Ora de engleza se terminasea.aveam dirigentie urmatoarea ora. Bleah....uram dirigentia. Aia mereu gasea un motiv sa se ia de mine. Ba ca nu mai invat,ba ca petrec prea mult timp cu Cristi chestii de proaste pe care nu le inteleg.
Dinicu se apropie de noi:
D:-Deci deci...eu este nas da??
Mihai era in spatele lui
M:-Si eu sunt celalalt nas.
C:-La ce p*** mea vreti sa fiti nasi??
D&M:-La nunta voastra idiotule.
C:-Aaaaaa. Nu stiu cine v-a mintit dar noi nu suntem impreuna...
M:-Hai ma cap de struț stii ca Ade nu ar chiulii cu oricine.
E:-Bha da nu intelegeti??? Ce aveti ati surzit de la atata ascultat de manele.... Nu sunt cu Cristi si gata.
D:-Gata boss nu trebuie sa te superi.... Hai gat de acordeon sa mergem...
M:- Iesi akas'.... Pe cine faci tu gat de acordeon fața de iaurt??
C:-Plecati in p*** mea odata!!!
~*~
Da am uitat sa spun.... Exista un Cristian si in adevarata mea viata care injura foarte mult .... Dupa cel real m-am inspirat... Defapt toata cartea e povestea mea adevarata
~*~
E:-Tre sa ne straduim sa tinem secretul.
C:-Sunt total de acord!!!!
Clopotelul ala idiot suna si anunta inceperea orei de diririgentie....
Dupa 10 minute diriga intra in clasa insotita de un tip inalt cu ochelari.
Diriga:-Copii salutatil pe noul vostru coleg,Rares....
Clasa:-Hey Rares!!!!
R:- hey!!!
Dirig:- Sunt sigura ca te vei intelege bine cu toata lumea... Haide ia un loc
Rares se aseaza si diriga dechide cataligul pentru a vedea notele pe care le mai avem... Trece de toata lumea si eu aflandu-ma pe la sfarsitul cataligului...
"Te rog idiotule suna si tu in acest monment.... Fa ceva pentru vechis ta prietena" gandeam eu dar in zadar.
"What a fuck mai sunt 10 minutea pana se suna... Doamne sa avem simulare de cutremur chiar acum" eu ma tot rugam.
Dirig:-Aham... Exact ce credeam... Dimnișoara Vlad (asta e numele meu de familie) in picioare!!?
E:-Da doamna....
Dirig: Domnisoara ai luat un 4 la engleza! Cum ai reusit???
E:-Pai stiti.....
Dirig:- Nu vreau sa aud nicio scuza.... Iarasi petreci prea mult timp cu Cristian si cu ceilalti din anturajul dumitale.
Da tipic proastei asteia.... Nu te lasa sa spui ce ai de spus.
"Țrrrrrrrr"
"Offf Doamne te-ai gasit si tu sa țârâi dupa 15 mii de ani"
Ee:-Hey copilu' un singur lucru am sa iti spun asa de "bun venit" eu sun sefa in aceasta clasa. Mi te vei adresa cu domnisoara Elena ok??
Se rațoii Elena catre noul nostru coleg.
E:-Da asa sa faci ai inteles??? Ea e cea mai importanta ... E curva scolii si tipa care poarta extensii..... Ea e cea mai importanta o poti arunca la gunoi la cat de importanta e... Buna...Eu sunt Andreea... Ade pe scurt.
Ee:-O sa te nenoroces Ade!!!
E:-Ia-ti draga mea un scaun si asteapta sa imi pese...
Elene pleca insotita de marionetele ei..
R:-Eu sunt Rares....incantat de cunostinta....vad ca nu prea te intelegi cu domnisoara!
E: Ce domnisora ma ca asta si-a facut 1000000 de operatii estetice ca sa arate asa.... Sa nu te prind ca ii spui domnisoara!!
R:- Ok boss!!! ^_^
C,K,A&I:-Astazi Ade!!
E:-A da am uitat.... Rares ei sunt prietenii mei si de acum si ai tai si nu prea stiu sa se prezinte singuri...:)))(
K:Sall eu sunt Karryna... Karry pe scurt.
C:Hey boss... Eu sunt Cristian....tupeistul acestui liceu :)))
A:Eu este Andrei si sunt..... Andrei
I:Iar eu sunt Irina.
~*~
Da probabil va intrebati ce s-a intamplat cu Andreea..... S-a mutat in America :(((
~*~
Rares facea acum parte din anturajul nostru...
DUPA TERMINAREA ORELOR
Ne indreptam spre iesire cand deodata.....
@-@
Suspans dragii mei... Asta e cheia...
Va pupic si veti afla maine ce se intampla
@-@
ESTÁS LEYENDO
Just you&me forever
Novela Juvenil❤️❤️❤️❤️ Ade e o tipa timida care e indragostita de Cristian,un baiat pervers si tupeist. Impreuna cu anturajul ei, Ade reuseste sa devina mai increzatoare si sa aibe parte de iubire...