri. Evident ca nu puteam sa las sa ti se intample ceva asa ca am acceptat.
E:-Ok..... Asta e chiar ciudat.
C:-Da stiu dar ideea e ca eu chiar te IUBESC si nu vreau sa fiu cu alta in afara de tine.
E:-Aham cum zici tu!!
C:-Deci vrei sa mai incercam?
E:-Nu stiu frate. Dupa ce mi-ai povestit toate astea imi este frica sa mai am vreo legatura cu tine pentru ca daca fac ceva pot fii in orice moment in pericol si nu numai de bataie ci si de...
C:-Oh nu ....sa nu aud ca zici cuvantul cu "V" pentru ca nu voi permite niciodata sa ti se intample asta ok?
E:-Ok... Dar cu Elena ce faci?
C:- O dau dracu pentru ca pana la urma curva tit curva ramane si nu ai ce sa ii faci. Sa isi gaseasca un afemeiat.
In acel moment ma cuprinde de talie si ma saruta lung. Sarutul era asa de dulce incat imi era frica ca pot sa fac diabet.
Am ajuns cu 20 de minute dupa ce intrase profesoara in clasa.
E&C:- Hello teacher!!! Ne scuzati ca am inarziat.
Teacher:-Ok va scuz dar sper sa nu se mai repete.
Ne-am asezat amandoi in ultima banca. Atragand atentia colegilor din clasa pentru ca ei erau foarte atenti la detalii, iar noi intrasem in clasa tinandu-ne de maini. Evident ca Dinicu se ridica in picioare si striga:
D:-oooooo. Bine boss!!! Hey children avem un nou cuplu in clasa.
Mihai sare repede si spune:
M:-Ce fata de chiștoc ai... Mai taci si lasa-i in pace. Sa te vad pe tine cu cineva su sa vezi ce comentez si eu.
Teacher:- Gata măy ca nu sunteti pe maidan.
YOU ARE READING
Just you&me forever
Teen Fiction❤️❤️❤️❤️ Ade e o tipa timida care e indragostita de Cristian,un baiat pervers si tupeist. Impreuna cu anturajul ei, Ade reuseste sa devina mai increzatoare si sa aibe parte de iubire...