Un discurs adevarat

58 4 1
                                    

Acestia erau...

Karry evident ca are un suflet bun si mare. Ea a fost aleasa sa reprezinte apa. Irina care e inima mea a fost aleasa drept aer, andrei a fost metalul.

Dat spre surprinderea mea piatra nu a stralucit pentru pamant. Era foarte ciudat.

Urmatoarea zi le-am povestit tururor.

All:- Nu are cum! E imposibil! Nu exista vrajitorie!

Eu:- si totusi puteti,de exemplu karry, poti sa ingheti apa din sticla!

K:- ba nu nu pot!

Eu:-Sa moara fanii tai? I-a incearca!

Mdea cum banuiam karry reusise.

K:-Ok stiam ca pit sa fac asta.

Toti si-au testat puterile. Camera spusese sa ne ajute dar defapt eu aveam chestia asta in sange avand in vedere ca si bunica si mama au facut asta,iar restul au reusit si ei sa isi controleze tot pentru ca erau destepti. ^_^

And (andrei):- Totusi e ciudat! Ne lipseste elementul pamant. Fara el cele 5 elemente nu exista.

I:-Vom face tot posibilul sa gasim si pamantul. Trebuie sa fie unul dintre noi!

Auuuu. Tip eu. Ma durea capul. Aveam o viziune. Se pare ca nu numai visele imi arata ce se va intampla. Mihai ma poate contacta oricand

"Hihi draga mea. Eu stiu cine e elementul pamant dar din pacate e de parea mea. Elena este pamantul dar se pare ca nu aveti sanse"

E:- Hey all, pamantul e Elena!

All:-what? Nu se poate. Nu are cum. E imposibil sa o convingem sa fie de partea noastra.

I:-Frate iti dai seama ca trebuie sa facem ceva. Mihai nu numai ca face trafic de droguri da mai e si un criminal.

K:- da e dragut si sexy!

E:-Hai taci ca tu esti cu Eddy!

And:- noi nu o putem convinge. Dar stiu pe coneva care poate.

In acel moment ne indreptam privirile spre Cristian

C-O no no no. Eu nu ii fac asta lui Ade.

E:- Mi-ai facut tu si mai multe. Nu ma supar din atat!

K:- cristi daca tot zici asta. Explica-ne explicit ce inseamna sa iubesti o fata.

C:-Pai .... O iubesti cand ii spui ca are un zambet frumos,nu cand ii zici ca e "buna". O iubesti cand e cu prietenele ei si rade,si tu te uiti la ea,fiind multumit ca e a ta. Cand se bucura la o simpla floare,si nu vrea cadouri scumpe. O iubesti daca atunci cand vine la tine acasa o prezinti mamei tale, nu o duci direct in dormitor. O iubesti daca inca ai emotii cand o vezi venind,cand ii zambesti ca in copil,cand se rasfata cu tine,cand o vezi ciugulita,nemacheata si inca ti se pare adorabila. Atunci cand te uiti in ochii ei si simti ca ai tot ce iti doresti; atunci cand "asta mica" a ta e copilaroasa si iti povesteste tot ce isi doreste,iar tu esti atent si nu te gandesti la ale chestii. O iubesti daca,atunci cand te plimbi cu ea,nu iti fug ochii dupa altele. O iubesti daca, atunci cand e in blugi largi nu iti doresti sa ii vezi fundul,nu vrei sa ii vezi decolteul,deoarece ea e fata cu suflet bun care te-a facut sa te indragostesti tocmai datorita simplitatii sale. Asa ca nu o las pe Ade sa plece din viata mea. Si astea le-am spus,eu, Cristi din toata indima mea!!!

E:-Wow. Nu il puteam lasa. Afica stiu ca salvam mai multe vieti dar nu vreau sa...nu vreau sa il pierd

And:- Ade e spre binele omenirii. Daca te iubeste,Cristian se va apropia de Elena pentru ca trebuie nu pentru ca ii place. Da-i putina libertate ca o face tot pentru voi. Pentru a putea sa va iubiti intr-o lume lipsita de pericole.

E:-Offf ok. Dar abia m-am impacat cu el!!!

C:-Ade iti promit ca nimic nu se va schimba. Dupa ce il terminam pe mihai vom revenii la normal. Nu te pit scoate din inima mea pentru ca stiu ca acolo iti e locul.

All:-Awwww!!!

Un acel moment am inceput sa plang. Avusesem o aniversare foarte ciudata. Fara parinti si cu tot felul de schimbari.

Iar acum aceste discursuri umplusera paharul di kacrimile au inceput sa curga incontrolabil.

Pana la urma am fost de acord cu planul. Trebuia sa facem ceva ca virba aia "soarta lumii sta in manutele noastre"

Weekend-ul a trecut repede. Am oetrecut mult timp documntandu-ne. Bine cei alesi ca ,cel care era cel mai important in plan ,Cristian, nu era interest. Pur si simplu lenevea si fuma. Doar atat stia.

~Luni~

Ma trezisem mai devreme. Am facut un dus de 20 de minute. Am aruncat pe mine o pereche de blugi multati,negrii,un tricou alb, transparent si niste pantofi cu tocul de 10. Aa era sa uit si jacheta neagra absolut superba.

Am mancat si am plecat pe jos pentru ca era primavara si era soare afara si pasarile cantau incat aveam chef de o plimbare dar singura. Nu imi era frica de nimeni stiind ca acum am acea putere.

Am ajuns la scoala chiar de vreme. Ma rog gasca mea ajunsese inaintea mea. Se holbau la ceva

E:-Hey. Ce...

All:-Sss taci fgm!!

Se uitau la Cristian. Acesta era sub copacul meu si al lui. Vorbea cu Elena. M-am abtinut cu greu sa nu plang.

Au vorbit ei ce au virbit. Adica pana s-a auzit clopoteleul caruia ii multumeam ca a sunat si el odata cu folos.

Cristian vine la noi si ne povesteste...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey ,all...imi cer milioane de scuze ca nu am mai postat. Stiu ca am promis dar nu am mai avut nici timp si nici inspiratie.

Sper sa va placa. Astept voturile si parerile voaste❤️❤️❤️ si daca aveti idei referitore la urmatoarele capitole lasati-mi mesaje.

Comm+vot plzzz

Pups :****

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just you&me foreverWhere stories live. Discover now