FACEBOOK ma salveaza

131 4 0
                                    

Eram asa de nervoasa ca il pierdusem pe Cristian incat imi vene sa imi tai toata mana. Evident ca fiind cu nebunii aia la mine nu puteam ca m-ar fi omorat chiar ei.

Ma rog am intrat pe facebook. Cristian era on.

Cum intru primesc un mesaj de la el.

C: "Andreea cine e David?"

E:" Offf nu exista nici un David... am spus asta doar csa te pun pe tine pe ganduri! Imi pare rau!!"

C: "Adica tie iti place de mine?"

E:"Da dar stii asta deja. Eu am incercat sa aflu ce simti si tu pentru mineprin provocari si prin karry"

C:"Ade sa stii ca si eu te plac. Dar nu cred ca potem fii impreuna. Scuza-ma , nu te supara dar sunt cu cineva :("

E:" Da esti cu Elena. Dar eu oricum nu mai vroiam sa fiu cu tine"

C:"si vrei sa te cred?"

E: "Crezi ce vrei"

Am incheiat orice discutie cu Cristian si m-am culcat, karryna ramanand si dormid la mine. Andrei si Irina au plecat pe la 11:00, iar pe Alex il sunase un prieten sa se duca urgent la el.

"-" cam pe la 00:00

K:- Bhă nebuno tu nu auzi ca iti tot suna telefonul? Poate e David :))))

E:- Taci ma din gura.

Si o lovesc cu o perna.

Era o notificare de la Facebook messanger:

Cristian v-a trimis un mesaj.

Deschid aplicatia si cu ochii aproape inchisi citesc:

"Tu chiar ma placi? ^_^"

Nu ii raspund la mesaj pentru ca imi era somn si nici nu vroiam sa ma umilesc si mai mult in fata lui. Daca citea Elena mesajele? Mai bine lasa.

Ne -am trezit dimineata la 8:30

E:- Bha nebuno incepem in juma de ora si nu suntem gata.

Cu o viteza incredibila fac un dus si am pregatesc. Karryna face la fel. Repede ne machem: un rimel si un tus ajung pentru azi. Imi iau un tricou alb aproape transparent si o pereche de bluci negrii, iar in picioara niste tenesi in picioare..Karry face la fel doar ca ea in loc de blugi isi ia fusta evident.

Fugim repede sa prinde autobuzul spre scoala.

Just you&me foreverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang