Deci cum spuneam..
Visam ca eram la coltul strazii karrynei. Asteptam pe cineva cand de odata am avut un instinct ciudat si m-am ascuns chiar cand dintr-un taxi coboara o figura neagra purtand o haina maro. Am aflat ca era o femeie. Astepta de ceva vreme sa zic ca trecusera 20 de minute decand astepta acolo cu un plic in mana stanga si cu o umbrela in cea dreapta.
Soseste imiediat si un barbat inalt si bine cladit care se apropie de femeie si ii spune:
~*~
B=barbatul
F=femeia
~*~
B:-Ai adus totul?
F:-Da dar imi vreau banii!
Femeia ii intinde plicul pe care barbatul il deschise si gasii in el o planta uscata. Era foarte ciudata avea spini si era rosie.
Femeia ii intine si umbrela. Asta mi se parea ciudat barbatul deschise umbrela si schita un zambet. In umbrela femeia ascunsese o sticla plina cu un lichid verde. Parea toxic.
F:-Acum banii dragul meu. Sa stii ca au fost scumpe. 200000000 € imi ajung
Barbatul a dat din cap si s-a intor spre loculin care ma ascundeam eu. Mare noric am avut ca nu m-a vazut. Se facea ca isi cauta portofelul si scoase un cutit si cu cea mai mare viteza lasa femeia fara gat.
B:-Uite-ti plata.. Sper sa iti ajunga.
Arunca cutitul dar nu inainte sa il dea cu un sprei pentru a nu i se cunoaste amprentele.
Dupa ce barbatul pleca m-am apropiat de cutit. Initiala "M" aparu iarasi pe cutit. Acel barbat fusese Mihai si banuiesc ca femeia era o ajutooare a adevaratului diler de droguri. Vroiam sa merg sa ma uit la chipul victimei dar capul acesteiq disparuse odata cu trupul si in acel moment am fost trezita de karry.
K:-Hey esti ok ca tipai?
E:-Da sunt bine
Aveam in mana un bilet pe care nu stiu de la cine il primisem. Sa fii fost o parte din vis? Chiar nu stiam.
"Daca ciripesti ceva, mica mea vrabiuta vei avea aceeasi soarta ca si Vanessa"
Vanessa??? Cred ca era femeia.
K:-Hey ce ai in mana? Esti ok... Esti palida.
E:-Mdea nu am nimic!!
Luam masa si ne pregatim de scoala. Azi nu stiu ce aveam dar purtam fusta. Chiar si eu ma speriam.
Inainte sa plecam am fugit la laptop si am intrat pe google. Am cautau:
"Tipuri de droguri foarte greu de obtinut si foarte rare"
Eram doar 2 imagin. Una era cu substanta verde care se spunea ca poate omora victima duap 2 utilizari si cealalta era planta uscata care iti datea doar mici haucinatii si daca era co sumata excesiv ducea la distrugerea creierului.
Am plecat la scoala socat de ceea ce descoperisem. Daca visele mele chiar erau viziuni Cristian e in mare pericol pentru ca ultima data lui i se datuse un drog. Dar si restul oamenilor pot fii in pericol. Oricui i se poate administra oricare din acele substante.
In aceea zi eram foarte ganditoare. Nu puteam sa spun nimic nimanui pentru ca il credeam pe Mihai instare sa ma omoare.
C:-Mai copii ce are Ade? O vad foarte ingandurata nici nu a vrut sa ma sarute azi. Credeti ca are pe alt cineva ca daca da eu ma sinucid!
K:-Stai calm Cristi,nu are pe nimeni. Dimineata am trezit-o pentru ca tipa. Cred ca iar a avut un cosmar. Intreab-o ca doar e gagica-ta
Cristian vine spre mine.
C:-Iubita,esti ok? Ce ai patit?
Tocmai imi intrerupsese gandurile.
E:-Da ce? Sunt bine nu am nimic!
C:-Stii de dragul prietenei tale ar trebuii sa te opresti din gandit daca nu vrei sa ne zici. Stii ca azi avem sportul si Karry trebuie sa se intalneasca cu Eddy!
E:- o my gad am uitat! Promit ca o voi aduce.
La ora de sport.
Nu a fost nevoie de multa munca pentru ca Karry si Eddy se placeau asa ca a fost usor.
Karry nu mai era single si putem face intalniri duble acum.
Scoala se sfarseste. In acea zii nu vroiam sa ma conduca nimeni acasa si nici karryna nu vroiam sa doarma la mine.
Mergeam pe strada si incepea sa se intunece. Eram pe la coltul strazii karrynei. Acel cadru mi se parea cunoscut.
"Oare acum se inplineste visul? Mai bine ma ascund"
Ma ascunsesem in alelasi loc ca si in vis vedeam ca nu se intampa nimic si in clipa in care am vrut sa plec s-a intamplat ceva...era ciudat nu era ceea ce ma asteptam eu sa fie...
HEI IMI PARE SINCER RAU CA NU AM MAI POSTAT DE MULT DAR CHIAR NU AM AVUT TIMP SI NICI INSPIRATIE:))))) sper sa va placa.. Lasati-mi pareri
ESTÁS LEYENDO
Just you&me forever
Novela Juvenil❤️❤️❤️❤️ Ade e o tipa timida care e indragostita de Cristian,un baiat pervers si tupeist. Impreuna cu anturajul ei, Ade reuseste sa devina mai increzatoare si sa aibe parte de iubire...