Nu prea aveam simn in seara aceea...
E:-Hai sa vedem un film...
K:--Ce film???
E:-Ce zici de INSIDIOUS 2.... Ala pe care l-am vaut la ziua lui Cristian???
K:-Nu pentru ca Eddy si Cristian nu sunt aici ca sa ne ia in brare!??
E:-Hai frate nu iti fie frica!!! Ne avem una pe alta plus xa Melissa e jos..
Da Melissa sfiraia dusa.. Se intircea deja pe partea cealalta. Spusesem asta doar pentru a o face pe karry sa se uit cu mine la film..
E:-Aduc eu popcornul... Sarat sau dulce???
K:-Sarat ca diar nu suntem tampite...
Filmul incepuse.. Earm la partea cand femeia se dusese la dulap si in acel moment ceva uese de acolo si o taie oe mana... Cea mai naspa parte a fost aceea cand au gasit o multime de cadavre si partea aceea cand nebuna avea un ferastrau in mana si o taua pe biata femeie...
Tocmai atunci imi suna telefonul...
Era...Eddy???
Ed:-Hey girl ce face tu???
E:-Hey boy..bine face eu... Acum vreau sa aud adevaratul mitiv pentru care ai sunat.
Ed:-Vreau tema la mate!!!
E:-Da tu nu esti cu noi in clasa!!?
Ed:-Ma transfer!!?
E:-Profa e in Spania si nu avem teme... Da zi ma nene ca vrei sa vexi ce face Karry!!!
Ed:-Da de une stii??? Esti medium??? Bine asra era dar nu ii spune te rog...
E:-Stai chill ca nu ii spun!!
Ed:-Deci ce face???
E:-Tocmai ne uitam la Insidious 2 stii tu filmul pe care l-am vazut la ziua lui Cristian
Ed:-Oo nu... Arunci ii era frica... Te rog tine-o in brate in locul meu...
E:Da ok.. Acum lasa-ma sa ma uit linistiata!!?
Ed:-Vai da cata politete... Ok pa!!!
E:-Da stiu... Pa!!!
DUPA 2 ORE...
E:-Sunt franta... Hai gata cu filmele la cucare toata șatra!!?
K:-Acuma boss... Noapte buna..
Adormisem. Eu am avut un vis foare ciudat.
Eram intr-o casa veche si neagra. Cand deotata o figura gri cu ochii rosii imi aparu in fata. Avea in mana un cutit care parea folosit si avea initiala "M" pe el... Era plin de sange. Figura aceea se indrapta spre mine. Un acel moment o iau la fuga... Nu mai stiam pe unde sunt... Parca ma invarteam in cerc si tot nu reuseam sa scap de silueta aceea gri... Dupa vreo 10 minute de alergat dau peste un cadavru. OOO DOAMNE era Karry... Acum intelegeam ce era cu acel sange pe cutit. In acel moment inima incepu sa imi bara tare si picioarele imi tremurau. Tipul misteris pusese mana pe mine. Am incercat sa fug si cutitul a reusit sa imi zgarie adanc mana. Apoi m-am uitat la acea oersoana si am vazut ca avea ochii albastrii.
Cand m-am trezit era deja dumineata.
K:-Hey sis esti OK??? Ai cam tipat aseara!!
Bucuria mi-a fost enorma sa o vad pe karry teafara si nevadamata fara nici cea mai mica rana...
E:-Ooo slava Domnului... Traiesti..
I-am povestit totul karrynei plangand..
K:-O mititica de tine... Bagami-as piciorul in filmul ma-si ca ti-am spus sa nu ne uitam incapatanato...
Am dat din cap in sesns de regret su am incercat sa imi sterg lacrimile. Atunci am scos un tipat. Aveam i taietura pe mana pe care nu o facusem eu... Nu puteam sa cred..
K:-Auzi doar nu crezi ca...
O nu !!! Era imposibil. Nu puta fi adevarat. Nu vroiam ca visul acela sa fie devarat pentru ca in vis Karryna....chiar daca mana mea ma contrazicea nu credeam asa ceva...
Am manacar... Ne-am macheat repede ne-am imbracat si am pornit spre liceu..
Ajunse acolo...
C:-Bagami-as p*** ce dracu ai facut??? Iar ai inceput sa te tai nebuno???
E:-Of nu ... E o poveste lunga... Ce ora avem acum,???
R:-Avem practica!!
E:-Hai sa mergem la KFC ca nu am chef de practica..
In 30 de minute eram deha im Sun Plaza.
Le-am pocestit tuturor de visasem. Nu le venea sa creada. Toti se temeau pentru mine si Karry.
A:-Da poate te-ai zgariat aseara in domn!!!
E:-Ar fi prea mare councidenta plus ca rana e prea adanca si nu aveam in ce sa ma tai in halul asta...
R:-Pana la urma nu mai conteza. Tit ce conteaza acum e sa le protejam pe Ade si pe Karry de orice.
Toti au dat din cap. Ne-am terminat meniurile si ne-am indreaptat spre liceu.
Eddy era la poarta si ma trase imediat de mana...
Ed:-am aflat!!!!
E:-Cum???
Ed:-ăăâ... Am gahici defapt!!!
E:-Hai scuteste-ma!!!
Ed:-Bine bine... Adevarul e ca ti-am pus un microfon ingeanta cand aveam sportul si erai la vestiar!!!
E:-Ce , esti nebun???
Ed:-Da nebun dupa Karryna... Sper ca nu a patit nimic..
E:-Stai calm Karryna e ok... Auzi da nu vrai tu sa te cuplez eu cu ea ca sa nu ma mai chinui si pe mine??,
Ed-Ea e asa de frumoasa si de desteapta , iar eu sunt o varza... Nu am sanse cu o tipa ca ea...
E:-Si daca am un plan???
Ed:-Si anume???
Il sun repede pe Cristian si ii spun sa chiuleasca si de la desen si sa vina repede in parc. Mare noroc avem nou cu telefoanele astea.
IN PARC
C:-dmDeci care era urgenta iubita???
E:-Am un plan pentru al cupla pe Eddy cu Karry si in felul asta el o poate proteja..
C:-Suntem numai ochi si urechi...
E:-Deci...
SPER SA VA PLACA.... SCUZATI.MI GRESELILE.... LASA.TI COMMENTARII SI PARERI VA ROG
VOUS LISEZ
Just you&me forever
Roman pour Adolescents❤️❤️❤️❤️ Ade e o tipa timida care e indragostita de Cristian,un baiat pervers si tupeist. Impreuna cu anturajul ei, Ade reuseste sa devina mai increzatoare si sa aibe parte de iubire...