Deci nu cred...

133 8 6
                                    

E:-Da e o problema.... Eu nu sunt iubita ta!!

C:-Ba... Ne-am impacat acum cateva zile.

E:-Iubita ta e pe hol si lasa totii baietii sa se holbeze la șosetele din sutienul ei si la cele 100 de perechi de lenjerie pe care le poarta...

C:-Asta nu o neg.... Dar stii ca nu imi pasa de ea si ca eu pe tine te iubesc...

E:-Hai frate scuteste-ma.... Daca ma iubeai nu ii mai bagai lu' aia limba pana in gat..

C:-Ce??? Nu am mai facut asta de cand am fost fortat de baieti...

E:-Si ieri ce ai facut?

C:-Imi amintesc decat ca am fost cu Elena la un suc pentru a ma apropia de ea si sa imi dea droguri!!!

"Țrrrrrrr" clopotelul ala idiot suna.... Aveam desen. Bleah.

In ora de desen ma chinuiam sa pictez si eu acolo ceva macar de un 7... Nu pra ma pricep la desen... Ma uit prin clasa... Cristian era trist "asa merita daca raneste pe cineva" gandeam eu.... Karry banuiesc ca se gandea la Eddy, Andrei incerca sa o imbratisese pe Irina si Elena.... What??? Elena se juca cu doua pliculete .... Pe unul scria "pentru Cristian " si pe celalalt "pentru Alex"..... In acel moment ceva ma loveste.... Si chiar ma lovise pentru ca Mihai si Dinicu aruncau cu hartie prin clasa....dar ma facusera sa ma gandesc...

"Cristian e nevinovat.... A zis ca a fost la sun cu Elena.... Moama curva aia l-a drogat pe Cristian... Deci nu cred.... Pffff cat asa vrea sa pateasca asta ceva..."

"Țrrrrrr" ora se termina. Eu merg direct la Cristian

E:-Imi pare rau... Si incep sa plang..

C:-Pentru ce?? Eu am fost cel rau...

E:-Ba nu Elena te-a drogat si dupa 4 ore nu iti mai amintesti ce ai facut sub influenta drogurilor...

Cristian se indreapta spre Elena.

C:-Fa da tu edti proasta??? Cine ti-a permis sa te joci cu sangele meu??? Direct la poltie ma duc sa fiu al dracu' sa moara mama de nu dați-as foc la par

Ee:-Nu ai decat dragul meu... Dar odata ce ma interigheaza pe mine le vosi spune ca si tu mi-ai cerut droguri si ca faci trafic de tigari, iar cand faci 18 ani inchisoarea te asteapta...

N

Cristian statu umpic pe ganduri apoi pleca....

C:-Nu am ce sa fac!!!

R:-Tu nu... Dar noi da!!

In fata lui Cristian stateam eu ,karry,Andrei,Rares,dinicu si Mihai...

M:-O las fara dinti in gura sa moara ma-sa!!!

Atunci toti icepem sa radem...

E:-V-a trebuii sa alflam cine este cel de la care Elena i-a droguri...

K:-Ok operatiunea "dilarul" imcepe de maine ca acum avem mate si vreau sa fiu atenta...

Iar incepem sa radem in hohote...

"Țarrrrr" clopotelul incepe sa ma iubeasca....

Just you&me foreverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora